VW Beetle: Οι τιμές και η πρώτη δοκιμή

Αρκετά φθηνότερο από τον πρόγονό του είναι στην Ελλάδα το καινούριο Beetle, το οποίο ωστόσο εξακολουθεί να έχει «premium» τιμή. Το νέο μοντέλο διατίθεται με τρεις σύγχρονους TSI κινητήρες, καθώς και με έναν πετρελαίου TDI. Αναλυτικά οι τιμές όλων των εκδόσεων του νέου Beetle έχουν ως εξής...

Αρκετά φθηνότερο από τον πρόγονό του είναι στην Ελλάδα το καινούριο Beetle, το οποίο ωστόσο εξακολουθεί να έχει «premium» τιμή. Το νέο μοντέλο διατίθεται με τρεις σύγχρονους TSI κινητήρες, καθώς και με έναν πετρελαίου TDI.

Αναλυτικά οι τιμές όλων των εκδόσεων του νέου Beetle έχουν ως εξής:
1.2 TSI (105 PS) Cult: 17.560 ευρώ
1.2 TSI (105 PS) Design: 18.440 ευρώ
1.4 TSI (160 PS) Design: 21.280 ευρώ
1.4 TSI (160 PS) Sport: 22.660 ευρώ
2.0 TSI (200 PS) Sport: 30.890 ευρώ
1.6 TDI (105 PS) Cult: 20.560 ευρώ
1.6 TDI (105 PS) Design: 21.480 ευρώ


Η πρώτη δοκιμή του VW Beetle στο Βερολίνο

Το νέο VW Beetle, αναμφίβολα πλέον, διαθέτει αρρενωπή σχεδίαση, κάτι που φαίνεται από την πρώτη ματιά. Κι αυτό έγινε με λίγες -είναι η αλήθεια- σχεδιαστικές αλλαγές. Ετσι το εμπρόσθιο μέρος είναι πιο χαμηλό, με τα έντονα στρογγυλά φωτιστικά σώματα να κυριαρχούν κρατώντας την παραδοσιακή γραμμή.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ: ΤΑΚΗΣ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗΣ

Στο κάτω μέρος έχει τοποθετηθεί οριζόντια μακρόστενη γρίλια, η οποία υπάρχει και σε άλλα σύγχρονα μοντέλα της Volkswagen, ενώ το σημαντικότερο είναι η μετατόπιση του παρμπρίζ προς τα πίσω, κάτι που δίνει μια έντονη σπορτίφ αίσθηση στο αυτοκίνητο. Από εκεί και πέρα ξεχωρίζουν οι θόλοι των τροχών, που είναι πλέον μικρότεροι από αυτούς του προκατόχου του, οι μεγάλες ζάντες (έως 19 ιντσών), ενώ στο πίσω μέρος το μεγάλο σπόιλερ στη βάση του παραθύρου, τα πιο κυριλέ φωτιστικά σώματα και ο προφυλακτήρας που δεν διακόπτει την έντονη κλίση της πίσω πόρτας δίνουν στο Beetle την... τεστοστερόνη που του έλειπε.

Στο εσωτερικό έχουν γίνει κοσμοϊστορικές αλλαγές. Κατ’ αρχάς το βαζάκι για το λουλουδάκι δεν υπάρχει πια (ποιος άντρας ασχολείται με λουλούδια; Μόνο οι κηπουροί). Παράλληλα εκείνη η τεράστια απόσταση του οδηγού από το ταμπλό δεν υπάρχει πια, ενώ τα όργανα του αυτοκινήτου είναι στη σωστή-φυσιολογική θέση και όχι όλα μαζί, στοιβαγμένα σε ένα μεγάλο ρολόι… Γενικά συναντάς τη γνώριμη εσωτερική γραμμή ενός νέου Volkswagen.
Το τελευταίο Beetle είναι μεγαλύτερο από τον πρόγονό του (κατά 152 mm σε μήκος και κατά 84 mm σε πλάτος), αλλά και λίγο πιο χαμηλό (κατά 12 mm). Οι χώροι είναι σαφώς μεγαλύτεροι, λόγω και της πιο επίπεδης και τραβηγμένης προς τα πίσω οροφής. Επίσης, πολύ σημαντική είναι η αύξηση στον χώρο αποσκευών, ο όγκος του οποίου φτάνει τα 310 lt από τα 209.

Στην ευρωπαϊκή αγορά το Beetle θα διατίθεται με πέντε κινητήρες: 1,2 TSI (105 PS), 1,4 TSI (160 PS), 2,0 TSI (200 PS), 1,6 TDI (105 PS) και 1,6 TDI (140 PS). Ολοι οι κινητήρες θα είναι διαθέσιμοι και με κιβώτιο DSG επτά σχέσεων διπλού συμπλέκτη. Επίσης, οι εκδόσεις 1,4 TSI και 2,0 TSI θα διαθέτουν ηλεκτρονικό διαφορικό XDS.
Στα χέρια μας, στο Βερολίνο, είχαμε τον 2λιτρο κινητήρα με τους 200 PS, ο οποίος μάλιστα διέθετε το 6ταχυτο κιβώτιο DSG. Στον δρόμο, λοιπόν, το Beetle επιτέλους έγινε VW. Δεν γέρνει στις στροφές, πατάει γερά ενώ και το τιμόνι είναι από τα καλύτερα που έχουμε πιάσει στα χέρια μας. Γενικά, κινητήρα και στήσιμο τα έχουμε συναντήσει ξανά σε VW, όχι όμως σε Beetle.

Το νέο Beetle θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά τον Νοέμβριο και θα είναι διαθέσιμο σε 12 χρώματα και τρεις εκδόσεις εξοπλισμού (Beetle, Design και Sport). Στον βασικό εξοπλισμό θα περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, ESP, έξι αερόσακοι, ηχοσύστημα με οκτώ ηχεία κ.ά. Προαιρετικά θα διατίθενται πανοραμική οροφή (80% μεγαλύτερη από αυτή του προηγούμενου Beetle), σύστημα πλοήγησης με οθόνη αφής, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί κ.ά.







Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr