Ράλι Ντακάρ: Προσπέρασμα στην άμμο!
Ο Κάρλος Σάινθ έχασε την πρωτοπορία στον αγώνα και βρίσκεται πλέον στη 2η θέση ενώ υπολείπεται πέντε λεπτά από την κορυφή. Ο Βασίλης Ορφανός ανεβαίνει...
Ο Κάρλος Σάινθ έχασε την πρωτοπορία στον αγώνα και βρίσκεται πλέον στη 2η θέση ενώ υπολείπεται πέντε λεπτά από την κορυφή.
Ο 48χρονος οδηγούσε το Ράλι Ντακάρ από την εκκίνησή του μέχρι τώρα. Ο Ισπανός 2 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι εκκίνησε τη χθεσινή μέρα έχοντας διαφορά 1:22’’ από τον Αλ Ατίγια που οδηγεί ίδιο αυτοκίνητο.
Διατήρησε τη διαφορά του μέχρι το τέλος της ειδικής αλλά στα τελευταία 5 χιλιόμετρα κόλλησε 2 φορές στους αμμόλοφους με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο χρόνο: «Ελπίζω αυτή να ήταν η χειρότερη μέρα μας στο Ντακάρ» δήλωσε μετέπειτα ο Σάινθ: «Κολλήσαμε δυο φορές στους αμμόλοφους και χρειάστηκε να βγούμε για να σκάψουμε. Κάποιες φορές πάνε όλα καλά, κάποιες άλλες όχι. Πρέπει να συνεχίσουμε και να επιτεθούμε. Δεν τελείωσε ο αγώνας υπάρχουν και άλλες ειδικές για να ανακτήσουμε το προβάδισμα».
Ο μόνος που θα μπορούσε να αποτελέσει πρόβλημα για τα πληρώματα της VW, ο Γάλλος Στέφαν Πετερανσέλ έχασε πολύ χρόνο λόγω υπερθέρμανσης του κινητήρα της X Raid και πλέον βρίσκεται στην 4η θέση μια ώρα πίσω από τον πρωτοπόρο.
Stage 9
Η επόμενη αγωνιστική ημέρα ξεκινά και ολοκληρώνεται στο Copiapo, την πόλη που περικυκλώνεται από την έρημο Ατακάμα.
Θα μπορούσε να είναι μια ήσυχη βόλτα στην έρημο, λένε οι διοργανωτές για το ετάπ της Τρίτης το οποίο ξεκινά και καταλήγει στο Copiapo. Παρ’ όλα αυτά, όπως επισημαίνουν, η συγκεκριμένη ειδική με τους μαγευτικούς αμμόλοφους μπορεί να κρίνει το αποτέλεσμα του αγώνα: σε ορισμένα σημεία το βάθος της «χαράδρας» που σχηματίζουν οι αμμόλοφοι, μπορεί και να τους καταδικάσει όσους χάσουν τον προσανατολισμό τους σε μια σειρά από κύκλους.
Κατά τη διάρκεια μιας ημέρας που είναι γεμάτη παγίδες οι οδηγοί μπορούν να χάσουν πολλά αλλά αυτοί που μπορούν να κυριαρχήσουν στους αμμόλοφους θα έχουν μόνο κέρδη. Και για να προσθέσουν και λίγο αλατοπίπερο στις διαδρομές, οι διοργανωτές θα βάλουν τους οδηγούς των μηχανών να ξεκινήσουν ανά ομάδες: οι προπορευόμενοι ανά 10 και οι υπόλοιποι ανά 20.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr