Honda: Νέο CVT κιβώτιο
Honda: Νέο CVT κιβώτιο
Η Honda παρουσίασε ένα νέο κιβώτιο με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση κίνησης (CVT) για μεσαία αυτοκίνητα της γκάμας της. Αυτό αποσκοπεί στη βελτίωση των οδηγικών επιδόσεων σε συνδυασμό στην οικονομία καυσίμου.Το νέο CVT είναι η τελευταία προσθήκη στη σειρά επαναστατικών τεχνολογιών επόμενης γενιάς...
UPD:
Η Honda παρουσίασε ένα νέο κιβώτιο με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση κίνησης (CVT) για μεσαία αυτοκίνητα της γκάμας της. Αυτό αποσκοπεί στη βελτίωση των οδηγικών επιδόσεων σε συνδυασμό στην οικονομία καυσίμου.
Το νέο CVT είναι η τελευταία προσθήκη στη σειρά επαναστατικών τεχνολογιών επόμενης γενιάς Earth Dreams Technology. Επίσης ανακοινώθηκε ότι τα νέα Step WGN και Step WGN Spada θα είναι τα πρώτα αυτοκίνητα που θα εφοδιάζονται με το αυτό και θα προσφέρουν την καλύτερη οικονομία καυσίμου στην κατηγορία τους.
Στοχεύοντας στη βελτίωση της κατανάλωσης, το νέο CVT είναι συμβατό με ένα σύστημα idle stop, ενώ χρησιμοποιεί ηλεκτρική αντλία λαδιού υψηλής απόδοσης. Το G-Design Shift, ένα νέο, συντονισμένο σύστημα ελέγχου επιλογής σχέσης, γκαζιού και υδραυλικών, ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές του οδηγού, διατηρεί ισχυρή και ομαλή επιτάχυνση και συμβάλλει στη δημιουργία σπορ οδηγικής αίσθησης.
Χάρη σ’ αυτό το συνδυασμό τεχνολογιών, σε μία συγκριτική δοκιμή οχημάτων της ίδιας κατηγορίας, το νέο CVT προσφέρει 5% μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου από ένα συμβατικό CVT και 10% καλύτερη από ένα 5-τάχυτο αυτόματο.
Το νέο CVT είναι η τελευταία προσθήκη στη σειρά επαναστατικών τεχνολογιών επόμενης γενιάς Earth Dreams Technology. Επίσης ανακοινώθηκε ότι τα νέα Step WGN και Step WGN Spada θα είναι τα πρώτα αυτοκίνητα που θα εφοδιάζονται με το αυτό και θα προσφέρουν την καλύτερη οικονομία καυσίμου στην κατηγορία τους.
Στοχεύοντας στη βελτίωση της κατανάλωσης, το νέο CVT είναι συμβατό με ένα σύστημα idle stop, ενώ χρησιμοποιεί ηλεκτρική αντλία λαδιού υψηλής απόδοσης. Το G-Design Shift, ένα νέο, συντονισμένο σύστημα ελέγχου επιλογής σχέσης, γκαζιού και υδραυλικών, ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές του οδηγού, διατηρεί ισχυρή και ομαλή επιτάχυνση και συμβάλλει στη δημιουργία σπορ οδηγικής αίσθησης.
Χάρη σ’ αυτό το συνδυασμό τεχνολογιών, σε μία συγκριτική δοκιμή οχημάτων της ίδιας κατηγορίας, το νέο CVT προσφέρει 5% μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου από ένα συμβατικό CVT και 10% καλύτερη από ένα 5-τάχυτο αυτόματο.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα