Cabriolet Audi Q; Γιατί όχι!
26.09.2011
05:16
Το ότι η Audi έχει τη μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων απ’ όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, αυτό είναι λίγο-πολύ γνωστό. Ιδιαίτερα στους Ελληνες αντιπροσώπους της φίρμας, οι οποίοι, εν μέσω κρίσης, αναζητούν χώρους στις εκθέσεις τους για να φιλοξενήσουν την τεράστια γκάμα της Audi. Παρόλα αυτά...
Το ότι η Audi έχει τη μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων απ’ όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, αυτό είναι λίγο-πολύ γνωστό. Ιδιαίτερα στους Ελληνες αντιπροσώπους της φίρμας, οι οποίοι, εν μέσω κρίσης, αναζητούν χώρους στις εκθέσεις τους για να φιλοξενήσουν την τεράστια γκάμα της Audi.
Παρόλα αυτά, οι Γερμανοί κατασκευαστές συνεχίζουν να σχεδιάζουν την επέκταση της γκάμας τους. Ετσι, πέρα από τα Q1, Q6, Α2 και Α9, εξετάζουν πολύ σοβαρά να εντάξουν και εκδόσεις cabrio στη σειρά Q, όπως το πρωτότυπο Q5 της φωτογραφίας μας.
Αλλωστε, «…γιατί τα cabrio να είναι χαμηλά και μαζεμένα σε διαστάσεις και όχι μεγαλύτερα;». Αυτή την απορία είχε εκφράσει από το 2007 η Audi στο Los Angeles παρουσιάζοντας το Cross Cabriolet Concept.
Από τότε έχουν περάσει περίπου τέσσερα χρόνια και για να μην νομίζετε πως τα concept car φτιάχνονται μόνο για λόγους εντυπωσιασμού, αφού ξαναφούντωσαν οι φήμες, πως η γερμανική εταιρία σκέφτεται σοβαρά την παραγωγή ενός νέου τύπου κάμπριο που θα έχει την βάση του πάνω στο Q5.
Κατά πάσα πιθανότητα την παραγωγή του θα επιμεληθεί κάποιος «καροσερίστας» (π.χ. η Karmann) και θα διαθέτει μαλακή οροφή.
Η αλήθεια πάντως είναι πως το Cross Cabriolet Concept είχε δημιουργηθεί τότε για να προετοιμάσει το έδαφος για τα Q5 και Q3. Στη συνέχεια όμως και σε συνδυασμό με την παρουσίαση του πρώτου κάμπριο SUV στον κόσμο (το Nissan Murano Crosscabriolet) πριν από μερικούς μήνες στο Los Angeles, οι Γερμανοί βλέπουν ένα νέο πεδίο να ανοίγει μπροστά τους.
Φανταστείτε μία νέα κατηγορία, αυτή των CUV (Cabrio Utility Vehicle), γιατί αν τελικά περάσει στην παραγωγή το Q5 Cabriolet να είστε σίγουροι πως και οι άλλες ομοεθνείς εταιρίες (BMW, Mercedes) δεν θα κάτσουν με σταυρωμένα τα χέρια.
Εσείς τι λέτε;
Παρόλα αυτά, οι Γερμανοί κατασκευαστές συνεχίζουν να σχεδιάζουν την επέκταση της γκάμας τους. Ετσι, πέρα από τα Q1, Q6, Α2 και Α9, εξετάζουν πολύ σοβαρά να εντάξουν και εκδόσεις cabrio στη σειρά Q, όπως το πρωτότυπο Q5 της φωτογραφίας μας.
Αλλωστε, «…γιατί τα cabrio να είναι χαμηλά και μαζεμένα σε διαστάσεις και όχι μεγαλύτερα;». Αυτή την απορία είχε εκφράσει από το 2007 η Audi στο Los Angeles παρουσιάζοντας το Cross Cabriolet Concept.
Από τότε έχουν περάσει περίπου τέσσερα χρόνια και για να μην νομίζετε πως τα concept car φτιάχνονται μόνο για λόγους εντυπωσιασμού, αφού ξαναφούντωσαν οι φήμες, πως η γερμανική εταιρία σκέφτεται σοβαρά την παραγωγή ενός νέου τύπου κάμπριο που θα έχει την βάση του πάνω στο Q5.
Κατά πάσα πιθανότητα την παραγωγή του θα επιμεληθεί κάποιος «καροσερίστας» (π.χ. η Karmann) και θα διαθέτει μαλακή οροφή.
Η αλήθεια πάντως είναι πως το Cross Cabriolet Concept είχε δημιουργηθεί τότε για να προετοιμάσει το έδαφος για τα Q5 και Q3. Στη συνέχεια όμως και σε συνδυασμό με την παρουσίαση του πρώτου κάμπριο SUV στον κόσμο (το Nissan Murano Crosscabriolet) πριν από μερικούς μήνες στο Los Angeles, οι Γερμανοί βλέπουν ένα νέο πεδίο να ανοίγει μπροστά τους.
Φανταστείτε μία νέα κατηγορία, αυτή των CUV (Cabrio Utility Vehicle), γιατί αν τελικά περάσει στην παραγωγή το Q5 Cabriolet να είστε σίγουροι πως και οι άλλες ομοεθνείς εταιρίες (BMW, Mercedes) δεν θα κάτσουν με σταυρωμένα τα χέρια.
Εσείς τι λέτε;
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr