Ράλι Ακρόπολις: Οριστικά η νίκη στον Λάτβαλα
Ράλι Ακρόπολις: Οριστικά η νίκη στον Λάτβαλα
Οι αγωνοδίκες απέρριψαν την ένσταση της Citroen, βρήκαν νόμιμα τα Polo R WRC και επισημοποίησαν την παρθενική νίκη του Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα στην Ελλάδα!
UPD:
Συγκεκριμένα, υπήρξε ένσταση που αφορούσε τα αυτοκίνητα Νο7 και Νο8, αυτά δηλαδή των Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα και Σεμπαστιέν Οζιέ που τερμάτισαν στην πρώτη και τη δέκατη θέση του εθνικού μας αγώνα. Αυτή αφορούσε πιθανή παραβίαση κανονισμών, με αφορμή μία επιπλέον μπαταρία που υπήρχε στα Polo R WRC και εντοπίστηκε κατά τη διάρκεια του Parc Ferme.
Οι Γάλλοι πάτησαν στο γράμμα του νόμου που λέει πως «κάθε αγωνιστικό αυτοκίνητο πρέπει να χρησιμοποιεί μία μπαταρία», ο αντίλογος από τη Volkswagen ήταν πως πρέπει να χρησιμοποιείται μία τη φορά και πως επιτρέπεται να υπάρχει και δεύτερη εντός οχήματος. Πως εφόσον αυτή δεν είναι συνδεμένη, θεωρείται ανταλλακτικό άρα είναι νόμιμη!
Παράλληλα, οι Γερμανοί ανέφεραν πως είχαν λάβει από πέρυσι σχετική έγκριση από τον τεχνικό έφορο της παγκόσμιας ομοσπονδίας ενώ παρέθεσαν και φωτογραφικά ντοκουμέντα που έδειχναν πως η δεύτερη μπαταρία δεν ήταν συνδεμένη.
Οι Ρόμπερτ Ριντ, Ούβε Σμιντ και Παύλος Αρναούτης, είχαν καλέσει εκπροσώπους και των δύο πλευρών και η συνάντηση ξεπέρασε σε διάρκεια τις δύο ώρες. Τη Citroen εκπροσωπούσαν ο διευθυντής της Ιβ Ματόν, ο τεχνικός υπεύθυνος Χαβιέ Μαστελάν-Πινό και ο συντονιστής της ομάδας Ντανιέλ Γκραταλούπ. Από πλευράς VW, στη συνάντηση παρευρέθησαν ο επικεφαλής της ομάδας Γιοστ Καπίτο, ο υπεύθυνος του προγράμματος WRC, Φρανσουά Ξαβιέ Ντεμεσόν και ο Team Manager Σβεν Σμετς.
Παρών ήταν και ο τεχνικός έφορος της FIA που επιβεβαίωσε πως του ζητήθηκε από τη Citroen να ελέγξει τα δύο Polo αλλά και πως η δεύτερη μπαταρία συμμορφωνόταν με όσα ανέφερε το άρθρο 255Α των κανονισμών και πως θεωρούνταν ανταλλακτικό.
Οι κριτές απέρριψαν λοιπόν την ένσταση της Citroen, καθώς θεώρησαν ότι η επιπλέον μπαταρία στα αυτοκίνητα των Λάτβαλα και Οζιέ δεν ήταν συνδεδεμένη. Έτσι τα αποτελέσματα του αγώνα λογίζονται ως τελικά και ο Φινλανδός μπορεί έστω και με καθυστέρηση, να αρχίσει να πανηγυρίζει τη πρώτη του νίκη στο Ράλι Ακρόπολις!
Οι Γάλλοι πάτησαν στο γράμμα του νόμου που λέει πως «κάθε αγωνιστικό αυτοκίνητο πρέπει να χρησιμοποιεί μία μπαταρία», ο αντίλογος από τη Volkswagen ήταν πως πρέπει να χρησιμοποιείται μία τη φορά και πως επιτρέπεται να υπάρχει και δεύτερη εντός οχήματος. Πως εφόσον αυτή δεν είναι συνδεμένη, θεωρείται ανταλλακτικό άρα είναι νόμιμη!
Παράλληλα, οι Γερμανοί ανέφεραν πως είχαν λάβει από πέρυσι σχετική έγκριση από τον τεχνικό έφορο της παγκόσμιας ομοσπονδίας ενώ παρέθεσαν και φωτογραφικά ντοκουμέντα που έδειχναν πως η δεύτερη μπαταρία δεν ήταν συνδεμένη.
Οι Ρόμπερτ Ριντ, Ούβε Σμιντ και Παύλος Αρναούτης, είχαν καλέσει εκπροσώπους και των δύο πλευρών και η συνάντηση ξεπέρασε σε διάρκεια τις δύο ώρες. Τη Citroen εκπροσωπούσαν ο διευθυντής της Ιβ Ματόν, ο τεχνικός υπεύθυνος Χαβιέ Μαστελάν-Πινό και ο συντονιστής της ομάδας Ντανιέλ Γκραταλούπ. Από πλευράς VW, στη συνάντηση παρευρέθησαν ο επικεφαλής της ομάδας Γιοστ Καπίτο, ο υπεύθυνος του προγράμματος WRC, Φρανσουά Ξαβιέ Ντεμεσόν και ο Team Manager Σβεν Σμετς.
Παρών ήταν και ο τεχνικός έφορος της FIA που επιβεβαίωσε πως του ζητήθηκε από τη Citroen να ελέγξει τα δύο Polo αλλά και πως η δεύτερη μπαταρία συμμορφωνόταν με όσα ανέφερε το άρθρο 255Α των κανονισμών και πως θεωρούνταν ανταλλακτικό.
Οι κριτές απέρριψαν λοιπόν την ένσταση της Citroen, καθώς θεώρησαν ότι η επιπλέον μπαταρία στα αυτοκίνητα των Λάτβαλα και Οζιέ δεν ήταν συνδεδεμένη. Έτσι τα αποτελέσματα του αγώνα λογίζονται ως τελικά και ο Φινλανδός μπορεί έστω και με καθυστέρηση, να αρχίσει να πανηγυρίζει τη πρώτη του νίκη στο Ράλι Ακρόπολις!
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα