Mercedes CLS 350: Πολυτέλεια και... γκάζια
22.03.2012
17:20
Δεν απευθύνεται σε όλους, φτιάχνει την αισθητική του χώρου όπου βρίσκεται και σίγουρα δεν κοστίζει τίποτα να τη θαυμάσεις... Είχαμε στα χέρια μας την ολοκαίνουρια CLS 350 για δοκιμή επί ελληνικού εδάφους. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με μοναδική εμφάνιση που προκαλεί αντιδράσεις στο διάβα του.
Είχαμε στα χέρια μας την ολοκαίνουρια CLS 350 για δοκιμή επί ελληνικού εδάφους. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με μοναδική εμφάνιση που προκαλεί αντιδράσεις στο διάβα του.
Στη νέα CLS ξεχωρίζουν η τετράγωνη εμπρός μάσκα που απαντάται και στις SLS, SLK, η αθλητική κοψιά και οι έντονες ακμές του αμαξώματος.
Η προηγούμενη CLS είχε καλή εμπορική πορεία στην ελληνική αγορά και αν οι συνθήκες δεν είχαν αλλάξει, η καινούρια πιθανόν να είχε ανάλογη, καθώς σίγουρα το αξίζει. Ωστόσο, με την ψυχολογία στο ναδίρ και την τιμή, ελέω φόρων πολυτελείας να ξεπερνά αυτή ενός μικρού διαμερίσματος στο κέντρο της Αθήνας, τι απομένει;
Κατ’ αρχάς ο θαυμασμός απέναντι στο τεχνολογικό επίτευγμα των Γερμανών μηχανικών. Ρίξτε μια ματιά στους ρύπους: η CLS των σχεδόν δύο τόνων με κυβισμό 3.500 c.c. και απόδοση 306 PS εκπέμπει τα ίδια γραμμάρια CO2 με ένα Mini Cooper S! Αν αυτό δεν πρόκειται για τεχνολογικό θαύμα, τότε ποιο είναι;
Η CLS φορά έναν ατμοσφαιρικό V6 κινητήρα με σύστημα άμεσου ψεκασμού τρίτης γενιάς μέσω του οποίου επιτυγχάνεται εξοικονόμηση καυσίμου κατά 20%. Highlight του συστήματος ο αριθμός αναφλέξεων που μπορεί να φτάσει τις πέντε (!) για βέλτιστη καύση του μίγματος.
Στην πράξη, το αυτοκίνητο έχει αστείρευτη δύναμη και θετικό τράβηγμα σε όλο το φάσμα στροφών. Η λειτουργία του κιβωτίου 7G Tronic δεύτερης γενιάς είναι «αρχοντική», λόγω και της νέας χαρτογράφησης που εξοικονομεί καύσιμο, αλλάζει τις σχέσεις ταχύτερα και έχει μειώσει κραδασμούς και θόρυβο. Επιπλέον, το πρόγραμμα ECO φροντίζει συνεχώς για τη λειτουργία του κινητήρα στην περιοχή στροφών όπου επιτυγχάνεται η μέγιστη οικονομία, ενώ φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει και το Start/Stop που διαθέτει εξαιρετικά ραφιναρισμένη λειτουργία. Ειδικής μνείας χρήζει η ηλεκτρική κρεμαγιέρα με την άψογη αίσθηση. Τα ηλεκτρονικά δεν απενεργοποιούνται, αλλά είναι διακριτικά, ειδικά όταν έχεις επιλέξει sport ρυθμίσεις.
Η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων εμπρός πίσω και ειδικά τα αμορτισέρ συμπιεσμένου αερίου με SDD επιτυγχάνουν τη χρυσή τομή άνεσης - κρατήματος. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας φορούσε τροχούς 245/45/17.
Ψεγάδι στη CLS, με την περιορισμένη έννοια του όρου, δεν υπάρχει…
Στη νέα CLS ξεχωρίζουν η τετράγωνη εμπρός μάσκα που απαντάται και στις SLS, SLK, η αθλητική κοψιά και οι έντονες ακμές του αμαξώματος.
Η προηγούμενη CLS είχε καλή εμπορική πορεία στην ελληνική αγορά και αν οι συνθήκες δεν είχαν αλλάξει, η καινούρια πιθανόν να είχε ανάλογη, καθώς σίγουρα το αξίζει. Ωστόσο, με την ψυχολογία στο ναδίρ και την τιμή, ελέω φόρων πολυτελείας να ξεπερνά αυτή ενός μικρού διαμερίσματος στο κέντρο της Αθήνας, τι απομένει;
Κατ’ αρχάς ο θαυμασμός απέναντι στο τεχνολογικό επίτευγμα των Γερμανών μηχανικών. Ρίξτε μια ματιά στους ρύπους: η CLS των σχεδόν δύο τόνων με κυβισμό 3.500 c.c. και απόδοση 306 PS εκπέμπει τα ίδια γραμμάρια CO2 με ένα Mini Cooper S! Αν αυτό δεν πρόκειται για τεχνολογικό θαύμα, τότε ποιο είναι;
Η CLS φορά έναν ατμοσφαιρικό V6 κινητήρα με σύστημα άμεσου ψεκασμού τρίτης γενιάς μέσω του οποίου επιτυγχάνεται εξοικονόμηση καυσίμου κατά 20%. Highlight του συστήματος ο αριθμός αναφλέξεων που μπορεί να φτάσει τις πέντε (!) για βέλτιστη καύση του μίγματος.
Στην πράξη, το αυτοκίνητο έχει αστείρευτη δύναμη και θετικό τράβηγμα σε όλο το φάσμα στροφών. Η λειτουργία του κιβωτίου 7G Tronic δεύτερης γενιάς είναι «αρχοντική», λόγω και της νέας χαρτογράφησης που εξοικονομεί καύσιμο, αλλάζει τις σχέσεις ταχύτερα και έχει μειώσει κραδασμούς και θόρυβο. Επιπλέον, το πρόγραμμα ECO φροντίζει συνεχώς για τη λειτουργία του κινητήρα στην περιοχή στροφών όπου επιτυγχάνεται η μέγιστη οικονομία, ενώ φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει και το Start/Stop που διαθέτει εξαιρετικά ραφιναρισμένη λειτουργία. Ειδικής μνείας χρήζει η ηλεκτρική κρεμαγιέρα με την άψογη αίσθηση. Τα ηλεκτρονικά δεν απενεργοποιούνται, αλλά είναι διακριτικά, ειδικά όταν έχεις επιλέξει sport ρυθμίσεις.
Η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων εμπρός πίσω και ειδικά τα αμορτισέρ συμπιεσμένου αερίου με SDD επιτυγχάνουν τη χρυσή τομή άνεσης - κρατήματος. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας φορούσε τροχούς 245/45/17.
Ψεγάδι στη CLS, με την περιορισμένη έννοια του όρου, δεν υπάρχει…
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 3.498 c.c.
Ισχύς: 306 PS/6.500 rpm
Ροπή: 37,5 kgm/3.500 rpm
Κιβώτιο: 7 σχέσεων (G-Tronic)
Τελική ταχύτητα: 250 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 6,1 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 11,0 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 164 g/km
Βάρος: 1.735 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.940/1.881/1.416 mm
Χώρος αποσκευών: 520 lt
Τιμές: 91.900 €
Κινητήρας: 3.498 c.c.
Ισχύς: 306 PS/6.500 rpm
Ροπή: 37,5 kgm/3.500 rpm
Κιβώτιο: 7 σχέσεων (G-Tronic)
Τελική ταχύτητα: 250 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 6,1 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 11,0 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 164 g/km
Βάρος: 1.735 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.940/1.881/1.416 mm
Χώρος αποσκευών: 520 lt
Τιμές: 91.900 €
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr