Mini Countryman: Το… αγωνιάρικο Mini!
Mini Countryman: Το… αγωνιάρικο Mini!
Το ξεκίνημα της αγωνιστικής Mini στους πρώτους αγώνες της χρονιάς είναι εκπληκτικό, με το Countryman να εντυπωσιάζει! Ε, όπως καταλαβαίνετε, βλέποντας αυτές τις αγωνιστικές επιδόσεις μάς άνοιξε την όρεξη…
UPD:
2
ΣΧΟΛΙΑ
Πήρε την πρώτη θέση στο απαιτητικό Ράλι Ντακάρ, ενώ στον πρώτο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC), στο Μόντε Κάρλο, πήρε τη δεύτερη θέση πίσω από τον πολυπρωταθλητή Σεμπαστιάν Λεμπ. Ε, δεν χρειάζονταν και άλλα μετάλλια για να μας ανοίξει και πάλι η όρεξη για το Mini Coyntryman, το οποίο σπεύσαμε να παραλάβουμε για μια σκληρή δοκιμή!
Το Countryman είναι ένα SAV (Sport Activity Vehicle), δηλαδή κάτι ενδιάμεσο μεταξύ SUV και Crossover. To αυξημένο μήκος, η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, οι τέσσερις πόρτες αλλά και οι μεγάλοι εσωτερικοί χώροι σε σχέση με τις εξωτερικές διαστάσεις είναι αυτά που κάνουν το Countryman διαφορετικό από τα υπόλοιπα Mini - σε σύγκριση με αυτά δεν έχει ιδιαίτερες σχεδιαστικές διαφορές και κυρίως ως προς το εσωτερικό του, το οποίο είναι ολόιδιο.
Το αυτοκίνητο της δοκιμής διαθέτει το σύστημα τετρακίνησης ALL4, το οποίο προέρχεται από το xdrive της BMW και μεταβάλλει διαρκώς την κατανομή της ροπής ανάλογα με τις ανάγκες πρόσφυσης και το έδαφος στο οποίο κινείστε. Το Countryman θα κινηθεί άνετα σε έναν χωματόδρομο, ενώ η τετρακίνησή του ξεδιπλώνει τις ιδιαίτερες αρετές του σε βρεγμένο οδόστρωμα, στο οποίο κινηθήκαμε για πολλά χιλιόμετρα.
Παράλληλα, το… οικογενειακό Mini δεν έχασε την παιχνιδιάρικη διάθεσή του! Σύμμαχος σε αυτό είναι το κοφτερό σαν μαχαίρι τιμόνι της BMW, αλλά και ο τουρμπισμένος κινητήρας των 1.600 cc, απόδοσης 184 PS. Πρόκειται για ένα μηχανικό σύνολο θαυμαστό για την ελαστικότητα και την ευστροφία στη λειτουργία του. Μεταξύ άλλων, μας άρεσε και η ισορροπία μεταξύ ασφάλτου και χώματος της ανάρτησης του Countryman. Αυτή αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω.
Η αίσθηση που δίνει είναι ίδια με αυτή των άλλων Mini, ενώ στο ήπιο χώμα είναι οριακά κουραστική, λόγω σκληρότητας. Κάτι τέτοιο βέβαια είναι φυσιολογικό, αφού η όποια… χαλάρωση της ανάρτησης θα θυσίαζε την άριστη συμπεριφορά του στο οδόστρωμα που, όπως και να το κάνουμε, αυτός είναι ο λόγος που έχει κατασκευαστεί το Countryman. Στα θετικά του, το καλό 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Εν κατακλείδι το Mini Countyman είναι μια ξεχωριστή επιλογή στην αγορά, ένα αυτοκίνητο που μπορεί άνετα να σπάσει την όποια αυτοκινητική μιζέρια πιθανόν να έχουν νιώσει κάποιοι.
Μπορεί να σε μεταφέρει με απόλυτη ασφάλεια και ποιότητα σε εντός και εκτός δρόμου διαδρομές, ενώ παράλληλα σχεδιαστικά είναι αναμφίβολα το πιο διαχρονικό αυτοκίνητο που έχει κατασκευαστεί ποτέ στην κατηγορία. Με το Mini Coyntryman δύσκολα θα βαρεθείς. Ιδιαίτερα όταν πρόκειται για το Couper S…
TWITTER: @trakousellis
FACEBOOK: Takis Trakousellis
Το Countryman είναι ένα SAV (Sport Activity Vehicle), δηλαδή κάτι ενδιάμεσο μεταξύ SUV και Crossover. To αυξημένο μήκος, η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, οι τέσσερις πόρτες αλλά και οι μεγάλοι εσωτερικοί χώροι σε σχέση με τις εξωτερικές διαστάσεις είναι αυτά που κάνουν το Countryman διαφορετικό από τα υπόλοιπα Mini - σε σύγκριση με αυτά δεν έχει ιδιαίτερες σχεδιαστικές διαφορές και κυρίως ως προς το εσωτερικό του, το οποίο είναι ολόιδιο.
Το αυτοκίνητο της δοκιμής διαθέτει το σύστημα τετρακίνησης ALL4, το οποίο προέρχεται από το xdrive της BMW και μεταβάλλει διαρκώς την κατανομή της ροπής ανάλογα με τις ανάγκες πρόσφυσης και το έδαφος στο οποίο κινείστε. Το Countryman θα κινηθεί άνετα σε έναν χωματόδρομο, ενώ η τετρακίνησή του ξεδιπλώνει τις ιδιαίτερες αρετές του σε βρεγμένο οδόστρωμα, στο οποίο κινηθήκαμε για πολλά χιλιόμετρα.
Παράλληλα, το… οικογενειακό Mini δεν έχασε την παιχνιδιάρικη διάθεσή του! Σύμμαχος σε αυτό είναι το κοφτερό σαν μαχαίρι τιμόνι της BMW, αλλά και ο τουρμπισμένος κινητήρας των 1.600 cc, απόδοσης 184 PS. Πρόκειται για ένα μηχανικό σύνολο θαυμαστό για την ελαστικότητα και την ευστροφία στη λειτουργία του. Μεταξύ άλλων, μας άρεσε και η ισορροπία μεταξύ ασφάλτου και χώματος της ανάρτησης του Countryman. Αυτή αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω.
Η αίσθηση που δίνει είναι ίδια με αυτή των άλλων Mini, ενώ στο ήπιο χώμα είναι οριακά κουραστική, λόγω σκληρότητας. Κάτι τέτοιο βέβαια είναι φυσιολογικό, αφού η όποια… χαλάρωση της ανάρτησης θα θυσίαζε την άριστη συμπεριφορά του στο οδόστρωμα που, όπως και να το κάνουμε, αυτός είναι ο λόγος που έχει κατασκευαστεί το Countryman. Στα θετικά του, το καλό 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Εν κατακλείδι το Mini Countyman είναι μια ξεχωριστή επιλογή στην αγορά, ένα αυτοκίνητο που μπορεί άνετα να σπάσει την όποια αυτοκινητική μιζέρια πιθανόν να έχουν νιώσει κάποιοι.
Μπορεί να σε μεταφέρει με απόλυτη ασφάλεια και ποιότητα σε εντός και εκτός δρόμου διαδρομές, ενώ παράλληλα σχεδιαστικά είναι αναμφίβολα το πιο διαχρονικό αυτοκίνητο που έχει κατασκευαστεί ποτέ στην κατηγορία. Με το Mini Coyntryman δύσκολα θα βαρεθείς. Ιδιαίτερα όταν πρόκειται για το Couper S…
TWITTER: @trakousellis
FACEBOOK: Takis Trakousellis
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.598 cc
Ισχύς: 184 PS/5.500 rpm
Ροπή: 26,5 kgm/1.600-5.000 rpm
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 210 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 7,9 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 6,7 lt
Εκπομπές CO2: 157 g/km
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.110/1.789/1.561 mm
Χώρος αποσκευών: 350 lt
Βάρος: 1.380 kg
Τέλη Κυκλοφορίας: 266,9€
Τεκμήριο: 6.400 ευρώ
Τιμή: 32.450 ευρώ
UPD:
2
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα