Πρώτη δοκιμή του νέου Kia Picanto

Το εντελώς καινούριο Picanto, που αντικαθιστά το μοντέλο πρώτης γενιάς που παρουσιάστηκε το 2004, σχεδιάστηκε στην Ευρώπη και την Κορέα και θα πωλείται σε όλο τον κόσμο. Για πρώτη φορά θα διατίθεται σε πεντάθυρη και σε τρίθυρη (μόνο στην Ευρώπη) έκδοση...

Το εντελώς καινούριο Picanto, που αντικαθιστά το μοντέλο πρώτης γενιάς που παρουσιάστηκε το 2004, σχεδιάστηκε στην Ευρώπη και την Κορέα και θα πωλείται σε όλο τον κόσμο. Για πρώτη φορά θα διατίθεται σε πεντάθυρη και σε τρίθυρη (μόνο στην Ευρώπη) έκδοση. Η τρίθυρη μάλιστα θα είναι αρκετά διαφορετική σε σχεδιασμό και σε φιλοσοφία, αφού θα έχει πιο σπορ εμφάνιση και θα διατίθεται με περισσότερο «high tech» εξοπλισμό.

Αγρίεψε
Ο υπεύθυνος σχεδιασμού της Kia (με επιτυχημένη θητεία στην Audi) Πίτερ Σρέγιερ παρομοιάζει το νέο Picanto με μπουλντόγκ! Και οι ίδιοι οι άνθρωποι της Kia υποστηρίζουν ότι επέλεξαν αυτόν τον σχεδιασμό επειδή «αρέσει πολύ στους άνδρες και οι γυναίκες δεν το αντιπαθούν»!
Στο εμπρός μέρος του νέου Picanto διακρίνεται η μάσκα με τη χαρακτηριστική γρίλια «μύτη της τίγρης» που έχουμε δει στο Vega και νέο Sportage, το οποίο δεν έχει έρθει ακόμη στην Ελλάδα. Η τρίθυρη έκδοση θα έχει, μεταξύ άλλων, διαφορετικούς προφυλακτήρες και διαφορετικό σχεδιασμό στις πίσω κολώνες. Εκτός από πολύ πιο όμορφο το νέο μικρό της Kia είναι και περισσότερο αεροδυναμικό, με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,31.

Οι διαστάσεις του νέου Picanto είναι μεγαλύτερες (το μήκος έχει αυξηθεί κατά 60 mm και το μεταξόνιο κατά 15 mm). Ωστόσο, παρά το αυξημένο μέγεθος, τη μεγαλύτερη χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής και τον πιο πλούσιο εξοπλισμό, το συνολικό του βάρος είναι μικρότερο έως και 10 κιλά! Στην καμπίνα των επιβατών υπάρχουν φυσικά μεγαλύτεροι χώροι για τους επιβάτες (το Picanto εξακολουθεί να είναι 4θέσιο) και για τις αποσκευές (κατά 27%).

Στο εσωτερικό το νέο μοντέλο είναι εξίσου όμορφο και πολύ ποιοτικό. Αν και δεν είμαστε ειδήμονες στην ανάλυση της χημικής σύστασης ενός υλικού διά της αφής :-), η αίσθηση που μας άφησαν τα πλαστικά και η συναρμογή τους είναι εξαιρετική. Ο Κορεάτες έχουν δώσει μεγάλη σημασία στις λεπτομέρειες και έχουν εξοπλίσει το Picanto με στοιχεία εξοπλισμού όπως χειροποίητες δερμάτινες επενδύσεις, σπορ πεντάλ, αναδιπλούμενους καθρέφτες, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, Bluetooth, θύρες USB, σύστημα ISG (Start-Stop), αερόσακο γονάτων, θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι κ.ά. Αν και τα περισσότερα απ’ αυτά θα προσφέρονται με έξτρα χρέωση, από τη βασική έκδοση θα υπάρχουν έξι αερόσακοι, ABS, σύστημα κλιματισμού, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ράδιο-CD mp3 κ.ά.

Στους δρόμους της Βαρκελώνης οδηγήσαμε αρχικά την έκδοση με τον κινητήρα 1,2 lt με απόδοση 85 PS και κατόπιν αυτήν με τον κινητήρα 1,0 lt με LPG (υγραέριο) συνολικής απόδοσης 82 PS. Το Picantο μας εντυπωσίασε με την εξαιρετική του ποιότητα κύλισης, την άριστη ηχομόνωση (αν και ο κινητήρας 1,2 lt ακούγεται λίγο παραπάνω), αλλά και με τη σταθερότητά του στις υψηλές ταχύτητες. Αντίθετα, δεν μας ενθουσίασε η αίσθηση του τιμονιού.

Το νέο Picanto θα βρίσκεται στη χώρα μας τον Ιούνιο σε πεντάθυρες εκδόσεις και τον Ιούλιο σε τρίθυρες. Η βασική τιμή πώλησης με τον κινητήρα 1,0 lt με απόδοση 69 PS είναι 9.290 ευρώ. Η έκδοση LPG θα κοστίζει περίπου 1.200 ευρώ ακριβότερα.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας:
1.248 cc, 998 cc, 998 cc
Ισχύς: 85 PS / 6.000 rpm, 82 PS / 3.800 rpm, 69 PS / 6.200 rpm
Ροπή:12,3 kgm / 4.000 rpm, 9,6 kgm / 3.500 rpm, 9,7 kgm / 3.500 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχ. ή αυτόματο 4 σχ.
Τελική ταχύτητα: 171 km/h, 156 km/h, 153 km/h
Επιτάχυνση 0-100km: 11,4 sec, 14,3 sec, 14,4 sec
Μικτή κατανάλωση (/100km): 4,5 lt, 5,9 lt, 4,2 lt
Εκπομπές CO2: 105 g/km, 95 g/km, 99 g/km
Βάρος: 855 kg, 885 kg, 845 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.595/1.595/1.480mm
Χώρος αποσκευών:  200 lt
Τιμή: από 9.290 ευρώ, από 11.800 ευρώ






Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr