Mε υγραέριο τα Fiat
30.10.2010
08:59
Στο... υγραέριο μπαίνει η Fiat ακλουθώντας τις τάσεις τις εποχής για αναζήτηση οικονομικών καυσίμων. Η Ιταλική εταιρεία ανακοίνωσε ότι σύντομα τα Panda, Grande Punto, Punto EVO, 500 και Bravo θα διατίθενται και με σύστημα που θα δίνει τη δυνατότητα επιλογής βενζίνης ή υγραερίου...
Στο... υγραέριο μπαίνει η Fiat ακλουθώντας τις τάσεις τις εποχής για αναζήτηση οικονομικών καυσίμων. Η Ιταλική εταιρεία ανακοίνωσε ότι σύντομα τα Panda, Grande Punto, Punto EVO, 500 και Bravo θα διατίθενται και με σύστημα που θα δίνει τη δυνατότητα επιλογής βενζίνης ή υγραερίου από τον οδηγό.
Το σύστημα αυτό θα τοποθετείται στα νέα αυτοκίνητα από τη Fiat και θα είναι σε συνεργασία της Fiat Powertrain Technologies (FPT) και της εταιρείας Landi Renzo. Οι κινητήρες των συγκεκριμένων αυτοκινήτων θα είναι όλοι ατμοσφαιρικοί και έχουν ρυθμιστεί ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει τη χρήση υγραερίου, ενώ σύμφωνα με τους Ιταλούς, η αξιοπιστία αυτών των κινητήρων εξασφαλίζεται από ένα πρόγραμμα δοκιμών που περιλάμβανε πάνω από 400.000 χιλιόμετρα συνεχούς λειτουργίας.
Η φιάλη υγραερίου είναι τοποθετημένη στο χώρο της ρεζέρβας (θα υπάρχει κιτ επιδιόρθωσης ελαστικού). Η αλλαγή του καυσίμου γίνεται μέσω ενός διακόπτη που τοποθετείται κοντά στη θέση του οδηγού ώστε να είναι εύκολη η πρόσβαση ακόμα και εν κινήσει.
Σε ότι αφορά τους κινητήρες θα είναι προδιαγραφών Euro 5 (υγραέριο-βενζίνη). Το Panda GPL θα διαθέτει έναν 1.2 lt απόδοσης 69 PS και θα είναι διαθέσιμο από τον Δεκέμβριο. Το Grande Punto & Punto Evo GPL θα διαθέτει έναν 1.4lt απόδοσης 77 PS και θα είναι και αυτό διαθέσιμο από τον Δεκέμβριο. Το Bravo GPL θα διαθέτει έναν 1.4lt απόδοσης 90PS και θα είναι διαθέσιμο από τον Ιανουάριο του 2011. Τέλος το Fiat 500, GPL θα είναι διαθέσιμο τον Ιανουάριο με τον κινητήρα 1.2 lt απόδοσης 69PS.
Το σύστημα αυτό θα τοποθετείται στα νέα αυτοκίνητα από τη Fiat και θα είναι σε συνεργασία της Fiat Powertrain Technologies (FPT) και της εταιρείας Landi Renzo. Οι κινητήρες των συγκεκριμένων αυτοκινήτων θα είναι όλοι ατμοσφαιρικοί και έχουν ρυθμιστεί ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει τη χρήση υγραερίου, ενώ σύμφωνα με τους Ιταλούς, η αξιοπιστία αυτών των κινητήρων εξασφαλίζεται από ένα πρόγραμμα δοκιμών που περιλάμβανε πάνω από 400.000 χιλιόμετρα συνεχούς λειτουργίας.
Η φιάλη υγραερίου είναι τοποθετημένη στο χώρο της ρεζέρβας (θα υπάρχει κιτ επιδιόρθωσης ελαστικού). Η αλλαγή του καυσίμου γίνεται μέσω ενός διακόπτη που τοποθετείται κοντά στη θέση του οδηγού ώστε να είναι εύκολη η πρόσβαση ακόμα και εν κινήσει.
Σε ότι αφορά τους κινητήρες θα είναι προδιαγραφών Euro 5 (υγραέριο-βενζίνη). Το Panda GPL θα διαθέτει έναν 1.2 lt απόδοσης 69 PS και θα είναι διαθέσιμο από τον Δεκέμβριο. Το Grande Punto & Punto Evo GPL θα διαθέτει έναν 1.4lt απόδοσης 77 PS και θα είναι και αυτό διαθέσιμο από τον Δεκέμβριο. Το Bravo GPL θα διαθέτει έναν 1.4lt απόδοσης 90PS και θα είναι διαθέσιμο από τον Ιανουάριο του 2011. Τέλος το Fiat 500, GPL θα είναι διαθέσιμο τον Ιανουάριο με τον κινητήρα 1.2 lt απόδοσης 69PS.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr