Εκκίνηση για το Ράλλυ Ακρόπολις!
27.05.2012
16:24
Λίγα πράγματα πλέον μπορείς να απολαύσεις δωρεάν, κάτι που ισχύει ιδιαίτερα για «παγκόσμια» θεάματα, τα οποία πλέον στη χώρα μας σπανίζουν. Οαση λοιπόν μέσα στη μιζέρια δείχνει το Ράλλυ Ακρόπολις που θα ξεκινήσει σήμερα, στις 17.00, εμπρός από το Ζάππειο Μέγαρο...
Λίγα πράγματα πλέον μπορείς να απολαύσεις δωρεάν, κάτι που ισχύει ιδιαίτερα για «παγκόσμια» θεάματα, τα οποία πλέον στη χώρα μας σπανίζουν. Οαση λοιπόν μέσα στη μιζέρια δείχνει το Ράλλυ Ακρόπολις που θα ξεκινήσει σήμερα, στις 17.00, εμπρός από το Ζάππειο Μέγαρο. Στον εθνικό μας αγώνα θα συμμετάσχουν 55 πληρώματα, ενώ ύστερα από μια δεκαετία το Ακρόπολις θα προσμετρήσει και Πανελλήνιο Πρωταθλήματος Ράλλυ και 26 ελληνικά πληρώματα είναι έτοιμα να μπουν στον πιο απαιτητικό αγώνα της χρονιάς.
Οι μέχρι στιγμής πρωτοπόροι στην κατάταξη Loeb-Elena με το Citroen DS3 WRC, μετά το ατύχημα του 2009, αλλά και την αδυναμία τους να επικρατήσουν πέρυσι των ομόσταβλών τους (τότε) Ogier-Ingrassia, θα προσπαθήσουν και πάλι να πάρουν τη νίκη επί ελληνικού εδάφους, ίσως με περισσότερο πείσμα από ποτέ, αφού η μέχρι τώρα πορεία τους στον θεσμό δεν τους έχει επιτρέψει να χτίσουν μια ικανοποιητική διαφορά από τους ανταγωνιστές τους στον βαθμολογικό πίνακα.
Με ενδιαφέρον όμως αναμένεται και η επίσημη πρώτη του Mikko Hirvonen πίσω από το τιμόνι του δεύτερου εργοστασιακού Citroen DS3 WRC στην Ελλάδα, ο οποίος θα επιχειρήσει να επαναλάβει ό,τι πέτυχε για λογαριασμό της Ford το 2009: να ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Τις εντυπώσεις ωστόσο αναμένεται να κερδίσει και ο Petter Solberg, ο οποίος ύστερα από 3 χρόνια κατά τα οποία συμμετείχε ως ιδιώτης, επέστρεψε σε εργοστασιακή ομάδα (Ford WRT) και μάλιστα αποδεικνύεται άκρως ανταγωνιστικός ήδη από την αρχή του Πρωταθλήματος. Η ίδια ομάδα επιβεβαίωσε πως στην Ελλάδα θα βρεθεί και ο Νο1 οδηγός της, ο πάντα ταχύς Jari-Matti Latvala ο οποίος έμεινε εκτός του Ράλλυ Αργεντινής εξαιτίας ενός ατυχήματος που είχε κάνοντας σκι.
Αξίζει να αναφερθεί ότι οι Ελληνες θεατές μπορεί να μη δουν τα Mini JCW WRC της Prodrive και μαζί τον Dani Sordo, ωστόσο το πιο πρόσφατο αυτοκίνητο της κατηγορίας WRC θα εμφανιστεί επί ελληνικού εδάφους με τους Armindo Araujo και Paulo Nobre.
Το «χορό» των WRC συμπληρώνουν όλα τα μεγάλα ονόματα του χώρου, ανάμεσά στους οποίους οι νεαροί και πολλά υποσχόμενοι Ott Tanak και Evgeny Novikov, αμφότεροι για λογαριασμό της M-Sport Ford WRT, o Mads Ostberg που με το Ford Fiesta RS WRC κατέκτησε τη νίκη στο Ράλλυ Μεξικό, o Thierry Neuville με ακόμα ένα Citroen DS3 WRC κ.ά.
Επτά ελληνικές συμμετοχές, ανάμεσά τους και ο περυσινός Πρωταθλητής Ράλλυ, Λάμπρος Κύρκος, με τον Γιώργο Πολυζώη στο δεξί μπάκετ του Mitsubishi Lancer EVO IX, θα μετρήσουν τις δυνάμεις τους απέναντι στον διεθνή ανταγωνισμό.
Αγωνιζόμενοι από 32 χώρες θα βρεθούν στο Ράλλυ Ακρόπολις από τις 24 έως και τις 27 Μαΐου, απέναντι σε 22 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 410 χλμ.
Οι μέχρι στιγμής πρωτοπόροι στην κατάταξη Loeb-Elena με το Citroen DS3 WRC, μετά το ατύχημα του 2009, αλλά και την αδυναμία τους να επικρατήσουν πέρυσι των ομόσταβλών τους (τότε) Ogier-Ingrassia, θα προσπαθήσουν και πάλι να πάρουν τη νίκη επί ελληνικού εδάφους, ίσως με περισσότερο πείσμα από ποτέ, αφού η μέχρι τώρα πορεία τους στον θεσμό δεν τους έχει επιτρέψει να χτίσουν μια ικανοποιητική διαφορά από τους ανταγωνιστές τους στον βαθμολογικό πίνακα.
Με ενδιαφέρον όμως αναμένεται και η επίσημη πρώτη του Mikko Hirvonen πίσω από το τιμόνι του δεύτερου εργοστασιακού Citroen DS3 WRC στην Ελλάδα, ο οποίος θα επιχειρήσει να επαναλάβει ό,τι πέτυχε για λογαριασμό της Ford το 2009: να ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Τις εντυπώσεις ωστόσο αναμένεται να κερδίσει και ο Petter Solberg, ο οποίος ύστερα από 3 χρόνια κατά τα οποία συμμετείχε ως ιδιώτης, επέστρεψε σε εργοστασιακή ομάδα (Ford WRT) και μάλιστα αποδεικνύεται άκρως ανταγωνιστικός ήδη από την αρχή του Πρωταθλήματος. Η ίδια ομάδα επιβεβαίωσε πως στην Ελλάδα θα βρεθεί και ο Νο1 οδηγός της, ο πάντα ταχύς Jari-Matti Latvala ο οποίος έμεινε εκτός του Ράλλυ Αργεντινής εξαιτίας ενός ατυχήματος που είχε κάνοντας σκι.
Αξίζει να αναφερθεί ότι οι Ελληνες θεατές μπορεί να μη δουν τα Mini JCW WRC της Prodrive και μαζί τον Dani Sordo, ωστόσο το πιο πρόσφατο αυτοκίνητο της κατηγορίας WRC θα εμφανιστεί επί ελληνικού εδάφους με τους Armindo Araujo και Paulo Nobre.
Το «χορό» των WRC συμπληρώνουν όλα τα μεγάλα ονόματα του χώρου, ανάμεσά στους οποίους οι νεαροί και πολλά υποσχόμενοι Ott Tanak και Evgeny Novikov, αμφότεροι για λογαριασμό της M-Sport Ford WRT, o Mads Ostberg που με το Ford Fiesta RS WRC κατέκτησε τη νίκη στο Ράλλυ Μεξικό, o Thierry Neuville με ακόμα ένα Citroen DS3 WRC κ.ά.
Επτά ελληνικές συμμετοχές, ανάμεσά τους και ο περυσινός Πρωταθλητής Ράλλυ, Λάμπρος Κύρκος, με τον Γιώργο Πολυζώη στο δεξί μπάκετ του Mitsubishi Lancer EVO IX, θα μετρήσουν τις δυνάμεις τους απέναντι στον διεθνή ανταγωνισμό.
Αγωνιζόμενοι από 32 χώρες θα βρεθούν στο Ράλλυ Ακρόπολις από τις 24 έως και τις 27 Μαΐου, απέναντι σε 22 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 410 χλμ.
ΟΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ
Παρασκευή 25 Μαΐου
Ε.Δ. 5 & 7 - ΒΩΞΙΤΕΣ
Μία από τις πλέον κλασικές ακροπολικές ειδικές διαδρομές, που
μετά το 2009 επανέρχεται στον αγώνα. Ξεκινάει πάνω από τα μεταλλεία βωξίτη στον παραλιακό δρόμο Ιτέας-Γαλαξιδίου με ανηφορικό και πολύ γρήγορο κομμάτι, για να βγει στην άσφαλτο ύστερα από 9 χλμ. Μετά από 370 μέτρα ασφάλτου μπαίνει στις Καρούτες όπου η ευχαρίστηση συνεχίζεται αμείωτη. Γρήγορο έως πολύ γρήγορο «πατημένο» χώμα, με πολλές εναλλαγές τόσο σε τοπίο όσο και σε ρυθμό. Ακολουθεί το πολύ τεχνικό κατηφορικό κομμάτι προς τη διασταύρωση για Προσήλιο, όπου και ο τερματισμός.
Μήκος: 23,17 χλμ., 1ο Πέρασμα: Ωράριο κλεισίματος διαδρομής: 09.25, Ωράριο πρώτου αυτοκινήτου: 12.25, 2ο Πέρασμα: Ωράριο πρώτου αυτοκινήτου: 15.22
Σάββατο 26 Μαΐου 2012
Ε.Δ. 12 & 16 - ΚΕΦΑΛΑΡΙ
Τα πρώτα χιλιόμετρα είναι εξαιρετικά. Σε φαρδύ δρόμο με πολύ καλές επιφάνειες περνά από κομμάτια με έλατα, σε ένα πραγματικά υπέροχο φυσικό περιβάλλον με αποκορύφωμα ένα οροπέδιο όπου μαζεύεται πλήθος
θεατών. Προς το μέσον η ειδική διαδρομή αλλάζει χαρακτήρα, ο δρόμος στενεύει και οι στροφές είναι μέτριες ή κλειστές, ενώ η επιφάνεια σκληραίνει.
Μήκος: 18,40 χλμ., 1ο Πέρασμα: Ωράριο κλεισίματος διαδρομής: 07.40, Ωράριο πρώτου αυτοκινήτου: 10.40, 2ο Πέρασμα: Ωράριο κλεισίματος διαδρομής: 15.19, Ωράριο πρώτου αυτοκινήτου: 17.19
Κυριακή 27 Μαΐου 2012
Ε.Δ. 18 & 20 - ΑΓΙΟΙ ΘΕΟΔΩΡΟΙ
Τα πρώτα περίπου 10 χλμ. είναι σε πολύ καλής ποιότητας οδόστρωμα, ενώ από εκεί και πέρα η ε.δ. διακρίνεται για την ποικιλία τόσο του εδάφους όσο και του ανοίγματος των στροφών, αφού περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα. Χαρακτηρίζεται από κάποια σκληρά σημεία, ενώ ξεχωρίζει και για τις εναλλαγές ανάμεσα σε ανηφορικά και κατηφορικά κομμάτια.
Μήκος: 19,42, 1ο Πέρασμα: Ωράριο κλεισίματος διαδρομής: 06.14, Ωράριο πρώτου αυτοκινήτου: 09.14, 2ο Πέρασμα: Ωράριο πρώτου αυτοκινήτου: 11.57
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr