Το πάτωμα Compact της Alfa Giulietta

Η Alfa Romeo Giulietta είναι το πρώτο μοντέλο του Γκρούπο FIAT στο οποίο χρησιμοποιείται το εντελώς νέο πλαίσιο «Compact», που θα το δούμε στο μέλλον σε όλα τα μικρομεσαία μοντέλα του ομίλου Fiat.

  • Το Γκρούπο FIAT θα βασίσει πάνω του πολλά νέα μοντέλα
  • Δυνατότητα για τετρακίνηση και πίσω κίνηση

 

Η Alfa Romeo Giulietta είναι το πρώτο μοντέλο του Γκρούπο FIAT στο οποίο χρησιμοποιείται το εντελώς νέο πλαίσιο «Compact», που θα το δούμε στο μέλλον σε όλα τα μικρομεσαία μοντέλα του ομίλου Fiat. Στόχος των μηχανικών της εταιρείας είναι να πετύχουν σημαντικές βελτιώσεις στο κράτημα, στην αίσθηση του τιμονιού, στη σχέση κιλών ανά ίππο, στην άνεση, στο NVH (Noise Vibration Harshness) και στην ασφάλεια. Το εν λόγω πλαίσιο θα μπορεί να προσαρμοστεί σε αυτοκίνητα με διαφορετικά μεταξόνια και μετατρόχια με κίνηση εμπρός, πίσω ή 4x4. Διαθέτει κατασκευή στιβαρή και ανθεκτική ενώ ταυτόχρονα το βάρος είναι μειωμένο.
Η χρήση ατσαλιού υπερ-υψηλής αντοχής ξεπερνάει το 90%, ενώ σε μερικά κομβικά σημεία που απαιτούν αντοχή και ικανότητα απορρόφησης χρησιμοποιήθηκε ατσάλι ειδικής διαμόρφωσης που ελαχιστοποιεί τα σχεδιαστικές αδυναμίες.

Ωστόσο έχει γίνει εκτενής χρήση και ελαφριών υλικών, όπως αλουμίνιο (π.χ. στη δοκό που συνδέει τα εμπρός γόνατα με την αντίστοιχη ζώνη απορρόφησης ενέργειας) και θερμοπλαστικό Xenoy (στον πίσω προφυλακτήρα και τις ζώνες απορρόφησης ενέργειας), που διακρίνεται για την εξαιρετική σχέση ικανότητας απορρόφησης ενέργειας προς βάρος.
Χάρη σε αυτές τις λύσεις εξασφαλίστηκε περιορισμός του βάρους κατά 8,5 κιλά εμπρός και κατά 4 κιλά πίσω σε σχέση με συμβατικές επιλογές από ατσάλι και χωρίς κανένα συμβιβασμό σε θέματα ασφάλειας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr