Mitsubishi Eco Rally: Οι ατμοσφαιρικοί είναι εδώ
Mitsubishi Eco Rally: Οι ατμοσφαιρικοί είναι εδώ
Το "Car+Speed" κάνει σχεδόν 770 χιλιόμετρα στην Πελοπόννησο, πραγματοποιώντας ένα test οικονομίας με τον ατμοσφαιρικό 1,6lt κινητήρα της Mitsubishi Που κινεί τα ASX και Lancer...
UPD:
6
ΣΧΟΛΙΑ
Η αλήθεια είναι ότι ουκ ολίγες φορές έχουμε ευλογήσει τους turbo κινητήρες, οι οποίοι έχουν κυριαρχήσει στην αγορά, όντας ιδιαίτερα δυνατοί αλλά, πλέον, και οικονομικοί. Είναι μια τεχνολογία που υιοθετηθεί από τις περισσότερες σχολές της αυτοκίνησης, όπως είναι η γερμανική, η σουηδική κ.λπ.
Από την άλλη, οι Ιάπωνες αλλά και οι Κορεάτες (αυτοί προς το παρόν…) επιμένουν ατμοσφαιρικά εφαρμόζοντας ιδιαίτερα ακριβές τεχνολογίες πάνω στους κινητήρες τους. Το αποτέλεσμα είναι να έχουν κατασκευάσει ιδιαίτερα οικονομικούς και συνάμα ισχυρούς κινητήρες, που δεν έχουν να ζηλέψουν και πολλά από τους turbo. Ενας από αυτούς είναι και ο 1,6 lt της Mitsubishi, απόδοσης 117 ίππων. Ενα μηχανικό σύνολο που έχει τοποθετήσει η ιαπωνική εταιρεία στο ASX και πλέον και στο Lancer.
Θέλοντας να δοκιμάσουμε τα δύο αυτοκίνητα με τον συγκεκριμένο κινητήρα, αλλά και να καταγράψουμε την κατανάλωσή του επί ελληνικού εδάφους, συμμετείχαμε σε ένα «ράλι οικονομίας» που διοργάνωσε η ελληνική αντιπροσωπία. Ετσι λοιπόν ξεκινήσαμε από την Αθήνα για την Πύλο και από εκεί ως την Καλαμάτα, χρησιμοποιώντας τόσο το εθνικό δίκτυο όσο και επαρχιακούς δρόμους. Συνολικά καταγράψαμε 770 χιλιόμετρα σε ένα «ράλι» που απέδειξε ότι πραγματικά, εφόσον οδηγήσεις οικονομικά (όσο εκνευριστικό και αν είναι αυτό), οι καταναλώσεις των σύγχρονων ατμοσφαιρικών κινητήρων μπορούν να πέσουν σε επίπεδα υβριδικών αυτοκινήτων.
Για του λόγου το αληθές, υπήρξε ομάδα στο «ράλι» που με το ASX κατέγραψε μέση κατανάλωση 4,75 lt, ενώ εκεί κοντά κυμάνθηκε και η κατανάλωση με το Lancer!
Για τα Lancer και ASX δεν έχουμε να πούμε πολλά. Πρόκειται για δύο στιβαρά, αξιόπιστα αυτοκίνητα, με άριστη οδική συμπεριφορά. Ο συγκεκριμένος κινητήρας σε κερδίζει με τη γραμμική του απόδοση, την ευστροφία του, αλλά όχι και τόσο με τη δύναμή του. Σε καμία περίπτωση δεν θα σε κουράσει στα ταξίδια, όμως όταν φορτώσεις το αυτοκίνητο θέλει μια ιδιαίτερη συμπεριφορά από τον οδηγό, κυρίως στις προσπεράσεις.
Αναμφίβολα όμως αυτός ο κινητήρας σε κατακτά με τη χαμηλή του κατανάλωση, πράγμα ιδιαίτερα σημαντικό σήμερα. Ισως το πιο σημαντικό, με την τιμή της αμόλυβδης να είναι στα 1,8€/lt.
Από την άλλη, οι Ιάπωνες αλλά και οι Κορεάτες (αυτοί προς το παρόν…) επιμένουν ατμοσφαιρικά εφαρμόζοντας ιδιαίτερα ακριβές τεχνολογίες πάνω στους κινητήρες τους. Το αποτέλεσμα είναι να έχουν κατασκευάσει ιδιαίτερα οικονομικούς και συνάμα ισχυρούς κινητήρες, που δεν έχουν να ζηλέψουν και πολλά από τους turbo. Ενας από αυτούς είναι και ο 1,6 lt της Mitsubishi, απόδοσης 117 ίππων. Ενα μηχανικό σύνολο που έχει τοποθετήσει η ιαπωνική εταιρεία στο ASX και πλέον και στο Lancer.
Θέλοντας να δοκιμάσουμε τα δύο αυτοκίνητα με τον συγκεκριμένο κινητήρα, αλλά και να καταγράψουμε την κατανάλωσή του επί ελληνικού εδάφους, συμμετείχαμε σε ένα «ράλι οικονομίας» που διοργάνωσε η ελληνική αντιπροσωπία. Ετσι λοιπόν ξεκινήσαμε από την Αθήνα για την Πύλο και από εκεί ως την Καλαμάτα, χρησιμοποιώντας τόσο το εθνικό δίκτυο όσο και επαρχιακούς δρόμους. Συνολικά καταγράψαμε 770 χιλιόμετρα σε ένα «ράλι» που απέδειξε ότι πραγματικά, εφόσον οδηγήσεις οικονομικά (όσο εκνευριστικό και αν είναι αυτό), οι καταναλώσεις των σύγχρονων ατμοσφαιρικών κινητήρων μπορούν να πέσουν σε επίπεδα υβριδικών αυτοκινήτων.
Για του λόγου το αληθές, υπήρξε ομάδα στο «ράλι» που με το ASX κατέγραψε μέση κατανάλωση 4,75 lt, ενώ εκεί κοντά κυμάνθηκε και η κατανάλωση με το Lancer!
Για τα Lancer και ASX δεν έχουμε να πούμε πολλά. Πρόκειται για δύο στιβαρά, αξιόπιστα αυτοκίνητα, με άριστη οδική συμπεριφορά. Ο συγκεκριμένος κινητήρας σε κερδίζει με τη γραμμική του απόδοση, την ευστροφία του, αλλά όχι και τόσο με τη δύναμή του. Σε καμία περίπτωση δεν θα σε κουράσει στα ταξίδια, όμως όταν φορτώσεις το αυτοκίνητο θέλει μια ιδιαίτερη συμπεριφορά από τον οδηγό, κυρίως στις προσπεράσεις.
Αναμφίβολα όμως αυτός ο κινητήρας σε κατακτά με τη χαμηλή του κατανάλωση, πράγμα ιδιαίτερα σημαντικό σήμερα. Ισως το πιο σημαντικό, με την τιμή της αμόλυβδης να είναι στα 1,8€/lt.
UPD:
6
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα