Ράλι Μόντε Κάρλο: Ο Οζιέ πήρε κεφάλι, ανεβαίνει ο Αθανασούλας (28ος)!

Ράλι Μόντε Κάρλο: Ο Οζιέ πήρε κεφάλι, ανεβαίνει ο Αθανασούλας (28ος)!

Η σημερινή 2η μέρα του αγώνα είχε άγρια ομορφιά με τους Μικ, Οζιέ να εναλλάσσονται στην κορυφή.

Ράλι Μόντε Κάρλο: Ο Οζιέ πήρε κεφάλι, ανεβαίνει ο Αθανασούλας (28ος)!
Οι συνθήκες που επικρατούσαν στις πρωινές ειδικές ήταν δύσκολες, καθώς στην ίδια διαδρομή μπορούσε κανείς να συναντήσει από στεγνή άσφαλτο, μέχρι πάγο και χιόνι. Είναι χαρακτηριστικό πως μετά την 7η ειδική διαδρομή του αγώνα και 5η της ημέρας η διαφορά ανάμεσά τους ήταν στα 8 εκατοστά του δευτερολέπτου. Στην τελευταία ειδική διαδρομή της ημέρας την 8η του αγώνα Les Costes – Chaillol ο Οζιέ με το Polo R ήταν 9.5 sec ταχύτερος από τον Μικ με το DS3. Η συγκεκριμένη ειδική διαδρομή μήκους 17.67km διεξάγεται σε υψόμετρο από 1000 μέτρα και πάνω και καταλήγει στο χιονοδρομικό κέντρο του Chaillol στα 1500 μέτρα. Σήμερα επαναλήφθηκε δυο φορές και όπως μαντεύετε ίσως αμφότερες τις κέρδισε ο Οζιέ με διαφορά.

Χαρακτηριστική ήταν η δήλωση του Μικ μετά το τέλος της 8ης ειδικής:
«Πρέπει να ξέρει κάτι περισσότερο γι’ αυτή την ειδική ο Οζιέ. Νομίζω ότι ζει περίπου 3 km απ’ αυτό το σημείο οπότε είμαι χαρούμενος να του την παραχωρήσω. Έχει ακόμη πολύ δρόμο ο αγώνας».
Πίσω από τους δυο μονομάχους βρίσκεται ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα με το δεύτερο VW Polo R με διαφορά 1 λεπτό. Όλα δείχνουν πως οι Οζιέ και Μικ θα δώσουν μάχη για την επικράτηση αύριο 3η μέρα του αγώνα. Σήμερα κέρδισε 2 ειδικές ο Μικ και 4 ο Οζιέ.

Κλείσιμο


Ο Αθανασούλας κάνει λόγω για ότι πιο δύσκολο έχει αντιμετωπίσει ποτέ στη ζωή του γενικά!

Όσον αφορά στα ελληνικά πληρώματα ο Λάμπρος Αθανασούλας κινείται προσεκτικά, γράφει αξιοπρεπής χρόνους στις ειδικές διαδρομές και βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην 28η θέση της γενικής κατάταξης και 9η στο WRC2. Ο Έλληνας οδηγός με συνοδηγό το Νίκο Ζακχαίο έλεγε: «Ο αγώνας είναι απρόβλεπτος και έχει συνεχώς εναλλασσόμενες συνθήκες. Είναι ότι πιο δύσκολο έχω κάνει στη ζωή μου και δεν αναφέρομαι μόνο στους αγώνες. Είναι ότι πιο δύσκολο από άποψη κινδύνου συνθηκών δεν υπάρχει που να μην έχει ο αγώνας. Συνεχείς εναλλαγές στο οδόστρωμα και στον καιρό, το μεσημέρι η θερμοκρασία έφτασε τους 5 βαθμούς και δεν είχε πάγο όπως το πρωί και το απόγευμα. Μας προβληματίζει το μήκος των απλών διαδρομών που ξεπερνάνε τα 1000km. Σκεφτείτε ότι αύριο έχουμε 433km απλών διαδρομών. Στόχος μας παραμένει ο τερματισμός».




Σημερινό πέρασμα των Αθανασούλα Ζακχαίου με το Skoda R5.

Ο Έλληνας πρωταθλητής χαίρει της έμπρακτης στήριξης και παρουσίας των εκπροσώπων του Lascaris Foundation που αποτελεί το βασικό χορηγό της Ελληνικής συμμετοχής. Μάλιστα δήλωναν συγκινημένοι για την παρουσία της ελληνικής σημαίας στην εκκίνηση.

Άδοξο τέλος είχε η προσπάθεια του Ιορδάνη Σερδερίδη, ο Έλληνας οδηγός είχε έξοδο σήμερα, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει: «Χάσαμε τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε μια γρήγορη αριστερή στροφή. Κάναμε τετ-α-κε και χτυπήσαμε σε δέντρο με το πλαϊνό μέρος.  Δυστυχώς το Citroen έπαθε μεγάλη ζημιά, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε σε πρόωρη εγκατάλειψη».

Το πρόγραμμα του οδηγού από την Καβάλα περιλαμβάνει φέτος κυρίως αγώνες του Βελγικού πρωταθλήματος, ενώ παράλληλα θα αγωνιστεί σε 3 αγώνες του WRC: «Στο Μόντε Κάρλο μάθαμε αρκετά ενόψει της συνέχειας. Ο κύριος στόχος μας τη φετινή χρονιά είναι το Βελγικό πρωτάθλημα και σίγουρα η εμπειρία που αποκτήσαμε στις δύσκολες συνθήκες του Πριγκηπάτου θα μας βοηθήσει στο μέλλον», τόνισε ο Σερδερίδης.



Το DS3 του Σερδερίδη σήμερα πριν την έξοδο.

O αγώνας συνεχίζεται αύριο με 5 ειδικές διαδρομές και ολοκληρώνεται την Κυριακή.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης