Οδηγούμε στην Αυστρία το νέο Chevrolet Captiva
01.10.2011
17:40
Με πολλές και σημαντικές αλλαγές, το ανανεωμένο Captiva φιλοδοξεί να αυξήσει τη διείσδυση της Chevrolet στην ευρωπαϊκή αγορά. Στη χώρα μας θα διατίθεται και με εργοστασιακό σύστημα υγραερίου LPG...
Η Chevrolet είναι μια μάρκα για την οποία θα διαβάσετε πολλά το 2011. Οχι μόνο επειδή φέτος συμπληρώνει 100 χρόνια παρουσίας στην αγορά αυτοκινήτου (!), αλλά κι επειδή θα δούμε πολλά νέα μοντέλα με το σήμα της. Η αρχή έγινε πρόσφατα με ένα εντελώς καινούριο αυτοκίνητο, το Orlando (σύντομα στην Ελλάδα και στα χέρια μας!) και η τώρα ήρθε η σειρά για τη ριζική ανανέωση του Captiva.
To μεγάλο SUV της Chevrolet έχει καταγράψει ήδη αρκετά επιτυχημένη πορεία (120.000 μονάδες) από το 2006, όταν παρουσιάστηκε. Και τώρα φιλοδοξεί να μπει πιο δυναμικά σε μια αγορά που έχει μεν μεγαλώσει, αλλά είναι και πιο ανταγωνιστική από ποτέ.
Η σχεδίαση ήταν ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του Captiva και γι’ αυτό οι άνθρωποι της εταιρείας προτίμησαν να μην αλλάξουν το βασικό σχήμα. Οι αλλαγές είναι περισσότερες στο εσωτερικό, στο οποίο μεταξύ άλλων έχουν τοποθετηθεί νέες επενδύσεις, νέα υφάσματα στα καθίσματα, νέος φωτισμός στον πίνακα οργάνων και περισσότερες θήκες για μικροαντικείμενα. Επίσης, προαιρετικά διατίθεται σύστημα πλοήγησης με οθόνη αφής επτά ιντσών (πολύ καλό και πλήρως εξελληνισμένο, όπως διαπιστώσαμε στην Αυστρία) και κάμερα οπισθοπορείας.
Το ανανεωμένο Captiva θα διατίθεται σε 5θέσιες και 7θέσιες εκδόσεις, όμως στην Ελλάδα θα έρθουν μόνο οι 7θέσιες. Επίσης, θα είναι διαθέσιμο με κίνηση στους εμπρός τροχούς ή και στους τέσσερις τροχούς. Στη χώρα μας, με εξαίρεση τη βασική προσθιοκίνητη έκδοση, όλα τα άλλα Captiva θα είναι 4x4.
Προτεραιότητες
Από τα πιο σημαντικά νέα στοιχεία στο ανανεωμένο μοντέλο είναι οι τέσσερις νέοι κινητήρες! Δυστυχώς, όμως, κανένας απ’ αυτούς δεν ευνοεί την εμπορική πορεία του αυτοκινήτου στη φορομπηχτική Ελλάδα, καθώς οι δύο είναι πετρελαίου και ο μικρότερος από τους βενζίνης έχει χωρητικότητα 2,4 lt… Πρόκειται για ένα σύνολο με σύστημα διπλού χρονισμού βαλβίδων (για πρώτη φορά σε Chevrolet), το οποίο αποδίδει 167 PS και προσφέρει αξιοπρεπείς επιδόσεις. Ο μεγαλύτερος κινητήρας 3.0 V6, με απόδοση 258 PS, θα είναι διαθέσιμος μετά το καλοκαίρι.
Για όσους ζουν σε περιοχές όπου επιτρέπεται η χρήση αυτοκινήτων με πετρελαιοκινητήρα, αδιαμφισβήτητα η κορυφαία επιλογή είναι κάποιο από τα Captiva diesel. Πρόκειται για δύο εκδόσεις του ίδιου κινητήρα 2,2 lt με μέγιστη ισχύ 163 PS και 184 PS. Εκτός από καλές επιδόσεις, οι εκδόσεις αυτές προσφέρουν και σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση και περιορισμένες εκπομπές ρύπων. Οι νέοι κινητήρες, μάλιστα, συνδυάζονται και με καινούρια κιβώτια ταχυτήτων έξι σχέσεων (μηχανικό και αυτόματο).
Οπως διαπιστώσαμε στους δρόμους της Αυστρίας, το ανανεωμένο Captiva έχει βελτιωμένη ανάρτηση και καλύτερο σύστημα διεύθυνσης. Δεν μπορούμε να πούμε ότι η εμπειρία οδήγησης επαναπροσδιορίστηκε με αυτές τις αλλαγές, όμως οπωσδήποτε υπάρχει μεγάλη βελτίωση. Το κορυφαίο χαρακτηριστικό του Captiva, ωστόσο, εξακολουθεί να είναι η εξαιρετική ποιότητα κύλισης, η οποία πλέον ενισχύεται και από τη βελτιωμένη ηχομόνωση.
Στη χώρα μας το Chevrolet Captiva θα βρίσκεται από τον Ιούλιο και η βασική του τιμή (προσθιοκίνητο με κινητήρα 2,4 lt) εκτιμάται ότι θα είναι κοντά στα 29.000 ευρώ. Ο βασικός εξοπλισμός θα είναι πλούσιος και, μεταξύ άλλων, θα περιλαμβάνει σύστημα ευστάθειας, έξι αερόσακους και Hill Descent Control.
To μεγάλο SUV της Chevrolet έχει καταγράψει ήδη αρκετά επιτυχημένη πορεία (120.000 μονάδες) από το 2006, όταν παρουσιάστηκε. Και τώρα φιλοδοξεί να μπει πιο δυναμικά σε μια αγορά που έχει μεν μεγαλώσει, αλλά είναι και πιο ανταγωνιστική από ποτέ.
Η σχεδίαση ήταν ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του Captiva και γι’ αυτό οι άνθρωποι της εταιρείας προτίμησαν να μην αλλάξουν το βασικό σχήμα. Οι αλλαγές είναι περισσότερες στο εσωτερικό, στο οποίο μεταξύ άλλων έχουν τοποθετηθεί νέες επενδύσεις, νέα υφάσματα στα καθίσματα, νέος φωτισμός στον πίνακα οργάνων και περισσότερες θήκες για μικροαντικείμενα. Επίσης, προαιρετικά διατίθεται σύστημα πλοήγησης με οθόνη αφής επτά ιντσών (πολύ καλό και πλήρως εξελληνισμένο, όπως διαπιστώσαμε στην Αυστρία) και κάμερα οπισθοπορείας.
Το ανανεωμένο Captiva θα διατίθεται σε 5θέσιες και 7θέσιες εκδόσεις, όμως στην Ελλάδα θα έρθουν μόνο οι 7θέσιες. Επίσης, θα είναι διαθέσιμο με κίνηση στους εμπρός τροχούς ή και στους τέσσερις τροχούς. Στη χώρα μας, με εξαίρεση τη βασική προσθιοκίνητη έκδοση, όλα τα άλλα Captiva θα είναι 4x4.
Προτεραιότητες
Από τα πιο σημαντικά νέα στοιχεία στο ανανεωμένο μοντέλο είναι οι τέσσερις νέοι κινητήρες! Δυστυχώς, όμως, κανένας απ’ αυτούς δεν ευνοεί την εμπορική πορεία του αυτοκινήτου στη φορομπηχτική Ελλάδα, καθώς οι δύο είναι πετρελαίου και ο μικρότερος από τους βενζίνης έχει χωρητικότητα 2,4 lt… Πρόκειται για ένα σύνολο με σύστημα διπλού χρονισμού βαλβίδων (για πρώτη φορά σε Chevrolet), το οποίο αποδίδει 167 PS και προσφέρει αξιοπρεπείς επιδόσεις. Ο μεγαλύτερος κινητήρας 3.0 V6, με απόδοση 258 PS, θα είναι διαθέσιμος μετά το καλοκαίρι.
Για όσους ζουν σε περιοχές όπου επιτρέπεται η χρήση αυτοκινήτων με πετρελαιοκινητήρα, αδιαμφισβήτητα η κορυφαία επιλογή είναι κάποιο από τα Captiva diesel. Πρόκειται για δύο εκδόσεις του ίδιου κινητήρα 2,2 lt με μέγιστη ισχύ 163 PS και 184 PS. Εκτός από καλές επιδόσεις, οι εκδόσεις αυτές προσφέρουν και σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση και περιορισμένες εκπομπές ρύπων. Οι νέοι κινητήρες, μάλιστα, συνδυάζονται και με καινούρια κιβώτια ταχυτήτων έξι σχέσεων (μηχανικό και αυτόματο).
Οπως διαπιστώσαμε στους δρόμους της Αυστρίας, το ανανεωμένο Captiva έχει βελτιωμένη ανάρτηση και καλύτερο σύστημα διεύθυνσης. Δεν μπορούμε να πούμε ότι η εμπειρία οδήγησης επαναπροσδιορίστηκε με αυτές τις αλλαγές, όμως οπωσδήποτε υπάρχει μεγάλη βελτίωση. Το κορυφαίο χαρακτηριστικό του Captiva, ωστόσο, εξακολουθεί να είναι η εξαιρετική ποιότητα κύλισης, η οποία πλέον ενισχύεται και από τη βελτιωμένη ηχομόνωση.
Στη χώρα μας το Chevrolet Captiva θα βρίσκεται από τον Ιούλιο και η βασική του τιμή (προσθιοκίνητο με κινητήρα 2,4 lt) εκτιμάται ότι θα είναι κοντά στα 29.000 ευρώ. Ο βασικός εξοπλισμός θα είναι πλούσιος και, μεταξύ άλλων, θα περιλαμβάνει σύστημα ευστάθειας, έξι αερόσακους και Hill Descent Control.
Σημειώστε δε πως η Ελληνική αντιπροσωπία θα διαθέτει το νέο Captiva και με εργοστασιακό σύστημα υγραερίου LPG...
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας (cc): 2.384, 2.231 (πετρέλαιο)
Ισχύς (PS/rpm): 167/5.600, 184/3.800
Ροπή (kgm/rpm): 23,4/4.600, 40,8/2.000
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχ. ή αυτόματο 6 σχ.
Τελική ταχύτητα (km/h): 190, 200
Επιτάχυνση 0-100 km (sec): 10,5, 9,6
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 8,9 lt, 6,6 lt
Εκπομπές CO2: 210 g/km, 174 g/km
Βάρος (kg): 1.768, 1.815
Διαστάσεις ΜxΠxΥ: 4.673x1.849x1.928 mm
Χώρος αποσκευών: 477 lt (5θέσια διάταξη)
Τιμή: από περίπου 29.000 ευρώ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας (cc): 2.384, 2.231 (πετρέλαιο)
Ισχύς (PS/rpm): 167/5.600, 184/3.800
Ροπή (kgm/rpm): 23,4/4.600, 40,8/2.000
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχ. ή αυτόματο 6 σχ.
Τελική ταχύτητα (km/h): 190, 200
Επιτάχυνση 0-100 km (sec): 10,5, 9,6
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 8,9 lt, 6,6 lt
Εκπομπές CO2: 210 g/km, 174 g/km
Βάρος (kg): 1.768, 1.815
Διαστάσεις ΜxΠxΥ: 4.673x1.849x1.928 mm
Χώρος αποσκευών: 477 lt (5θέσια διάταξη)
Τιμή: από περίπου 29.000 ευρώ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr