Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Δοκιμάζουμε το νέο Lexus CT 200h
Δοκιμάζουμε το νέο Lexus CT 200h
Το Lexus CT 200h, συνδυάζοντας με τον καλύτερο τρόπο αντικρουόμενα πράγματα, αποτελεί μια ολοκληρωμένη εναλλακτική πρόταση! Το δοκιμάζουμε στους Ελληνικούς δρόμους...
Είχαμε στα χέρια μας το μικρό μοντέλο της Lexus τις μέρες του Ράλλυ Ακρόπολις και συμπληρώσαμε πάνω από 1.000 km σε κάθε είδους δρόμο από εθνική οδό, επαρχιακό δρόμο με στροφές και κίνηση, μέχρι μποτιλιάρισμα στο Λουτράκι, την Αθήνα αλλά και την Αθηνών - Κορίνθου επιστρέφοντας Κυριακή βράδυ μετά τη λήξη του αγώνα.
Πρόκειται, όπως ίσως γνωρίζετε, για την πρόταση της Lexus στην κατηγορία που κυριαρχούν τα Audi A3, BMW 1. Είναι όμως υβριδικό και χρησιμοποιεί το σύστημα που έχουμε γνωρίσει εκτενώς στο Prius.
Κατά τη διάρκεια της κίνησης, όταν το αυτοκίνητο ρολάρει ή φρενάρει η περιστροφή του στροφάλου μετατρέπεται μέσω του ηλεκτροκινητήρα σε ηλεκτρική ενέργεια που αποθηκεύεται σε μπαταρίες νικελίου - μετάλλων υδριδίου. Εφόσον ο οδηγός πατήσει βαθιά το γκάζι η αποθηκευμένη στις μπαταρίες ηλεκτρική ενέργεια μετατρέπεται μέσω του ηλεκτροκινητήρα σε περιστροφή του στροφάλου.
Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα τεσσάρων επιλογών EV, ECO, Normal και Power. Στην επιλογή EV, το CT κινείται αμιγώς ηλεκτρικά εφόσον η ταχύτητα παραμένει κάτω από τα 50 km/h και για όσο διάστημα έχει ενέργεια η μπαταρία. Στην επιλογή ECO ελαχιστοποιείται η κατανάλωση, ενώ στην επιλογή Sport η απόκριση του γκαζιού γίνεται πιο άμεση και η ενεργοποίηση του συστήματος ευστάθειας πιο διακριτική. Αντίστοιχα αλλάζει ο χρωματισμός στο πάνω μέρος του ταμπλό.
Με πόδι βαρύ έκαψε 6 lt/100 km!
Ακολουθώντας το Ράλλυ Ακρόπολις βάζεις πολλά χιλιόμετρα συνήθως με το πόδι στο πάτωμα. Το Lexus μόνιμα σε Sport Mode, με κλιματισμό, τέσσερα άτομα και αποσκευές αρνούνταν πεισματικά να καταναλώσει πάνω από 5,7 - 5,8 lt/100 km. Για να δούμε 6 lt/100 km επιμείναμε σε επαρχιακό δρόμο με στροφές και επιθετική διάθεση.
Εκεί το σωστό σύστημα διεύθυνσης και η ρύθμιση της ανάρτησης (σ.σ.: McPherson μπροστά, διπλά ψαλίδια πίσω) είναι σύμμαχοι του οδηγού, που παρασύρεται ψάχνοντας για κιβώτιο ταχυτήτων.
Το υβριδικό σύστημα όμως έχει σχεδιαστεί για να εξοικονομεί καύσιμο όχι για να γράφει χρόνους. Το βουητό που συνοδεύει κάθε βαθύ πάτημα γκαζιού είναι, κατά την άποψή μας, συνειδητή επιλογή του κατασκευαστή για να θυμίζει στον χρήστη πόσο παράταιρα χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο. Στον αντίποδα εύκολα η κατανάλωση κατεβαίνει από τα 5 lt/100 km με προσεκτική οδήγηση στην πόλη.
Πρόκειται, όπως ίσως γνωρίζετε, για την πρόταση της Lexus στην κατηγορία που κυριαρχούν τα Audi A3, BMW 1. Είναι όμως υβριδικό και χρησιμοποιεί το σύστημα που έχουμε γνωρίσει εκτενώς στο Prius.
Κατά τη διάρκεια της κίνησης, όταν το αυτοκίνητο ρολάρει ή φρενάρει η περιστροφή του στροφάλου μετατρέπεται μέσω του ηλεκτροκινητήρα σε ηλεκτρική ενέργεια που αποθηκεύεται σε μπαταρίες νικελίου - μετάλλων υδριδίου. Εφόσον ο οδηγός πατήσει βαθιά το γκάζι η αποθηκευμένη στις μπαταρίες ηλεκτρική ενέργεια μετατρέπεται μέσω του ηλεκτροκινητήρα σε περιστροφή του στροφάλου.
Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα τεσσάρων επιλογών EV, ECO, Normal και Power. Στην επιλογή EV, το CT κινείται αμιγώς ηλεκτρικά εφόσον η ταχύτητα παραμένει κάτω από τα 50 km/h και για όσο διάστημα έχει ενέργεια η μπαταρία. Στην επιλογή ECO ελαχιστοποιείται η κατανάλωση, ενώ στην επιλογή Sport η απόκριση του γκαζιού γίνεται πιο άμεση και η ενεργοποίηση του συστήματος ευστάθειας πιο διακριτική. Αντίστοιχα αλλάζει ο χρωματισμός στο πάνω μέρος του ταμπλό.
Με πόδι βαρύ έκαψε 6 lt/100 km!
Ακολουθώντας το Ράλλυ Ακρόπολις βάζεις πολλά χιλιόμετρα συνήθως με το πόδι στο πάτωμα. Το Lexus μόνιμα σε Sport Mode, με κλιματισμό, τέσσερα άτομα και αποσκευές αρνούνταν πεισματικά να καταναλώσει πάνω από 5,7 - 5,8 lt/100 km. Για να δούμε 6 lt/100 km επιμείναμε σε επαρχιακό δρόμο με στροφές και επιθετική διάθεση.
Εκεί το σωστό σύστημα διεύθυνσης και η ρύθμιση της ανάρτησης (σ.σ.: McPherson μπροστά, διπλά ψαλίδια πίσω) είναι σύμμαχοι του οδηγού, που παρασύρεται ψάχνοντας για κιβώτιο ταχυτήτων.
Το υβριδικό σύστημα όμως έχει σχεδιαστεί για να εξοικονομεί καύσιμο όχι για να γράφει χρόνους. Το βουητό που συνοδεύει κάθε βαθύ πάτημα γκαζιού είναι, κατά την άποψή μας, συνειδητή επιλογή του κατασκευαστή για να θυμίζει στον χρήστη πόσο παράταιρα χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο. Στον αντίποδα εύκολα η κατανάλωση κατεβαίνει από τα 5 lt/100 km με προσεκτική οδήγηση στην πόλη.
Στα χέρια μας είχαμε την έκδοση Elegant με πληρέστατο πακέτο εξοπλισμού και το σύστημα πλοήγησης με οθόνης αφής 7 ιντσών (2.450 ευρώ). Εχουμε αναφερθεί πολλάκις στα γραφικά του συστήματος πλοήγησης της Lexus, απλώς ό,τι καλύτερο υπάρχει αυτή τη στιγμή.
Οσοι βρέθηκαν στο εσωτερικό του αυτοκινήτου προέβησαν αμέσως σε θετικά σχόλια για την ποιότητα κατασκευής, τον εξοπλισμό και την πολυτέλεια που αποπνέει.
Προσθέστε τη στιβαρότητα της κατασκευής και την άριστη εργονομία και έχετε πλήρη εικόνα. Αν όντας είστε στο πνεύμα της εποχής και ρωτάτε πρώτα πόσο καίει και μετά όλα τα άλλα, τότε το Lexus CT 200h θα σας φτιάχνει το κέφι καθημερινά ξοδεύοντας εντός πόλης μόλις 7 με 8 ευρώ ανά 100 km, χώρια το μειδίαμα όταν ακούτε κάποιον να διαμαρτύρεται για τη νέα αύξηση των τελών κυκλοφορίας!
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.798 cc
Ισχύς: 136 PS
Ροπή: 14,5 kgm / 4.000 βενζ., 21 kgm ηλεκτροκ.
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης
Τελική ταχύτητα: 180 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 11,3 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 6,0 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 89 gr/km
Βάρος: 1.410 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.320/1.765/1.440 mm
Χώρος αποσκευών: 375 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 0€
Τιμή: 28.500 (βασική έκδοση)
Οσοι βρέθηκαν στο εσωτερικό του αυτοκινήτου προέβησαν αμέσως σε θετικά σχόλια για την ποιότητα κατασκευής, τον εξοπλισμό και την πολυτέλεια που αποπνέει.
Προσθέστε τη στιβαρότητα της κατασκευής και την άριστη εργονομία και έχετε πλήρη εικόνα. Αν όντας είστε στο πνεύμα της εποχής και ρωτάτε πρώτα πόσο καίει και μετά όλα τα άλλα, τότε το Lexus CT 200h θα σας φτιάχνει το κέφι καθημερινά ξοδεύοντας εντός πόλης μόλις 7 με 8 ευρώ ανά 100 km, χώρια το μειδίαμα όταν ακούτε κάποιον να διαμαρτύρεται για τη νέα αύξηση των τελών κυκλοφορίας!
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.798 cc
Ισχύς: 136 PS
Ροπή: 14,5 kgm / 4.000 βενζ., 21 kgm ηλεκτροκ.
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης
Τελική ταχύτητα: 180 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 11,3 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 6,0 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 89 gr/km
Βάρος: 1.410 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.320/1.765/1.440 mm
Χώρος αποσκευών: 375 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 0€
Τιμή: 28.500 (βασική έκδοση)
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα