Ράλι Φινλανδίας: Χάος και μικρό προβάδισμα για Νεβίλ
02.08.2013
01:02
Συναρπαστικό σε εξέλιξη ήταν το πρώτο σκέλος του Ράλι Φινλανδίας, με την πρωτοπορία όχι μόνο να αλλάζει συνεχώς χέρια αλλά και να τη μοιράζονται δύο οδηγοί σε τρία διαφορετικά σημεία της ημέρας!
Ο χαρακτήρας των αγωνιστικών διαδρομών, που είναι τέρμα γκάζι, ευνοούν τις περιορισμένες διαφορές ανάμεσα στα πληρώματα, γι’ αυτό έχουμε το σπάνιο για τα δεδομένα του σύγχρονου WRC φαινόμενο, μετά από ένα σκέλος να έχουμε 10 οδηγούς σε απόσταση 47 δευτερολέπτων ή αν προτιμάτε, τους πρώτους 8 να τους χωρίζουν μόλις 23 δεύτερα.
Η Πέμπτη λοιπόν ξεκίνησε με τον συνήθη ύποπτο και πρωτοπόρο της βαθμολογίας, Σεμπαστιέν Οζιέ, να σημειώνει τον καλύτερο χρόνο. Μόνο που στη συνέχεια, κάθε φινάλε ειδικής φανέρωνε και πρωτόγνωρες συγκινήσεις! Ο Τιερί Νεβίλ με το Fiesta RS WRC της M-Sport, ήταν ταχύτερος όλων στην ΕΔ2, όμως αυτό τον έφερε να μοιράζεται την κορυφή της γενικής κατάταξης έχοντας ακριβώς τον ίδιο συνολικό χρόνο, με τον Μίκο Χίρβονεν, με το εργοστασιακό DS3!
Η ΕΔ3 ανήκε πάλι στον Οζιέ, με αποτέλεσμα να είναι αυτή τη φορά ο οδηγός της Volkswagen Motorsport εκείνος που συγκατοικούσε στην κορυφή με τον Νεβίλ. Τέταρτη ειδική, παρόμοιο παρανοϊκό σκηνικό: αυτή τη φορά η κορυφαία επίδοση ανήκε στον Χίρβονεν, που και πάλι… συγκατοίκησε στη κορυφή της γενικής με τον σταθερά γρήγορο Βέλγο.
Έπρεπε να έρθει η βροχή της ΕΔ5 για να πάρει κεφάλι ο Νεβίλ. Οι διοργανωτές αποφάσισαν τα πληρώματα να βγαίνουν στον δρόμο σε γκρουπ λόγω των συνθηκών – συγκεκριμένα, ανά τετράδες (με τη συνήθη χρονική απόσταση). Αυτό όμως, “πλήγωσε” τις προσπάθειες του Χίρβονεν που όντας ο τελευταίος εκ των κορυφαίων συνδυασμών που εμφανιζόταν στο δρόμο (σ.σ. επιλογή του μετά την επίτευξη του καλύτερου χρόνου στην κατατακτήρια ειδική της Τετάρτης), βρέθηκε στην ΕΔ στη χειρότερη στιγμή της, χάνοντας έτσι 20 πολύτιμα δευτερόλεπτα!
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Η Πέμπτη λοιπόν ξεκίνησε με τον συνήθη ύποπτο και πρωτοπόρο της βαθμολογίας, Σεμπαστιέν Οζιέ, να σημειώνει τον καλύτερο χρόνο. Μόνο που στη συνέχεια, κάθε φινάλε ειδικής φανέρωνε και πρωτόγνωρες συγκινήσεις! Ο Τιερί Νεβίλ με το Fiesta RS WRC της M-Sport, ήταν ταχύτερος όλων στην ΕΔ2, όμως αυτό τον έφερε να μοιράζεται την κορυφή της γενικής κατάταξης έχοντας ακριβώς τον ίδιο συνολικό χρόνο, με τον Μίκο Χίρβονεν, με το εργοστασιακό DS3!
Η ΕΔ3 ανήκε πάλι στον Οζιέ, με αποτέλεσμα να είναι αυτή τη φορά ο οδηγός της Volkswagen Motorsport εκείνος που συγκατοικούσε στην κορυφή με τον Νεβίλ. Τέταρτη ειδική, παρόμοιο παρανοϊκό σκηνικό: αυτή τη φορά η κορυφαία επίδοση ανήκε στον Χίρβονεν, που και πάλι… συγκατοίκησε στη κορυφή της γενικής με τον σταθερά γρήγορο Βέλγο.
Έπρεπε να έρθει η βροχή της ΕΔ5 για να πάρει κεφάλι ο Νεβίλ. Οι διοργανωτές αποφάσισαν τα πληρώματα να βγαίνουν στον δρόμο σε γκρουπ λόγω των συνθηκών – συγκεκριμένα, ανά τετράδες (με τη συνήθη χρονική απόσταση). Αυτό όμως, “πλήγωσε” τις προσπάθειες του Χίρβονεν που όντας ο τελευταίος εκ των κορυφαίων συνδυασμών που εμφανιζόταν στο δρόμο (σ.σ. επιλογή του μετά την επίτευξη του καλύτερου χρόνου στην κατατακτήρια ειδική της Τετάρτης), βρέθηκε στην ΕΔ στη χειρότερη στιγμή της, χάνοντας έτσι 20 πολύτιμα δευτερόλεπτα!
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr