Δοκιμάζουμε την... σέξι BMW X6

Ετσι ξαφνικά, αλλάξανε τα πλάνα της BMW και ενώ οι Γερμανοί ετοίμαζαν περιχαρείς την απάντησή τους στην GL της Mercedes, έκαναν μία τρίπλα αλά Μπορόφσκι και αντί για το υπερ-ογκώδες SUV παρουσίασαν ένα Sport Activity Coupe, την X6… και μεταξύ μας, έστω και αν είναι νωρίς ακόμα,  σκόραραν αλά Ποντόλσκι!
Ναι, είχα καιρό να αισθανθώ τόσα βλέμματα επάνω μου. Οι τελευταίες φορές ήταν όταν περπάτησα για λίγο δίπλα στη Φαρμάκη και όταν οδήγησα το Fiat 500. Με τη διαφορά ότι με την Χ6,

Ετσι ξαφνικά, αλλάξανε τα πλάνα της BMW και ενώ οι Γερμανοί ετοίμαζαν περιχαρείς την απάντησή τους στην GL της Mercedes, έκαναν μία τρίπλα αλά Μπορόφσκι και αντί για το υπερ-ογκώδες SUV παρουσίασαν ένα Sport Activity Coupe, την X6… και μεταξύ μας, έστω και αν είναι νωρίς ακόμα,  σκόραραν αλά Ποντόλσκι!
Ναι, είχα καιρό να αισθανθώ τόσα βλέμματα επάνω μου. Οι τελευταίες φορές ήταν όταν περπάτησα για λίγο δίπλα στη Φαρμάκη και όταν οδήγησα το Fiat 500. Με τη διαφορά ότι με την Χ6, όπως και με τη Φαρμάκη, ένιωσα παράλληλα και την αρνητική ενέργεια που εκπέμπουν βλέμματα ζήλιας και μίσους. Βλέμματα που έλεγαν: «Είδες αν έχεις πλούσιο Μπαμπά. Είδες τι αυτοκίνητο του πήρε του μικρού;», όπως και «κοίτα με τι χοντρόφατσα κυκλοφορεί η Φαρμάκη…». Πού να ξέρουν βέβαια οι άνθρωποι ότι ούτε η Χ6 είναι δική μου, ούτε βέβαια η Ολγα (κλαψ και για τις δύο…).



Η BMW X6 τραβάει τα βλέμματα και ιδιαίτερα το πίσω σέξι μέρος του. Τα φαρδιά αλλά καλλίγραμμα καπούλια της είναι όλα τα λεφτά! Είναι παράλληλα και το σημείο της διαφοράς SUV και SAV. Αλήθεια τι είναι το SAV; Sport Activity Coupe (άλλοι τη λένε και SUC - Sport Utility Coupe). Με απλά λόγια, είναι μία νέα κατηγορία SUV, κατηγορία με πιο σπορ χαρακτήρα! Σημειώστε ότι τα εγκαίνια αυτής της κατηγορίας τα έκανε η μεγαλοπρεπής Ssangyong με το Actyon…
Ω, τι… καπούλια
Η Χ6 δεν κρύβει ότι προέρχεται σχεδιαστικά από την Χ5, ιδίως το εμπρόσθιο τμήμα. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα Χ5 με πολύ καλά γυμνασμένα οπίσθια! Και στο εσωτερικό το αυτοκίνητο «φωνάζει» Χ5 με τη διαφορά ότι στην Χ6 θα κάτσουν αυστηρά τέσσερις (2+2) και αυτό όχι λόγω χωρητικότητας αλλά λόγω… άποψης. Από εκεί και πέρα στο εσωτερικό της Χ6 υπάρχουν paddles πίσω από το τιμόνι για εναλλαγή των ταχυτήτων, ενώ χαμηλά της κονσόλας και γύρω από τα πόδια, έχουν τοποθετηθεί μαξιλαράκια με επένδυση δέρματος για να μην πιέζονται τα γόνατα στις γρήγορες… αγωνιάρικες στροφές! Με λίγα λόγια οι σπορ διαθέσεις των Γερμανών είναι εμφανείς από το εσωτερικό της Χ6. Από εκεί και πέρα ουδείς λόγος για εργονομία (τέλεια), ενώ ο εξοπλισμός κολάζει και… δεσπότη, με πολλά ηλεκτρονικά συστήματα, τετραζωνικό (2+2) κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας αλλά και πόρτες που ασφαλίζουν μόνες τους αν δεν τις έχεις κλείσει καλά. Οσον αφορά στη χωρητικότητα, στους πίσω επιβάτες έχει περιοριστεί ο αέρας στα κεφάλια, λόγω της κεκλιμένης γραμμής (τα καπούλια που λέγαμε), ενώ για τον ίδιο λόγο ο χώρος των αποσκευών είναι κατά 50 λίτρα μικρότερος από την Χ5 με τα 570lt, βέβαια, να μην είναι λίγα σε καμία περίπτωση.
Μηχανικά και χωρίς να μπούμε σε περιττές και κουραστικές μηχανολογικές αναλύσεις, η σέξι γερμανίδα στηρίζεται στην Χ5 με κάποιες μικρές διαφορές, όπως το 5% πιο άκαμπτο πλαίσιο, οι αναρτήσεις είναι πιο σφιχτές, ενώ η τετρακίνηση xDrive διαθέτει νέο πίσω διαφορικό.



Δώστε biturbo στον λαό!
Ο κινητήρας του αυτοκινήτου που είχαμε στα χέρια μας ήταν ο γνώριμος 3λιτρος biturbo των 306 ίππων. Ενας κινητήρας αστέρι! Ενα μηχανικό σύνολο που μετατρέπει τη σέξι γερμανίδα σε ένα τέρας δύναμης! Φανταστείτε δηλαδή να είχαμε στα χέρια μας τον V8 biturbo των 4,4 λίτρων και των 407 ίππων (πότε θα μας τη δώσετε, καλή μου κυρία BMW Ελλάς!)… Ανατριχιάζω μόνο που το σκέφτομαι! Η Χ6 λοιπόν στον δρόμο κινείται ταχύτατα, άνετα και αρκετά σπορτίφ. Σπορ, με ποιότητα κύλισης μιας πεντάρας δηλαδή. Στο χώμα δεν μπήκα καθόλου. Μου ήταν αδύνατο να «βρομίσω» τις αιθέριες γραμμές της γερμανίδας, με λάσπες και χώματα. Είμαι σίγουρος ότι δεν θα έλεγε όχι για μία ήπια off road διαδρομή. Ομως, η Χ6 είναι μια αριστοκράτισσα του δρόμου. Ετσι απλά.
Ο κινητήρας της λόγω του biturbo σού δίνει δύναμη από τα χαμηλά μέχρι τα ψηλά, με τα προσπεράσματα να είναι άνετα ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο και παρά τους δύο -και βάλε- τόνους βάρους. Ναι, η Χ6 είναι υπέρβαρη παρά το αλουμινένιο καπό της και τα πλαστικά φτερά της. Από εκεί και πέρα το αυτόματο κιβώτιο γίνεται ένα ωραίο παιχνιδάκι στα χέρια του οδηγού που ανεβοκατεβάζει άνετα χωρίς… λόξιγκες και χασομέρια, ενώ το ταχύτατο τιμόνι σχεδόν σου μιλάει για τον δρόμο και τις στροφές.
Το ερώτημα βέβαια που προκύπτει είναι Χ5 ή Χ6; Ναι, είναι δίλημμα και σίγουρα η Χ6 θα κλέψει πελάτες από την Χ5, παρά την ακριβότερη τιμή της. Η απάντηση όμως είναι απλή: Οπως νιώθει κανείς, βρε αδερφέ. Βράζει το αίμα σου και θέλεις να κατευνάσεις τις σπορ ανησυχίες σου και παράλληλα να ικανοποιήσεις και τις οικογενειακές σου ανάγκες; Βλέπεις Χ6. Τώρα αν αυτός ο… αναβρασμός έχει καταλαγιάσει, ενώ οι οικογενειακές ανάγκες έχουν αυξηθεί, βλέπεις Χ5. Οπως και να έχει πάντως, η BMW και με τα δύο αυτά μοντέλα και κυρίως με την Χ6 έχει τον πρώτο λόγο στην αγορά των πολυτελών SUV αυτοκινήτων.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Διαστάσεις Μ/Π/Υ
: 4.877/1.983/1.690 χιλιοστά
Μεταξόνιο: 2.933 χιλιοστά
Χώρος αποσκευών: 570 λίτρα
Βάρος: 2.070 κιλά
Κινητήρας: 2.979 cc, 6 κύλινδροι, 24V
Ισχύς (PS/rpm): 306/5.800-6.250
Ροπή: (kgm/rpm): 40,8/1.300-5.00
Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 6 σχέσεων
Ανάρτηση
Εμπρός
: Γόνατα McPherson, αντιστρεπτική
Πίσω: Πολλαπλών συνδέσμων, αντιστρεπτική

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Τελική ταχύτητα: 240km/h
Επιτάχυνση 0-100km: 6,7 sec
Κατανάλωση (lt/100km)
Μέση δοκιμής:
11.7
Ελάχιστη: 9,1
Μέγιστη: 15,7
Εκπομπές CO2: 262 gr/km

ΤΙΜΕΣ
Χ6 35i (3,0 lt, 306PS): €79.800
Χ6 50i (4,4 lt, 407PS): €102.300

ΣΥΝ
Εμφάνιση
Κιβώτιο
Τιμόνι
Κινητήρα


ΠΛΗΝ
Κατανάλωση
Εκπομπές ρύπων

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr