Νέοι κινητήρες Renault
16.10.2011
13:49
Η γκάμα κινητήρων της γαλλικής εταιρείας μεγαλώνει, με δύο νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης: έναν ολοκαίνουριο βενζινοκινητήρα 1.2lt Energy TCe 115PS και ένα πετρελαιοκινητήρα 1.5 dCi, με κωδικό Energy dCi 110. Οι νέοι αυτοί κινητήρες βασισμένοι στο downsizing της νέας γενιάς...
Η γκάμα κινητήρων της γαλλικής εταιρείας μεγαλώνει, με δύο νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης: έναν ολοκαίνουριο βενζινοκινητήρα 1.2lt Energy TCe 115PS και ένα πετρελαιοκινητήρα 1.5 dCi, με κωδικό Energy dCi 110.
Οι νέοι αυτοί κινητήρες βασισμένοι στο downsizing της νέας γενιάς - με την προσθήκη του συστήματος Stop & Start και την ανάκτηση της ενέργειας πέδησης (ESM) στοχεύουν στη δραστική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, των εκπομπών CO2 και του κόστους χρήσης.
O βενζινοκινητήρας των 1.2lt θα αντικαταστήσει τον ατμοσφαιρικό 1.6lt. Αποδίδει πέντε ίππους παραπάνω φτάνοντας τα 115PS καθότι διαθέτει υπερτροφοδότη και άμεσο ψεκασμό. Η ροπή θα ξεπερνά τα 19kgm και θα είναι διαθέσιμη σχεδόν από το ρελαντί. Η Renault ετοιμάζει και έναν κινητήρα 0.9lt, τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο, απόδοσης 90PS.
Τώρα όσον αφορά στον πετρελαιοκινητήρα των 1.5lt πρόκειται παγκοσμίως για τον πιο δημοφιλή κινητήρα της γαλλικής εταιρείας. Στην ανανεωμένη του έκδοση θα αποδίδει 26.5kgm στις 1750rpm και 110PS στις 4000rpm.
O συγκεκριμένος κινητήρας διαθέτει την τεχνολογία χαμηλής πίεσης EGR. Η εν λόγω τεχνολογία επιτρέπει την ανάκτηση των καυσαερίων, αφού αυτά διέλθουν από την τουρμπίνα και το φίλτρο σωματιδίων. Τα καυσαέρια ψύχονται σε εναλλάκτη χαμηλής πίεσης, προτού διοχετευτούν εκ νέου προς το τούρμπο, όπου αναμειγνύονται με τον αέρα εισαγωγής. Χάρη σε αυτήν την τεχνική αυξάνεται ο βαθμός απόδοσης.
Οι νέοι αυτοί κινητήρες βασισμένοι στο downsizing της νέας γενιάς - με την προσθήκη του συστήματος Stop & Start και την ανάκτηση της ενέργειας πέδησης (ESM) στοχεύουν στη δραστική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, των εκπομπών CO2 και του κόστους χρήσης.
O βενζινοκινητήρας των 1.2lt θα αντικαταστήσει τον ατμοσφαιρικό 1.6lt. Αποδίδει πέντε ίππους παραπάνω φτάνοντας τα 115PS καθότι διαθέτει υπερτροφοδότη και άμεσο ψεκασμό. Η ροπή θα ξεπερνά τα 19kgm και θα είναι διαθέσιμη σχεδόν από το ρελαντί. Η Renault ετοιμάζει και έναν κινητήρα 0.9lt, τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο, απόδοσης 90PS.
Τώρα όσον αφορά στον πετρελαιοκινητήρα των 1.5lt πρόκειται παγκοσμίως για τον πιο δημοφιλή κινητήρα της γαλλικής εταιρείας. Στην ανανεωμένη του έκδοση θα αποδίδει 26.5kgm στις 1750rpm και 110PS στις 4000rpm.
O συγκεκριμένος κινητήρας διαθέτει την τεχνολογία χαμηλής πίεσης EGR. Η εν λόγω τεχνολογία επιτρέπει την ανάκτηση των καυσαερίων, αφού αυτά διέλθουν από την τουρμπίνα και το φίλτρο σωματιδίων. Τα καυσαέρια ψύχονται σε εναλλάκτη χαμηλής πίεσης, προτού διοχετευτούν εκ νέου προς το τούρμπο, όπου αναμειγνύονται με τον αέρα εισαγωγής. Χάρη σε αυτήν την τεχνική αυξάνεται ο βαθμός απόδοσης.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr