Δοκιμάζουμε τη νέα BMW Σειρά 1!
Δοκιμάζουμε τη νέα BMW Σειρά 1!
Η καινούρια BMW 116i παρουσιάζεται βελτιωμένη σε όλους τους τομείς και διεκδικεί τον τίτλο του καλύτερου «premium» αυτοκινήτου στην κατηγορία της!
UPD:
11
ΣΧΟΛΙΑ
Μας άρεσε και η προηγούμενη σειρά 1, ωστόσο η καινούρια είναι σημαντικά καλύτερη σε όλα. Το νέο μοντέλο μάλιστα προσφέρεται και σε αρκετά ανταγωνιστική τιμή (για BMW), γεγονός που το καθιστά ακόμη πιο ελκυστικό.
Σχεδιαστικά είναι αλήθεια ότι δεν έχουν αλλάξει πολλά…
Το βασικό σχήμα, για το οποίο εμείς τρέφουμε ανάμικτα συναισθήματα, παρέμεινε και έγιναν απλά κάποιες βελτιώσεις ώστε να δείχνει το αυτοκίνητο πιο σύγχρονο. Η έκδοση της δοκιμής μας ανήκε στη σειρά Urban Line και είχε ορισμένα αξιόλογα στοιχεία, όπως λευκές επενδύσεις στις ζάντες, στους καθρέφτες, στο εσωτερικό και αλλού.
Οι διαστάσεις της καινούριας σειράς 1 είναι αυξημένες (κατά 85 mm το μήκος, κατά 17 mm το πλάτος και κατά 30 mm το μεταξόνιο). Ο επιπρόσθετος χώρος που δημιουργήθηκε δόθηκε κυρίως στους πίσω επιβάτες (21 mm περισσότερα για τα πόδια τους) και στον χώρο αποσκευών (που φτάνει τα 360 lt, αυξημένος κατά 30 lt). Πλέον το μικρότερο μοντέλο της BMW μπορεί να παίξει και τον ρόλο πρώτου αυτοκινήτου για μια τριμελή οικογένεια και αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό με την τωρινή οικονομική κατάσταση. Η αλήθεια είναι πάντως ότι στο πίσω κάθισμα ο τρίτος επιβάτης είναι ανεπιθύμητος, κυρίως λόγω του πολύ υψηλού τούνελ μετάδοσης.
Ποιοτικά η νέα σειρά 1 είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει στην κατηγορία! Οι επενδύσεις από μαλακό υλικό και η τέλεια συναρμογή σου δίνουν την αίσθηση ότι βρίσκεσαι στο εσωτερικό της BMW σειρά 7! Κάθε χειριστήριο που αγγίζεις, κάθε επιφάνεια, κάθε εκατοστό του τιμονιού σού φέρνουν στο μυαλό μία φράση: κορυφαία ποιότητα…
Παράλληλα, η μεγάλη οθόνη στο επάνω μέρος του ταμπλό (μοιάζει λίγο με «after market», είναι η αλήθεια), το σύστημα πολυμέσων BMW ConnectedDrive και κάποια άλλα στοιχεία όπως το ηλεκτρονικό εγχειρίδιο οδηγιών (!) δείχνουν ότι οι Γερμανοί έχουν προσέξει μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια.
Το μόνο που τους ξέφυγε λίγο είναι η λειτουργία του συστήματος start/stop, το οποίο είναι κάπως αργό όταν ξεκινάς από στάση. Φυσικά μιλάμε για δέκατα του δευτερολέπτου και όχι για χρόνο που μπορεί να σε καθυστερήσει…
Καλύτερο και στον δρόμο
Σημαντικές βελτιώσεις έχουν γίνει και στον τρόπο με τον οποίο κινείται το αυτοκίνητο. Η ανάρτηση (πολλαπλών συνδέσμων πίσω) είναι καλύτερη, καθώς προσφέρει πλέον περισσότερη άνεση και δεν έχει χάσει το εκπληκτικό κράτημα που προσέφερε και πριν. Σε αυτά μάλιστα συνυπολογίστε την καλύτερη κατανομή βάρους (σχεδόν 50-50), τα μεγαλύτερα μετατρόχια, το αυξημένο μεταξόνιο, το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό και άλλες βελτιώσεις και θα έχετε μια άποψη για το πόσο ευχάριστη είναι στον δρόμο η 116i. Στιβαρή σαν λιμουζίνα στις ευθείες και ικανή όσο τα σπορ αυτοκίνητα της BMW στις στροφές!
Σχεδιαστικά είναι αλήθεια ότι δεν έχουν αλλάξει πολλά…
Το βασικό σχήμα, για το οποίο εμείς τρέφουμε ανάμικτα συναισθήματα, παρέμεινε και έγιναν απλά κάποιες βελτιώσεις ώστε να δείχνει το αυτοκίνητο πιο σύγχρονο. Η έκδοση της δοκιμής μας ανήκε στη σειρά Urban Line και είχε ορισμένα αξιόλογα στοιχεία, όπως λευκές επενδύσεις στις ζάντες, στους καθρέφτες, στο εσωτερικό και αλλού.
Οι διαστάσεις της καινούριας σειράς 1 είναι αυξημένες (κατά 85 mm το μήκος, κατά 17 mm το πλάτος και κατά 30 mm το μεταξόνιο). Ο επιπρόσθετος χώρος που δημιουργήθηκε δόθηκε κυρίως στους πίσω επιβάτες (21 mm περισσότερα για τα πόδια τους) και στον χώρο αποσκευών (που φτάνει τα 360 lt, αυξημένος κατά 30 lt). Πλέον το μικρότερο μοντέλο της BMW μπορεί να παίξει και τον ρόλο πρώτου αυτοκινήτου για μια τριμελή οικογένεια και αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό με την τωρινή οικονομική κατάσταση. Η αλήθεια είναι πάντως ότι στο πίσω κάθισμα ο τρίτος επιβάτης είναι ανεπιθύμητος, κυρίως λόγω του πολύ υψηλού τούνελ μετάδοσης.
Ποιοτικά η νέα σειρά 1 είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει στην κατηγορία! Οι επενδύσεις από μαλακό υλικό και η τέλεια συναρμογή σου δίνουν την αίσθηση ότι βρίσκεσαι στο εσωτερικό της BMW σειρά 7! Κάθε χειριστήριο που αγγίζεις, κάθε επιφάνεια, κάθε εκατοστό του τιμονιού σού φέρνουν στο μυαλό μία φράση: κορυφαία ποιότητα…
Παράλληλα, η μεγάλη οθόνη στο επάνω μέρος του ταμπλό (μοιάζει λίγο με «after market», είναι η αλήθεια), το σύστημα πολυμέσων BMW ConnectedDrive και κάποια άλλα στοιχεία όπως το ηλεκτρονικό εγχειρίδιο οδηγιών (!) δείχνουν ότι οι Γερμανοί έχουν προσέξει μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια.
Το μόνο που τους ξέφυγε λίγο είναι η λειτουργία του συστήματος start/stop, το οποίο είναι κάπως αργό όταν ξεκινάς από στάση. Φυσικά μιλάμε για δέκατα του δευτερολέπτου και όχι για χρόνο που μπορεί να σε καθυστερήσει…
Καλύτερο και στον δρόμο
Σημαντικές βελτιώσεις έχουν γίνει και στον τρόπο με τον οποίο κινείται το αυτοκίνητο. Η ανάρτηση (πολλαπλών συνδέσμων πίσω) είναι καλύτερη, καθώς προσφέρει πλέον περισσότερη άνεση και δεν έχει χάσει το εκπληκτικό κράτημα που προσέφερε και πριν. Σε αυτά μάλιστα συνυπολογίστε την καλύτερη κατανομή βάρους (σχεδόν 50-50), τα μεγαλύτερα μετατρόχια, το αυξημένο μεταξόνιο, το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό και άλλες βελτιώσεις και θα έχετε μια άποψη για το πόσο ευχάριστη είναι στον δρόμο η 116i. Στιβαρή σαν λιμουζίνα στις ευθείες και ικανή όσο τα σπορ αυτοκίνητα της BMW στις στροφές!
Ενας τομέας που στην προηγούμενη γενιά αποτελούσε την αχίλλειο πτέρνα, αλλά τώρα έχει μετατραπεί σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την 116i, είναι ο κινητήρας. Το εξαιρετικό σύνολο των 1,6 lt αποδίδει άνετα (με έντονη, αλλά πολύ ομαλή επιτάχυνση σε όλες τις στροφές) 136 PS και χαρίζει πολύ ικανοποιητικές επιδόσεις. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας μάλιστα ήταν εφοδιασμένο με το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, το οποίο μας έπεισε ότι δεν χρειάζεται πολλά κυβικά και θηριώδη ροπή για να λειτουργεί σωστά.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.598 cc
Ισχύς: 136 PS / 4.400 rpm
Ροπή: 22,4 kgm / 1.350-4.300 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχ. ή αυτόματο 8 σχ.
Τελική ταχύτητα: 210 km/h
Επιτάχυνση 0-100km: 8,5 (9,1) sec
Μικτή κατανάλωση (/100km): 5,5 (5,6) lt
Εκπομπές CO2: 129 (131) g/km
Βάρος: 1.290 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.324/1.765/1.421 mm
Χώρος αποσκευών: 360 lt
Τέλη Κυκλοφορίας: 129 €
Τιμη: 23.900 €
*Οι τιμές στις παρενθέσεις αφορούν την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο
UPD:
11
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα