Δοκιμάζουμε το νέο Subaru Trezia

Η Subaru ρίχνει στην αγορά ένα αυτοκίνητο κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της χώρας μας. Δοκιμάζουμε το νέο μικρό της Subaru, που αναμφίβολα σήμερα είναι από τα πιο ενδιαφέροντα της αγοράς!

Είναι σοφό να προσαρμόζεσαι στα δεδομένα της εποχής. Μάλιστα θα λέγαμε ότι πλέον, σ’ αυτή τη σκληρή κοινωνικοοικονομική πραγματικότητα, είναι απαραίτητο αν θέλεις να επιβιώσεις. Αυτή η πραγματικότητα, λοιπόν, έχει διαφοροποιήσει και τα δεδομένα της αγοράς αυτοκινήτου, τα οποία διαμορφώνουν οι πελάτες, δηλαδή όλοι εμείς.
Την αδιαμφισβήτητη αυτή τάση «μύρισε» η Subaru, η οποία ταχύτατα, λίγο μετά την πρώτη παγκόσμια πρεμιέρα του αυτοκινήτου, έριξε το Trezia στην ελληνική αγορά, ένα καθαρόαιμο ιαπωνικό αυτοκίνητο που κατασκευάζεται στην Ιαπωνία από δύο εγχώριες εταιρείες: τη Subaru και την Toyota.

Σημειώστε πως το αυτοκίνητο δεν είναι της μίας ή της άλλης - απλώς το έχει πουλήσει στην άλλη για να βάλει τα σήματά της. Οι μηχανικοί και των δύο εταιρειών ένωσαν τις γνώσεις τους και κατασκεύασαν μαζί το Subaru Trezia και το Toyota Verso S. Παραδόξως, μάλιστα, τα δύο αυτοκίνητα έχουν αρκετές σχεδιαστικές διαφορές, κυρίως στο εμπρόσθιο μέρος, με το Trezia να διαθέτει μια σαφώς πιο σπορτίφ και δυναμική σχεδίαση σε σχέση με το Verso S.  Βέβαια, περί ορέξεως...

Ω, τι χώροι!
Το Subaru Trezia είναι ένα καλοσχεδιασμένο και πολύ πρακτικό αυτοκίνητο. Ενώ ο όγκος του είναι μικρός (δεν ξεπερνάει τα 4 μέτρα το μήκος του), οι Ιάπωνες έχουν καταφέρει να προσφέρουν μεγάλους χώρους στο εσωτερικό του που θα ικανοποιήσουν πέντε επιβάτες (οι τρεις πίσω αδύνατοι ή δύο ευτραφείς). Ο χώρος των αποσκευών είναι στα 429 lt, ο οποίος με μια κίνηση (αναδιπλώνονται και βυθίζονται τα πίσω καθίσματα) γίνεται εντελώς επίπεδος και φτάνει στα 1.388 λίτρα. Από εκεί και πέρα, το εσωτερικό είναι κατασκευασμένο από καλής ποιότητας υλικά, δεν υπάρχουν τριγμοί (για όσο καιρό είχαμε το αυτοκίνητο στα χέρια μας), ενώ τα «πηδάλια» είναι τοποθετημένα σε εργονομικά σημεία. Πάμπολλες είναι και οι μικροθήκες στο εσωτερικό του.

Το Subaru Trezia διαθέτει τον εξαιρετικό και πολλαπλά δοκιμασμένο κινητήρα της Toyota των 1,33 lt με το σύστημα Dual VVT-i, απόδοσης 99 ίππων. Ενας κινητήρας που κινεί με σπιρτάδα το ελαφρύ (1.070 κιλά) αμάξωμά του, συνεπικουρούμενος και από το καλορυθμισμένο εξατάχυτο κιβώτιο. Βέβαια, μην περιμένετε να βάζει φωτιές στον δρόμο, ιδιαίτερα όταν είναι φορτωμένο, όμως αυτό δεν είναι το ζητούμενο για ένα κόμπακτ οικογενειακό αυτοκίνητο. Το ζητούμενο είναι η ασφάλεια του αυτοκινήτου, και από αυτή έχει μπόλικη (παθητική και ενεργητική), αλλά και η οικονομία. Ετσι, με κατανάλωση μόλις 5,5 lt/100 km και χαμηλές εκπομπές ρύπων CO2 στα 127 gr/km, το αυτοκίνητο κατατάσσεται στην κατηγορία των πιο οικονομικών σε χρήση οχημάτων.

Στον δρόμο το Trezia διακρίνεται για τη φιλικότητα και την άνεση στην οδήγηση. Δεν κουράζει, δεν προβληματίζει, ενώ η ποιότητα κύλισης είναι κορυφαία. H Subaru Motors Ελλάς ανακοίνωσε πως το Trezia θα διατίθεται σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις: η βασική που κοστίζει 15.490 € και η Sport 16.790 €. Ο εξοπλισμός είναι πληρέστατος που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, 7 αερόσακους (οδηγού, συνοδηγού, πλευρικούς, κουρτίνας και γονάτων), ESP, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, αναδιπλούμενους ηλεκτρικούς καθρέφτες, οθόνη πολλαπλών πληροφοριών, ηχοσύστημα κ.ά.
Το επιπλέον στον εξοπλισμό της έκδοσης «Sport» είναι ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, προβολείς ομίχλης, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέας ταχυτήτων. Αναμφίβολα το Trezia, με αυτή την εξαιρετική τιμή, θα είναι ένας από τους πρωταγωνιστές της εποχής!

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας:
1.329 cc
Ισχύς: 99 PS / 6.000 rpm
Ροπή: 12,7 kgm / 4.000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: 6τάχυτο, χειροκίνητο
Τελική ταχύτητα: 170 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 13,3 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 5,5 lt
Εκπομπές CO2: 127 gr/km
Βάρος: 1.070 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.995x1.695x1.595 mm
Χώρος αποσκευών: 429 lt
Τιμή: 15.490 €
Τιμή: 14.530 € (με απόσυρση)









Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr