Εντονη φημολογία έχει αναπτυχθεί τις τελευταίες ημέρες, πως η VW μελετάει σοβαρά το ενδεχόμενο να καταργήσει τον διπλοτουρμπισμένο TSi κινητήρα.
Εντονη φημολογία έχει αναπτυχθεί τις τελευταίες ημέρες, πως η VW μελετάει σοβαρά το ενδεχόμενο να καταργήσει τον διπλοτουρμπισμένο TSi κινητήρα.
Σύμφωνα μάλιστα με τον Βρετανικό ειδικό τύπο οι Γερμανοί το έχουν αποφασίσει οριστικά. Αιτία αυτών των σκέψεων είναι το υψηλό κόστος για την εταιρεία, αφού η χρήση του μηχανικού συμπιεστή και του turbo, ανεβάζει το κόστος παραγωγής, το οποίο η εταιρεία (σύμφωνα με τα δημοσιεύματα) δε περνάει στη τελική τιμή του αυτοκινήτου.
Ο διπλοτουρμπισμένος 1.4 lt TSi (βλέπε Golf GT, VW Tiguan, VW Sharan κ.α.) δε συμφέρει λοιπόν τους Γερμανούς, οι οποίοι μελετάνε εναλλακτικές λύσεις, πάντα με βάση την TSi τεχνολογία, αλλά με τη χρήση ενός turbo, με χαμηλή κατανάλωση και εκπομπή ρύπων, και με πολλούς ίππους…
Μία σπουδαία διάκριση που το κατατάσσει στα κορυφαία ξενοδοχειακά συγκροτήματα σε παγκόσμια κλίμακα απέσπασε το Nana Princess των Nana Hotels του Ομίλου Εταιρειών Καράτζη καθώς βραβεύτηκε από το TripAdvisor ως μία «Best of the Best» επιλογή.