Ράλι Ακρόπολις: Θεατές στη Ζήρεια
02.06.2013
11:35
Είχαμε την ευκαιρία χτες το απόγευμα να παρακολουθήσουμε από κοντά την τελευταία ειδική της ημέρας που περνούσε πολύ κοντά από τα Τρίκαλα Κορινθίας.
Είχαμε την ευκαιρία χτες το απόγευμα να παρακολουθήσουμε από κοντά την τελευταία ειδική της ημέρας που περνούσε πολύ κοντά από τα Τρίκαλα Κορινθίας.
Πρόκειται για μια πανέμορφη ορεινή περιοχή στην οποία είναι εμφανές ότι τα κοινοτικά πακέτα στήριξης αξιοποιήθηκαν όπως προβλέπονταν. Εμείς ξεκινήσαμε από το Λουτράκι και το γραφείο Τύπου του αγώνα και στο Ξυλόκαστρο εγκαταλείψαμε την Ε.Ο. Κορίνθου Πατρών (σ.σ: ο θεός να την κάνει) και ξεκινήσαμε την ανάβαση που μετά από 26km μας έφερε σε υψόμετρο ενός χιλιομέτρου στα οροπέδια της Ζήρειας. Επιλογή μας το σημείο (2) απ’ τα τέσσερα που πρότεινε η οργάνωση στη συγκεκριμένη διαδρομή. Βλέπαμε μια κατηφορική δεξιά για τους οδηγούς που στην έξοδό της είχε γέφυρα και αμέσως μετά αριστερή 90 μοιρών. Ο δρόμος πολύ καλός και το πλάτος του διπλάσιο απ’ όσο φαντάζεστε.
Παρότι ήταν σημείο φιλοξενίας ενός εκ των χορηγών του αγώνα ο κόσμος δεν ήταν πάρα πολύς. Ούτε και λίγος όμως. Ήταν μαζεμένες όλες οι γενιές και όλων των ειδών οι άνθρωποι. Από ντόπιους που ήρθαν για τα «ράλια» μέχρι ζευγαράκια που «αφού φυσάει ρε μωρό αντί για μπάνιο πάμε να δούμε μια ειδική».
Το πρόβλημα ανέκυψε καθότι η αμφίεση για το μπάνιο δεν βοηθούσε να προστατευτείς από το κρύο και τη βροχή στο οροπέδιο της Ζήρειας όπου στις επτά το απόγευμα ψιχάλιζε και είχε 9 βαθμούς Κελσίου. Όπως καταλαβαίνετε ο έχων ένα κιλίμι ήταν ο άρχοντας της παρέας.
Πρόκειται για μια πανέμορφη ορεινή περιοχή στην οποία είναι εμφανές ότι τα κοινοτικά πακέτα στήριξης αξιοποιήθηκαν όπως προβλέπονταν. Εμείς ξεκινήσαμε από το Λουτράκι και το γραφείο Τύπου του αγώνα και στο Ξυλόκαστρο εγκαταλείψαμε την Ε.Ο. Κορίνθου Πατρών (σ.σ: ο θεός να την κάνει) και ξεκινήσαμε την ανάβαση που μετά από 26km μας έφερε σε υψόμετρο ενός χιλιομέτρου στα οροπέδια της Ζήρειας. Επιλογή μας το σημείο (2) απ’ τα τέσσερα που πρότεινε η οργάνωση στη συγκεκριμένη διαδρομή. Βλέπαμε μια κατηφορική δεξιά για τους οδηγούς που στην έξοδό της είχε γέφυρα και αμέσως μετά αριστερή 90 μοιρών. Ο δρόμος πολύ καλός και το πλάτος του διπλάσιο απ’ όσο φαντάζεστε.
Παρότι ήταν σημείο φιλοξενίας ενός εκ των χορηγών του αγώνα ο κόσμος δεν ήταν πάρα πολύς. Ούτε και λίγος όμως. Ήταν μαζεμένες όλες οι γενιές και όλων των ειδών οι άνθρωποι. Από ντόπιους που ήρθαν για τα «ράλια» μέχρι ζευγαράκια που «αφού φυσάει ρε μωρό αντί για μπάνιο πάμε να δούμε μια ειδική».
Το πρόβλημα ανέκυψε καθότι η αμφίεση για το μπάνιο δεν βοηθούσε να προστατευτείς από το κρύο και τη βροχή στο οροπέδιο της Ζήρειας όπου στις επτά το απόγευμα ψιχάλιζε και είχε 9 βαθμούς Κελσίου. Όπως καταλαβαίνετε ο έχων ένα κιλίμι ήταν ο άρχοντας της παρέας.
Αρκετοί νεαροί γνώριζαν την εξέλιξη του αγώνα και περίμεναν να δουν συγκεκριμένους οδηγούς που είχαν παρακολουθήσει και σε άλλες ειδικές μέσα στην ημέρα. Δυστυχώς γι’ αυτούς τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας δεν έχουν τόσο ψηλά επαρκή κάλυψη για τα δεδομένα. Το κρύο, η βροχή και τα φυλαγμένα περάσματα των πρώτων αποθάρρυναν αρκετούς που έφυγαν νωρίς. Τα τελευταία πληρώματα περνούσαν με το φως να έχει μειωθεί αισθητά.
Έχοντας δει όλους τους οδηγούς ξεχωρίσαμε τα πατήματα των Νόβικοφ και Αλ Ατίγια. Χωρίς περιττές γωνίες, καθαρά και με τη σωστή δοσολογία γκάζι - φρένο. Ναι προφανώς το Fiesta έχει διαφορετικό στήσιμο από Polo και DS3 αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Για την ιστορία την ειδική 21.3km κέρδισε ο Σεμπαστιάν Οζιέ με το VW Polo R με χρόνο 13:15.
Ο Ρόμπερτ Κουμπίτσα (σ.σ: στο δεξί του χέρι το πρόβλημα είναι εμφανές) αρέσκεται σε θεαματικές γωνίες πράγμα που ενθουσιάζει τους θεατές. Ο ίδιος πιθανόν να οδηγεί με μεγάλες γωνίες πλαγιολίσθησης αισθανόμενος μεγαλύτερη ασφάλεια, φτιάχνοντας πρόσφυση.
Κατηφορίζοντας σταματήσαμε για δείπνο στα Μέσα Τρίκαλα όπου εκπλαγήκαμε ευχάριστα από την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Να που υπάρχει και αυτή η Ελλάδα που τόσο πολύ χρειάζεται να προβάλλουμε. Αγώνες όπως το Ράλι Ακρόπολις το κάνουν με τον καλύτερο τρόπο όχι μόνο εντός αλλά κυρίως εκτός Ελλάδος.
Έχοντας δει όλους τους οδηγούς ξεχωρίσαμε τα πατήματα των Νόβικοφ και Αλ Ατίγια. Χωρίς περιττές γωνίες, καθαρά και με τη σωστή δοσολογία γκάζι - φρένο. Ναι προφανώς το Fiesta έχει διαφορετικό στήσιμο από Polo και DS3 αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Για την ιστορία την ειδική 21.3km κέρδισε ο Σεμπαστιάν Οζιέ με το VW Polo R με χρόνο 13:15.
Ο Ρόμπερτ Κουμπίτσα (σ.σ: στο δεξί του χέρι το πρόβλημα είναι εμφανές) αρέσκεται σε θεαματικές γωνίες πράγμα που ενθουσιάζει τους θεατές. Ο ίδιος πιθανόν να οδηγεί με μεγάλες γωνίες πλαγιολίσθησης αισθανόμενος μεγαλύτερη ασφάλεια, φτιάχνοντας πρόσφυση.
Κατηφορίζοντας σταματήσαμε για δείπνο στα Μέσα Τρίκαλα όπου εκπλαγήκαμε ευχάριστα από την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Να που υπάρχει και αυτή η Ελλάδα που τόσο πολύ χρειάζεται να προβάλλουμε. Αγώνες όπως το Ράλι Ακρόπολις το κάνουν με τον καλύτερο τρόπο όχι μόνο εντός αλλά κυρίως εκτός Ελλάδος.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr