Δοκιμάζουμε το νέο Chevrolet Aveo
23.10.2011
08:36
Η οδήγηση του εντελώς νέου Aveo ήταν μια ευχάριστη έκπληξη. Το σούπερ μίνι της Chevrolet είναι κλάσεις ανώτερο από τον πρόγονό του σε όλους τους τομείς!
Εντάξει, συμπαθητικό αυτοκινητάκι ήταν το προηγούμενο Aveo. Είχε καλή τιμή, αρκετά καλό κινητήρα και σουλούπι που μπορούσες να το χωνέψεις… Αλλά μέχρι εκεί! Το καινούριο Aveo δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το προηγούμενο, κι αυτό το καταλαβαίνεις από την πρώτη στιγμή που θα το δεις. Το καινούριο δεν είναι μόνο αρκετά πιο μεγάλο (ξεπερνά πλέον τα 4 μέτρα), αλλά και πιο μοντέρνο σχεδιαστικά, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά.
Οταν μπήκαμε στην καμπίνα επιβατών του Aveο διαπιστώσαμε ότι οι σχεδιαστές της εταιρείας έχουν κάνει καλή δουλειά.
Οι χώροι είναι από τους καλύτερους στην κατηγορία. Στο πίσω κάθισμα κάθονται με εξαιρετική άνεση δύο ενήλικοι ενώ ο τρίτος θα χωρέσει με μικρούς συμβιβασμούς. Ο χώρος αποσκευών είναι επίσης μεγάλος (290 lt) και έχει αξιοποιήσιμο τετραγωνισμένο σχήμα και διπλό πάτωμα. Η καλή δουλειά των σχεδιαστών όμως αποδεικνύεται και από τις πολλές θήκες για μικρά αντικείμενα που υπάρχουν σε διάφορα σημεία της καμπίνας, καθώς και από την καλή εργονομία και την ασύγκριτα βελτιωμένη θέση οδήγησης. Παράλληλα, το νέο Aveo διαθέτει καλύτερη ποιότητα κατασκευής και αναβαθμισμένο φινίρισμα. Χτυπάς με το χέρι σου το ταμπλό και από τον ήχο καταλαβαίνεις ότι αγγίζεις ένα συμπαγές στιβαρό υλικό. Δεν υπάρχει αυτή η «κούφια» αίσθηση που είχες στην καμπίνα του προηγούμενου Aveo…
Μεγάλες αλλαγές
Εντυπωσιασμένοι από τις βελτιώσεις στην καμπίνα των επιβατών, γυρίζουμε το κλειδί στη μίζα και ξεκινάμε την οδηγική μας εμπειρία με το νέο Aveo. Και τότε έρχεται το μεγάλο σοκ: «μήπως μας έδωσαν άλλο αυτοκίνητο;». Η βελτίωση στην ποιότητα κύλισης και την αίσθηση στιβαρότητας είναι τεράστια! Το προηγούμενο Aveo ήταν φτερό στον άνεμο σε σύγκριση με το καινούριο! Πλέον συγκρίνεται ισάξια με τα ακριβότερα ανταγωνιστικά του μοντέλα ως προς τον τρόπο με τον οποίο κινείται στον δρόμο.
Ολα αυτά, λοιπόν, οφείλονται στο εντελώς νέο πάτωμα που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι της Chevrolet για το νέο Aveo, καθώς και στις πολύ σωστές ρυθμίσεις της ανάρτησης, η οποία διαφέρει από αυτή του Aveo που πωλείται εκτός Ευρώπης. Επίσης, φαίνεται πως οι μηχανικοί της εταιρείας έχουν κάνει τις σωστές αλλαγές στα υποπλαίσια και τα σημεία στήριξης της ανάρτησης, η οποία προσφέρει πολύ καλή ισορροπία μεταξύ άνεσης και κρατήματος.
Οταν αρχίζεις να πιέζεις λίγο το Aveo σε δρόμο με στροφές διαπιστώνεις ότι η αύξηση των μετατροχίων και του μεταξονίου μεταμόρφωσε την οδική συμπεριφορά προς το καλύτερο. Με την προσθήκη μάλιστα του ESP στον βασικό εξοπλισμό (!), οι άνθρωποι της Chevrolet κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα ιδιαίτερα ασφαλές αυτοκίνητο σε όλες τις συνθήκες. Βελτιωμένα επίσης είναι και ο επιλογέας ταχυτήτων και το τιμόνι.
Ο κινητήρας του Aveo έχει χωρητικότητα 1,4 lt και αποδίδει 100 PS. Είναι θετικός χωρίς να εντυπωσιάζει στις χαμηλές στροφές ενώ αποδίδει πολύ καλά στις μεσαίες. Οι μακριές σχέσεις του κιβωτίου αδικούν τον κινητήρα στις μετρήσεις των επιδόσεων, οι οποίες βέβαια σε καμία περίπτωση δεν είναι κακές (0-100 km/h σε 12,2 sec, τελική ταχύτητα 177 km/h). Αξιοσημείωτη είναι και η ιδιαίτερα χαμηλή του κατανάλωση (5,9 lt/100 km σε μικτές συνθήκες).
Οσον αφορά στην τιμή πώλησης (13.980 ευρώ), είναι προφανές ότι πλέον το Aveo έχει αλλάξει κατηγορία σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Για να είμαστε ειλικρινείς, λαμβάνοντας υπόψη τις σημαντικές βελτιώσεις και τον πολύ πιο πλούσιο εξοπλισμό του, θεωρούμε ότι η τιμή του είναι πολύ καλή!
Οταν μπήκαμε στην καμπίνα επιβατών του Aveο διαπιστώσαμε ότι οι σχεδιαστές της εταιρείας έχουν κάνει καλή δουλειά.
Οι χώροι είναι από τους καλύτερους στην κατηγορία. Στο πίσω κάθισμα κάθονται με εξαιρετική άνεση δύο ενήλικοι ενώ ο τρίτος θα χωρέσει με μικρούς συμβιβασμούς. Ο χώρος αποσκευών είναι επίσης μεγάλος (290 lt) και έχει αξιοποιήσιμο τετραγωνισμένο σχήμα και διπλό πάτωμα. Η καλή δουλειά των σχεδιαστών όμως αποδεικνύεται και από τις πολλές θήκες για μικρά αντικείμενα που υπάρχουν σε διάφορα σημεία της καμπίνας, καθώς και από την καλή εργονομία και την ασύγκριτα βελτιωμένη θέση οδήγησης. Παράλληλα, το νέο Aveo διαθέτει καλύτερη ποιότητα κατασκευής και αναβαθμισμένο φινίρισμα. Χτυπάς με το χέρι σου το ταμπλό και από τον ήχο καταλαβαίνεις ότι αγγίζεις ένα συμπαγές στιβαρό υλικό. Δεν υπάρχει αυτή η «κούφια» αίσθηση που είχες στην καμπίνα του προηγούμενου Aveo…
Μεγάλες αλλαγές
Εντυπωσιασμένοι από τις βελτιώσεις στην καμπίνα των επιβατών, γυρίζουμε το κλειδί στη μίζα και ξεκινάμε την οδηγική μας εμπειρία με το νέο Aveo. Και τότε έρχεται το μεγάλο σοκ: «μήπως μας έδωσαν άλλο αυτοκίνητο;». Η βελτίωση στην ποιότητα κύλισης και την αίσθηση στιβαρότητας είναι τεράστια! Το προηγούμενο Aveo ήταν φτερό στον άνεμο σε σύγκριση με το καινούριο! Πλέον συγκρίνεται ισάξια με τα ακριβότερα ανταγωνιστικά του μοντέλα ως προς τον τρόπο με τον οποίο κινείται στον δρόμο.
Ολα αυτά, λοιπόν, οφείλονται στο εντελώς νέο πάτωμα που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι της Chevrolet για το νέο Aveo, καθώς και στις πολύ σωστές ρυθμίσεις της ανάρτησης, η οποία διαφέρει από αυτή του Aveo που πωλείται εκτός Ευρώπης. Επίσης, φαίνεται πως οι μηχανικοί της εταιρείας έχουν κάνει τις σωστές αλλαγές στα υποπλαίσια και τα σημεία στήριξης της ανάρτησης, η οποία προσφέρει πολύ καλή ισορροπία μεταξύ άνεσης και κρατήματος.
Οταν αρχίζεις να πιέζεις λίγο το Aveo σε δρόμο με στροφές διαπιστώνεις ότι η αύξηση των μετατροχίων και του μεταξονίου μεταμόρφωσε την οδική συμπεριφορά προς το καλύτερο. Με την προσθήκη μάλιστα του ESP στον βασικό εξοπλισμό (!), οι άνθρωποι της Chevrolet κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα ιδιαίτερα ασφαλές αυτοκίνητο σε όλες τις συνθήκες. Βελτιωμένα επίσης είναι και ο επιλογέας ταχυτήτων και το τιμόνι.
Ο κινητήρας του Aveo έχει χωρητικότητα 1,4 lt και αποδίδει 100 PS. Είναι θετικός χωρίς να εντυπωσιάζει στις χαμηλές στροφές ενώ αποδίδει πολύ καλά στις μεσαίες. Οι μακριές σχέσεις του κιβωτίου αδικούν τον κινητήρα στις μετρήσεις των επιδόσεων, οι οποίες βέβαια σε καμία περίπτωση δεν είναι κακές (0-100 km/h σε 12,2 sec, τελική ταχύτητα 177 km/h). Αξιοσημείωτη είναι και η ιδιαίτερα χαμηλή του κατανάλωση (5,9 lt/100 km σε μικτές συνθήκες).
Οσον αφορά στην τιμή πώλησης (13.980 ευρώ), είναι προφανές ότι πλέον το Aveo έχει αλλάξει κατηγορία σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Για να είμαστε ειλικρινείς, λαμβάνοντας υπόψη τις σημαντικές βελτιώσεις και τον πολύ πιο πλούσιο εξοπλισμό του, θεωρούμε ότι η τιμή του είναι πολύ καλή!
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.398 cc
Ισχύς: 100 PS / 6.000 rpm
Ροπή: 13,2 kgm / 4.000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχ.
Τελική ταχύτητα: 177 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 12,2 sec
Μικτή κατανάλωση: (/100km): 5,9 lt
Εκπομπές CO2: 139 g/km
Βάρος: 1.083 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.039/1.735/1.517 mm
Χώρος αποσκευών: 290 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 139 €
Τιμή με απόσυρση: 13.050 €
Τιμή: 13.980 €
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr