Opel Corsa diesel: Γκολ στην… πείνα
Opel Corsa diesel: Γκολ στην… πείνα
Σας χτύπησε η κρίση και πλέον δεν μπορείτε να συντηρήσετε το αγαπημένο σας αυτοκίνητο; Το Corsa ecoFLEX, το οποίο έχουμε στα χέρια μας, ανήκει στη νέα γενιά μοντέλων που είναι γρήγορα, δεν έχουν τέλη κυκλοφορίας και η κατανάλωσή τους είναι συγκλονιστικά χαμηλή!
UPD:
23
ΣΧΟΛΙΑ
Eχουμε οδηγήσει όλες τις εκδόσεις Opel Corsa, όμως αυτή διαφέρει! Θα λέγαμε μάλιστα ότι ελάχιστη σχέση έχει η εμπειρία οδήγησης των άλλων Corsa με αυτή που είχαμε με το ecoFLEX! Επιτρέψτε μας επίσης να συμπληρώσουμε ότι, με εξαίρεση το OPC, αυτό είναι το καλύτερο Corsa που έχουμε οδηγήσει!
Πάντα μας άρεσε το μικρό μοντέλο της Opel, αν και ποτέ δεν κατάφερε να μπει στην καρδιά μας… Το ecoFLEX, όμως, είναι αλλιώς… Είναι διαφορετικό! Αρχικά μαθαίνεις ότι έχει κινητήρα πετρελαίου 1.248 κυβικών και δεν ενθουσιάζεσαι. Μετά παρατηρείς και τις επιδόσεις στην επιτάχυνση 0-100 km/h (12,3 sec) και λες «τι ψοφίμι είναι πάλι αυτό»; Κι όταν με μαύρη καρδιά γυρίζεις το κλειδί και ακούς τον κινητήρα να μουγκρίζει στο ρελαντί σαν ντιζελοταξί 20ετίας, απογοητεύεσαι τελείως…
Κρυφά χαρίσματα
Κάπου εκεί, όμως, τελειώνουν τα θεωρητικά προβλήματα και η διάθεσή σου αλλάζει τελείως! Κλείνεις την πόρτα και διαπιστώνεις ότι ελάχιστη από τη βραχνάδα και τους κραδασμούς του κινητήρα φτάνουν στην καμπίνα επιβατών. Κι όταν επιλέξεις την πρώτη σχέση στο 5τάχυτο κιβώτιο και ξεκινήσεις, μια μεγάλη ευχάριστη έκπληξη σε περιμένει! Από τις 1.000 rpm ξεκινάει το έντονο τράβηγμα, το οποίο θυμίζει τους κινητήρες TSI του ομίλου VW. «Δεν μπορεί», λες, «θα μου έδωσαν λάθος αυτοκίνητο». Κοιτάζεις την άδεια κυκλοφορίας και με έκπληξη διαπιστώνεις ότι αυτό το Corsa φοράει πράγματι τον κινητήρα πετρελαίου 1,3 lt. Ενα μοτέρ με απόδοση 95 PS στις 4.000 rpm και μέγιστη ροπή 19,4 kgm από τις 1.750 rpm μέχρι τις 3.250 rpm. Και τότε πώς γίνεται να δίνει τόση ώθηση και να είναι τόσο σβέλτο στην πόλη; Εμ… αυτή είναι η μαγκιά των πετρελαιοκινητήρων: μπορεί στη θεωρία να μην ενθουσιάζουν, όμως στην πράξη, σε καθημερινές συνθήκες, προσφέρουν πολύ καλύτερες επιταχύνσεις εν κινήσει.
Και το συγκεκριμένο σύνολο της Opel, μάλιστα, είναι ακόμη πιο οικονομικό, καθώς διαθέτει διάφορες προηγμένες τεχνολογίες και συνδυάζεται με βελτιωμένη αεροδυναμική, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης κ.ά. Το αποτέλεσμα; Μικτή κατανάλωση μόλις 3,5 lt/100 km και εκπομπές ρύπων 94 g/km, που συνεπάγεται μηδενικά τέλη κυκλοφορίας! Βέβαια, μην περιμένετε να δείτε αυτή την κατανάλωση μέσα στην πόλη, όμως και τα 5,2-5,5 lt/100 km που βλέπαμε εμείς κάθε άλλο παρά άσχημα είναι. Ασε που σου φτιάχνει το κέφι να γεμίζεις το ρεζερβουάρ και να βλέπεις την ένδειξη της αυτονομίας να πλησιάζει ή και να ξεπερνάει τα 800 km!
Αξιος σύμμαχος του κινητήρα της Opel είναι το κιβώτιο με τις μακριές σχέσεις. Αυτό συμβάλλει στην επίτευξη της πολύ χαμηλής κατανάλωσης, όμως από την άλλη πλευρά είναι και από τις βασικές αιτίες για τη φτωχή επίδοση στα 0-100 km/h από στάση…
Με τον εκπληκτικό πετρελαιοκινητήρα να κλέβει την παράσταση, τη συνολικά θετική εμπειρία μας συμπλήρωσαν η καλορυθμισμένη ανάρτηση, η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και οι μεγάλοι χώροι στο εσωτερικό.
Περιμέναμε ότι ένα τόσο αποδοτικό και οικονομικό αυτοκίνητο θα είχε αυξημένη τιμή. Ομως τα 14.280 ευρώ που κοστίζει η βασική έκδοση ecoFLEX δεν μας φαίνονται πολλά, ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς τα χρήματα που γλιτώνει λόγω της πολύ χαμηλής κατανάλωσης και των μηδενικών τελών κυκλοφορίας…
Πάντα μας άρεσε το μικρό μοντέλο της Opel, αν και ποτέ δεν κατάφερε να μπει στην καρδιά μας… Το ecoFLEX, όμως, είναι αλλιώς… Είναι διαφορετικό! Αρχικά μαθαίνεις ότι έχει κινητήρα πετρελαίου 1.248 κυβικών και δεν ενθουσιάζεσαι. Μετά παρατηρείς και τις επιδόσεις στην επιτάχυνση 0-100 km/h (12,3 sec) και λες «τι ψοφίμι είναι πάλι αυτό»; Κι όταν με μαύρη καρδιά γυρίζεις το κλειδί και ακούς τον κινητήρα να μουγκρίζει στο ρελαντί σαν ντιζελοταξί 20ετίας, απογοητεύεσαι τελείως…
Κρυφά χαρίσματα
Κάπου εκεί, όμως, τελειώνουν τα θεωρητικά προβλήματα και η διάθεσή σου αλλάζει τελείως! Κλείνεις την πόρτα και διαπιστώνεις ότι ελάχιστη από τη βραχνάδα και τους κραδασμούς του κινητήρα φτάνουν στην καμπίνα επιβατών. Κι όταν επιλέξεις την πρώτη σχέση στο 5τάχυτο κιβώτιο και ξεκινήσεις, μια μεγάλη ευχάριστη έκπληξη σε περιμένει! Από τις 1.000 rpm ξεκινάει το έντονο τράβηγμα, το οποίο θυμίζει τους κινητήρες TSI του ομίλου VW. «Δεν μπορεί», λες, «θα μου έδωσαν λάθος αυτοκίνητο». Κοιτάζεις την άδεια κυκλοφορίας και με έκπληξη διαπιστώνεις ότι αυτό το Corsa φοράει πράγματι τον κινητήρα πετρελαίου 1,3 lt. Ενα μοτέρ με απόδοση 95 PS στις 4.000 rpm και μέγιστη ροπή 19,4 kgm από τις 1.750 rpm μέχρι τις 3.250 rpm. Και τότε πώς γίνεται να δίνει τόση ώθηση και να είναι τόσο σβέλτο στην πόλη; Εμ… αυτή είναι η μαγκιά των πετρελαιοκινητήρων: μπορεί στη θεωρία να μην ενθουσιάζουν, όμως στην πράξη, σε καθημερινές συνθήκες, προσφέρουν πολύ καλύτερες επιταχύνσεις εν κινήσει.
Και το συγκεκριμένο σύνολο της Opel, μάλιστα, είναι ακόμη πιο οικονομικό, καθώς διαθέτει διάφορες προηγμένες τεχνολογίες και συνδυάζεται με βελτιωμένη αεροδυναμική, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης κ.ά. Το αποτέλεσμα; Μικτή κατανάλωση μόλις 3,5 lt/100 km και εκπομπές ρύπων 94 g/km, που συνεπάγεται μηδενικά τέλη κυκλοφορίας! Βέβαια, μην περιμένετε να δείτε αυτή την κατανάλωση μέσα στην πόλη, όμως και τα 5,2-5,5 lt/100 km που βλέπαμε εμείς κάθε άλλο παρά άσχημα είναι. Ασε που σου φτιάχνει το κέφι να γεμίζεις το ρεζερβουάρ και να βλέπεις την ένδειξη της αυτονομίας να πλησιάζει ή και να ξεπερνάει τα 800 km!
Αξιος σύμμαχος του κινητήρα της Opel είναι το κιβώτιο με τις μακριές σχέσεις. Αυτό συμβάλλει στην επίτευξη της πολύ χαμηλής κατανάλωσης, όμως από την άλλη πλευρά είναι και από τις βασικές αιτίες για τη φτωχή επίδοση στα 0-100 km/h από στάση…
Με τον εκπληκτικό πετρελαιοκινητήρα να κλέβει την παράσταση, τη συνολικά θετική εμπειρία μας συμπλήρωσαν η καλορυθμισμένη ανάρτηση, η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και οι μεγάλοι χώροι στο εσωτερικό.
Περιμέναμε ότι ένα τόσο αποδοτικό και οικονομικό αυτοκίνητο θα είχε αυξημένη τιμή. Ομως τα 14.280 ευρώ που κοστίζει η βασική έκδοση ecoFLEX δεν μας φαίνονται πολλά, ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς τα χρήματα που γλιτώνει λόγω της πολύ χαμηλής κατανάλωσης και των μηδενικών τελών κυκλοφορίας…
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.248 cc
Ισχύς: 95 PS/4.000 rpm
Ροπή: 19,4 kgm/1.750-3.250 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχ.
Τελική ταχύτητα: 177 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 12,3 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 3,5 lt
Εκπομπές CO2: 94 g/km
Βάρος: 1.100 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.999/1.713/1.488 mm
Χώρος αποσκευών: 285 lt
Τέλη Κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Τιμη: 14.280 ευρώ
UPD:
23
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα