Subaru Trezia: Κλείνει το μάτι στο νέο οικογενειάρχη

Subaru Trezia: Κλείνει το μάτι στο νέο οικογενειάρχη

Εχουμε αναφέρει πολλές φορές ότι ο δρόμος για την τελική επιλογή του αυτοκινήτου που ταιριάζει στις ανάγκες σας και συνάδει με το πνεύμα της εποχής περνά υποχρεωτικά μέσα από την αυστηρή οριοθέτηση αυτών.
Τι θέλει λοιπόν ένας νεαρός οικογενειάρχης που ετοιμάζεται να γίνει πατέρας;

Subaru Trezia: Κλείνει το μάτι στο νέο οικογενειάρχη
Εχουμε αναφέρει πολλές φορές ότι ο δρόμος για την τελική επιλογή του αυτοκινήτου που ταιριάζει στις ανάγκες σας και συνάδει με το πνεύμα της εποχής περνά υποχρεωτικά μέσα από την αυστηρή οριοθέτηση αυτών.
Τι θέλει λοιπόν ένας νεαρός οικογενειάρχης που ετοιμάζεται να γίνει πατέρας;
Πρώτα απ’ όλα, χώρους για να εξυπηρετήσει τις αυξημένες μεταφορικές του ανάγκες. Τα παιδιά αρέσκονται να κάθονται ψηλά και να έχουν πανοραμική ορατότητα.

Βεβαίως, τον απασχολεί το κόστος κτήσης και χρήσης. Η σύζυγος που επίσης θα χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο θέλει κάτι «μαζεμένο για να παρκάρει εύκολα», όπερ μεθερμηνευόμενο μέχρι 4 μέτρα.
Φυσικά δεν γίνονται συμβιβασμοί όσον αφορά στην ασφάλεια, ενεργητική / παθητική, αλλά και στην ποιότητα κατασκευής. Μπορεί όμως να θυσιαστεί η σπορ συμπεριφορά χάριν οικονομίας (σ.σ.: άτιμο μνημόνιο).
Οπως ίσως έχετε ήδη υποθέσει, όλα τα παραπάνω αποτελούν περιγραφή των βασικών χαρακτηριστικών του Subaru Trezia. Mε μήκος 4 μ. αλλά ύψος 1,6 μ. το μικρό πολυμορφικό διαθέτει χώρους για τις ανάγκες μιας τριμελούς οικογένειας.

Με κινητήρα 1,3 lt αλλά απόδοση 99 PS κινείται σβέλτα χάρη και στο μικρό του βάρος. Επιπλέον η κοντή κλιμάκωση του άψογου 6ταχυτου κιβωτίου βοηθά τον οδηγό να κρατά την κατανάλωση κάτω από τα 7 lt/100 km ή, αν προτιμάτε, στα 12 - 13 ευρώ ανά 100 km.
Κλείσιμο

Χαμηλή κατανάλωση ίσον χαμηλοί ρύποι, οπότε τέλη κυκλοφορίας 127 ευρώ ετησίως. Ο χώρος αποσκευών δεν χωρά πολλά πράγματα, αλλά με τα πίσω καθίσματα να κινούνται είναι σίγουρο ότι θα βρεθεί λύση σε οιαδήποτε περίπτωση.
Η συμπεριφορά του στον δρόμο είναι από ασφαλής ως αδιάφορη.
Στα θετικά συγκαταλέγονται η απόκριση του κινητήρα και η αίσθηση του τιμονιού, σε συνδυασμό με τη διακριτική παρέμβαση του συστήματος ευστάθειας όταν αυτό είναι απαραίτητο. Η ανάρτηση, που αποτελείται από γόνατα McPherson μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, πασχίζει να φιλτράρει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Σ’ αυτή την προσπάθεια αρωγός είναι η ποιότητα κατασκευής. Το Trezia προέκυψε από τη συνεργασία Toyota - Subaru και έχει δίδυμο αδερφό το Verso S, με το οποίο μοιράζεται όλα τα μηχανικά μέρη. Αν ψάχνετε για ένα αξιόπιστο καθημερινό εργαλείο, δείτε το προσεκτικά.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας:
1.329 cc
Ισχύς: 99PS / 6.000 rpm
Ροπή: 12,8 kgm / 4.000
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχ.
Τελική ταχύτητα: 170 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 13.3 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 7,1 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 127 gr/km
Βάρος: 1.070 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.990 / 1.695 / 1.595 mm
Χώρος αποσκευών:  363 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 139,7 ευρώ (2012)
Τιμή: 15.490
Τιμή με απόσυρση: 14.530









Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης