Οδηγούμε στη Σουηδία το νέο Volvo V70 DRIVe
17.09.2011
09:40
Αυτοκίνητο σχεδόν 5 μέτρα, station wagon με 1,6 lt κινητήρα γίνεται; Κι όμως γίνεται, αν είναι πετρελαίου...
Η «εκδίκηση» των πετρελαιοκινητήρων ξεκίνησε! Απόδειξη ο
ολοκαίνουριος diesel της Volvo των 1.6l t απόδοσης 115 PS που δοκιμάσαμε
πάνω στο V70...
Καταρχήν, το Volvo V70 υπέστη μια μικρή ανανέωση αποκτώντας τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό που πρωτοπαρουσιάστηκε στο S60. Οπως μας εξήγησαν οι άνθρωποι της Volvo, ο οδηγός πλέον θα έχει αρωγό του για πιο ασφαλείας μετακινήσεις το σύστημα city safety με προειδοποίηση σύγκρουσης, αναγνώριση διερχόμενων πεζών, δυνατότητα πλήρους ακινητοποίησης και ενεργό cruise control.
Επιπλέον, στον τομέα της ψυχαγωγίας το σύστημα πολυμέσων Sensus αποκλείεται να μην ικανοποιήσει ακόμη και το πιο απαιτητικό παιδί, ενώ όλες οι απαραίτητες πληροφορίες απεικονίζονται σε μία μεγάλη οθόνη που βρίσκεται στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας.
Στο Γκέτεμποργκ είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά και την έκδοση R Design που χαρίζει έναν πιο κομψό και σπορτίφ χαρακτήρα στο V70. Το εξωτερικό πακέτο περιλαμβάνει χρωμιωμένες λεπτομέρειες, φλας τεχνολογίας LED ενσωματωμένα στους καθρέπτες και ειδικά σχεδιασμένες ζάντες 18 ιντσών. Στο εσωτερικό, πέρα από τις δερμάτινες ταπετσαρίες, ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει το αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων Sensus.
Ομως η πραγματική είδηση κρύβεται κάτω από το εμπρός καπό του V70.
Παρότι στην γκάμα της εταιρείας υπάρχει ο ολοκαίνουριος 5κύλινδρος biturbo πετρελαιοκινητήρας D5 των 2.4 lt, ο οποίος με 215 PS και 45 kgm απογειώνει το οικογενειακό station wagon, οι Σουηδοί «τόλμησαν» να τοποθετήσουν και τον «ταπεινό» κινητήρα 1.6 lt, απόδοσης μόλις 115 PS, ο οποίος όμως διαθέτει την απίστευτη ροπή των 27 kgm σχεδόν από το ρελαντί. Για να γίνει πιο απλά αντιληπτό αυτό, μιλάμε για ροπή ατμοσφαιρικού βενζινοκινητήρα 2.5lt.
Ο κινητήρας DRIVe πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5 και συνδυάζεται με διακριτικό σύστημα Start Stop.
Στον δρόμο το Volvo V70 με τον μικρό κινητήρα των 1.6 lt εντυπωσιάζει με την ποιότητα κύλισης αλλά και τον ρυθμό που διατηρεί. Η ομοιογένεια του συνόλου και το τράβηγμα στις χαμηλές στροφές καλύπτουν τον οδηγό, που δεν θα αναζητήσει το κάτι παραπάνω σε δύναμη.
Σε κάθε περίπτωση, μπορείς να πραγματοποιήσεις ένα ασφαλές προσπέρασμα, ενώ άνετα διατηρείς υψηλότατη μέση ωριαία ταχύτητα τη στιγμή που ο δείκτης καυσίμου αρνείται πεισματικά να κινηθεί.
Το εν λόγω αυτοκίνητο, που ακόμη δεν έχει αποφασιστεί αν θα εισαχθεί στην Ελλάδα, αποτελεί τη χαρά του οικογενειάρχη αλλά και των εταιρειών των μακροχρόνιων ενοικιάσεων.
Με χώρους, μέγιστη ενεργητική και παθητική ασφάλεια, ολοκληρωμένο σύστημα πολυμέσων για τα παιδιά και κατανάλωση προκλητικά χαμηλή το V70 είναι στο πνεύμα της εποχής.
Οδηγώντας το στα περίχωρα του Γκέτεμποργκ συλλογιζόμασταν τις τεχνητές αγκυλώσεις που δημιουργεί το ελληνικό κράτος. Ο πετρελαιοκινητήρας DRIVe με την κατανάλωση των 4.5 lt /100 km ή, αν το θέλετε σε ευρώ 6,3, θα είναι σύντομα διαθέσιμος στην πλειονότητα των Volvo εκτός από το XC70.
Επιπλέον, στον τομέα της ψυχαγωγίας το σύστημα πολυμέσων Sensus αποκλείεται να μην ικανοποιήσει ακόμη και το πιο απαιτητικό παιδί, ενώ όλες οι απαραίτητες πληροφορίες απεικονίζονται σε μία μεγάλη οθόνη που βρίσκεται στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας.
Στο Γκέτεμποργκ είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά και την έκδοση R Design που χαρίζει έναν πιο κομψό και σπορτίφ χαρακτήρα στο V70. Το εξωτερικό πακέτο περιλαμβάνει χρωμιωμένες λεπτομέρειες, φλας τεχνολογίας LED ενσωματωμένα στους καθρέπτες και ειδικά σχεδιασμένες ζάντες 18 ιντσών. Στο εσωτερικό, πέρα από τις δερμάτινες ταπετσαρίες, ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει το αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων Sensus.
Ομως η πραγματική είδηση κρύβεται κάτω από το εμπρός καπό του V70.
Παρότι στην γκάμα της εταιρείας υπάρχει ο ολοκαίνουριος 5κύλινδρος biturbo πετρελαιοκινητήρας D5 των 2.4 lt, ο οποίος με 215 PS και 45 kgm απογειώνει το οικογενειακό station wagon, οι Σουηδοί «τόλμησαν» να τοποθετήσουν και τον «ταπεινό» κινητήρα 1.6 lt, απόδοσης μόλις 115 PS, ο οποίος όμως διαθέτει την απίστευτη ροπή των 27 kgm σχεδόν από το ρελαντί. Για να γίνει πιο απλά αντιληπτό αυτό, μιλάμε για ροπή ατμοσφαιρικού βενζινοκινητήρα 2.5lt.
Ο κινητήρας DRIVe πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5 και συνδυάζεται με διακριτικό σύστημα Start Stop.
Στον δρόμο το Volvo V70 με τον μικρό κινητήρα των 1.6 lt εντυπωσιάζει με την ποιότητα κύλισης αλλά και τον ρυθμό που διατηρεί. Η ομοιογένεια του συνόλου και το τράβηγμα στις χαμηλές στροφές καλύπτουν τον οδηγό, που δεν θα αναζητήσει το κάτι παραπάνω σε δύναμη.
Σε κάθε περίπτωση, μπορείς να πραγματοποιήσεις ένα ασφαλές προσπέρασμα, ενώ άνετα διατηρείς υψηλότατη μέση ωριαία ταχύτητα τη στιγμή που ο δείκτης καυσίμου αρνείται πεισματικά να κινηθεί.
Το εν λόγω αυτοκίνητο, που ακόμη δεν έχει αποφασιστεί αν θα εισαχθεί στην Ελλάδα, αποτελεί τη χαρά του οικογενειάρχη αλλά και των εταιρειών των μακροχρόνιων ενοικιάσεων.
Με χώρους, μέγιστη ενεργητική και παθητική ασφάλεια, ολοκληρωμένο σύστημα πολυμέσων για τα παιδιά και κατανάλωση προκλητικά χαμηλή το V70 είναι στο πνεύμα της εποχής.
Οδηγώντας το στα περίχωρα του Γκέτεμποργκ συλλογιζόμασταν τις τεχνητές αγκυλώσεις που δημιουργεί το ελληνικό κράτος. Ο πετρελαιοκινητήρας DRIVe με την κατανάλωση των 4.5 lt /100 km ή, αν το θέλετε σε ευρώ 6,3, θα είναι σύντομα διαθέσιμος στην πλειονότητα των Volvo εκτός από το XC70.
Ομως όσοι διαμένουν Αθήνα - Θεσσαλονίκη δεν μπορούν να τον επιλέξουν, ενώ και οι κάτοικοι στην υπόλοιπη Ελλάδα δεν έχουν όσο ψηλά θα άρμοζε στις επιλογές τους την πετρελαιοκίνηση. Αυτό εν μέρει οφείλεται και στη διστακτική μέχρι τώρα πολιτική των αντιπροσωπιών. Ομως κάτι αλλάζει τελευταία αν ξεκολλήσει το «βαθύ κράτος» από την αναχρονιστική απαγόρευση τότε κινητήρες όπως ο 1.6 lt DRIVe αναμένεται να δώσουν ώθηση στην δοκιμαζόμενη αγορά.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.560 cc
Ισχύς: 115 PS / 3.600 rpm
Ροπή: 27,4 kgm/1.750 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 190 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 11,5 sec
Kατανάλωση (/100 km): 4.5lt
Εκπομπές CO2: 119 gr/km
Βάρος: 1.579 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.823/1.861/1.547 mm
Χώρος αποσκευών: 575 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 107€
Τιμή: -
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.560 cc
Ισχύς: 115 PS / 3.600 rpm
Ροπή: 27,4 kgm/1.750 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 190 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 11,5 sec
Kατανάλωση (/100 km): 4.5lt
Εκπομπές CO2: 119 gr/km
Βάρος: 1.579 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.823/1.861/1.547 mm
Χώρος αποσκευών: 575 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 107€
Τιμή: -
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr