Η αρχή του τέλους των χειροκίνητων κιβωτίων
03.09.2011
15:00
Ιστορικά, οι τεχνολογικές εξελίξεις των αυτοκινήτων ξεκινούσε από τα supercars! Σ’ αυτά οι αντίστοιχες αυτοκινητοβιομηχανίες τοποθετούσαν τις ακριβές τεχνολογίες, οι οποίες στο πέρασμα του χρόνου γίνονταν πιο προσιτές και για τα οικονομικότερα αυτοκίνητα...
Ιστορικά, οι τεχνολογικές εξελίξεις των αυτοκινήτων ξεκινούσε από τα supercars! Σ’ αυτά οι αντίστοιχες αυτοκινητοβιομηχανίες τοποθετούσαν τις ακριβές τεχνολογίες, οι οποίες στο πέρασμα του χρόνου γίνονταν πιο προσιτές και για τα οικονομικότερα αυτοκίνητα. Έτσι συνέβη και με τα κιβώτια ταχυτήτων με τι πολλές σχέσεις μετάδοσης και έτσι θα γίνει και με το τέλος των χειροκίνητων κιβωτίων.
Ηδη η Lamborghini το αποφάσισε, με τον υπεύθυνο εξέλιξης Maurizio Reggiani να δηλώνει πως η εταιρεία σταματάει να τοποθετεί αυτά τα κιβώτια στα αυτοκίνητα της. Αυτό έχει ήδη συμβεί με την Aventador και θα γίνει και με την επόμενη Gallardo.
Οι αιτίες αυτής τις απόφασης, σύμφωνα με τον Ιταλό, είναι δύο. Κατά πρώτον δεν υπάρχει εμπορικό ενδιαφέρον, με το μόλις 2% των πωληθέντων Lamborghini τα τελευταία δύο χρόνια, να είναι με χειροκίνητο κιβώτιο.
Δεύτερη αιτία, είναι πως οι μηχανικοί των αυτοκινήτων ρυθμίσουν έτσι τα συστήματα τους ώστε να λειτουργούν και να συνεργάζονται άψογα μεταξύ τους.
Αυτό για να συμβεί, θα πρέπει ο ανθρώπινος παράγοντας να παρεμβαίνει όσο το δυνατόν λιγότερο…
Οπότε γκάζι φρένο, τιμόνι και τέλος…
Ηδη η Lamborghini το αποφάσισε, με τον υπεύθυνο εξέλιξης Maurizio Reggiani να δηλώνει πως η εταιρεία σταματάει να τοποθετεί αυτά τα κιβώτια στα αυτοκίνητα της. Αυτό έχει ήδη συμβεί με την Aventador και θα γίνει και με την επόμενη Gallardo.
Οι αιτίες αυτής τις απόφασης, σύμφωνα με τον Ιταλό, είναι δύο. Κατά πρώτον δεν υπάρχει εμπορικό ενδιαφέρον, με το μόλις 2% των πωληθέντων Lamborghini τα τελευταία δύο χρόνια, να είναι με χειροκίνητο κιβώτιο.
Δεύτερη αιτία, είναι πως οι μηχανικοί των αυτοκινήτων ρυθμίσουν έτσι τα συστήματα τους ώστε να λειτουργούν και να συνεργάζονται άψογα μεταξύ τους.
Αυτό για να συμβεί, θα πρέπει ο ανθρώπινος παράγοντας να παρεμβαίνει όσο το δυνατόν λιγότερο…
Οπότε γκάζι φρένο, τιμόνι και τέλος…
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr