Δοκιμάζουμε το νέο VW Golf cabrio 1.2TSi
22.06.2012
17:28
Στα χέρια μας είχαμε το ολοκαίνουριο VW Golf Cabriolet, το οποίο, όπως και να το κάνουμε, μας θύμισε για τα καλά ότι το καλοκαίρι είναι εδώ!
Το καλοκαίρι ήρθε. Είναι εδώ. Μάλλον πρέπει να το γράψουμε πολλές φορές για να το αντιληφθούμε. Γιατί μπορεί ημερολογιακά να είμαστε και επίσημα στο καλοκαίρι, μπορεί ο καιρός να έχει ζεστάνει για τα καλά, όμως η πολιτική μιζέρια που έχει διαμορφωθεί στη χώρα μας μάς ρίχνει την ψυχολογία, αλλά και τη διάθεση για… καλοκαίρι. Σκεφτείτε πως κάποτε, τέτοια εποχή, τα τηλέφωνα έπαιρναν φωτιά από τις εισαγωγικές που μας καλούσαν να δοκιμάσουμε τα ανοιχτά αυτοκίνητά τους.
Σήμερα, με την ελληνική αγορά στο ναδίρ, δεν χτυπάει το τηλέφωνο, εκτός ελαχίστων περιπτώσεων όπου μια αυτοκινητοβιομηχανία έχει ένα μοντέλο κομμένο και ραμμένο για την ελληνική φορολογική πραγματικότητα. Δηλαδή ένα ανοιχτό αυτοκίνητο, μικρού κυβισμού, χωρίς χαράτσια και τρελές καταναλώσεις και με όσο το δυνατόν πιο χαμηλά τέλη κυκλοφορίας. Αυτό ακριβώς είναι το VW Golf Cabriolet, που πριν από λίγο καιρό πέρασε (επιτέλους) και τα σύνορα της χώρας μας.
Το ανοιχτό Golf της δοκιμή μας διέθετε τον γνώριμο 1,2 lt TSi κινητήρα απόδοσης 105 PS. Ενας κινητήρας τον οποίο όπου κι αν τον έχουμε συναντήσει σε αυτοκίνητο του γερμανικού γκρουπ μάς έχει εκπλήξει ευχάριστα. Ακόμα και στην περίπτωση της ανοιχτής έκδοσης, η οποία επιβαρύνθηκε με επιπλέον 300 κιλά σε σχέση με την κλειστή, ο κινητήρας κινεί το αυτοκίνητο αξιοπρεπώς. Εντάξει, μην περιμένετε τρελές επιταχύνσεις (0-110 km/h σε 11,7sec) και να βάζετε φωτιά στο οδόστρωμα.
Το σίγουρο όμως είναι ότι και με τέσσερις επιβάτες θα κινηθείτε με απόλυτη ασφάλεια, με αρκετή ζωηράδα και με χαμηλή κατανάλωση, που κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας κυμάνθηκε στα 6,7 lt/110 km, χωρίς «εκπτώσεις» στον τρόπο οδήγησης.
Κατά καιρούς, εμείς εδώ στο «car+speed» έχουμε κρίνει πολύ αυστηρά τους Γερμανούς για τη σχεδιαστική τους δειλία - ιδιαίτερα τη σχεδίαση του Golf, η οποία ουσιαστικά την τελευταία δεκαετία παραμένει ίδια. Ελα όμως που οι Γερμανοί σχεδιαστές με μικρές πινελιές καταφέρνουν να δίνουν μια φρεσκάδα στα αυτοκίνητά τους. Ετσι λοιπόν έκαναν και στην έκτη γενιά του ανοιχτού Golf, η οποία, παρότι είναι στη δύση της δείχνει ιδιαίτερα φρέσκια. Ετσι, με τα νέα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα, που διαθέτουν και τα led ημέρας, αλλά και τις εντυπωσιακού σχεδιασμού ζάντες αλουμινίου έδωσαν αυτό που χρειαζόταν το… μάτι, για να δεις το ανοιχτό Golf πιο… φρέσκο.
Στο εσωτερικό, και δη στο ταμπλό, μην περιμένετε να δείτε αξιόλογες διαφοροποιήσεις σε σχέση με τα υπόλοιπα Golf. Αλλαγές όμως έχουν γόνει στον εσωτερικό διάκοσμο. Το ανοιχτό Golf, σε αντίθεση με το EOS, διαθέτει μαλακή οροφή, ο μηχανισμός της οποίας ολοκληρώνει τη διαδικασία αναδίπλωσης σε 9,5 δευτερόλεπτα ακόμα κι όταν το αυτοκίνητο κινείται, αρκεί η ταχύτητα να μην υπερβαίνει τα 30 km/h. Σε σχέση με το EOS, είναι κατά 208 mm μικρότερο, με το συνολικό μήκος του στα 4,215 m, το πλάτος στα 1,779 m και το ύψος στα 1,424 m.
O χώρος των αποσκευών περιορίζεται στα 250 λίτρα, λόγω του χώρου που χρησιμοποιείται για την αποθήκευση της οροφής. Για το πώς συμπεριφέρεται στον δρόμο δεν χρειάζεται να σας πούμε πολλά. Είναι Golf, οπότε δεν υπάρχει ίχνος στρέβλωσης, το τιμόνι είναι εξαιρετικό, ο κινητήρας ικανοποιητικός, ενώ ιδιαίτερα καλή εντύπωση μας έκανε η ηχομόνωση της πάνινης οροφής.
Η τιμή του Golf Cabriolet 1,2 TSi είναι στις 23.170 ευρώ, με πληρέστατο εξοπλισμό.
Σήμερα, με την ελληνική αγορά στο ναδίρ, δεν χτυπάει το τηλέφωνο, εκτός ελαχίστων περιπτώσεων όπου μια αυτοκινητοβιομηχανία έχει ένα μοντέλο κομμένο και ραμμένο για την ελληνική φορολογική πραγματικότητα. Δηλαδή ένα ανοιχτό αυτοκίνητο, μικρού κυβισμού, χωρίς χαράτσια και τρελές καταναλώσεις και με όσο το δυνατόν πιο χαμηλά τέλη κυκλοφορίας. Αυτό ακριβώς είναι το VW Golf Cabriolet, που πριν από λίγο καιρό πέρασε (επιτέλους) και τα σύνορα της χώρας μας.
Το ανοιχτό Golf της δοκιμή μας διέθετε τον γνώριμο 1,2 lt TSi κινητήρα απόδοσης 105 PS. Ενας κινητήρας τον οποίο όπου κι αν τον έχουμε συναντήσει σε αυτοκίνητο του γερμανικού γκρουπ μάς έχει εκπλήξει ευχάριστα. Ακόμα και στην περίπτωση της ανοιχτής έκδοσης, η οποία επιβαρύνθηκε με επιπλέον 300 κιλά σε σχέση με την κλειστή, ο κινητήρας κινεί το αυτοκίνητο αξιοπρεπώς. Εντάξει, μην περιμένετε τρελές επιταχύνσεις (0-110 km/h σε 11,7sec) και να βάζετε φωτιά στο οδόστρωμα.
Το σίγουρο όμως είναι ότι και με τέσσερις επιβάτες θα κινηθείτε με απόλυτη ασφάλεια, με αρκετή ζωηράδα και με χαμηλή κατανάλωση, που κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας κυμάνθηκε στα 6,7 lt/110 km, χωρίς «εκπτώσεις» στον τρόπο οδήγησης.
Κατά καιρούς, εμείς εδώ στο «car+speed» έχουμε κρίνει πολύ αυστηρά τους Γερμανούς για τη σχεδιαστική τους δειλία - ιδιαίτερα τη σχεδίαση του Golf, η οποία ουσιαστικά την τελευταία δεκαετία παραμένει ίδια. Ελα όμως που οι Γερμανοί σχεδιαστές με μικρές πινελιές καταφέρνουν να δίνουν μια φρεσκάδα στα αυτοκίνητά τους. Ετσι λοιπόν έκαναν και στην έκτη γενιά του ανοιχτού Golf, η οποία, παρότι είναι στη δύση της δείχνει ιδιαίτερα φρέσκια. Ετσι, με τα νέα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα, που διαθέτουν και τα led ημέρας, αλλά και τις εντυπωσιακού σχεδιασμού ζάντες αλουμινίου έδωσαν αυτό που χρειαζόταν το… μάτι, για να δεις το ανοιχτό Golf πιο… φρέσκο.
Στο εσωτερικό, και δη στο ταμπλό, μην περιμένετε να δείτε αξιόλογες διαφοροποιήσεις σε σχέση με τα υπόλοιπα Golf. Αλλαγές όμως έχουν γόνει στον εσωτερικό διάκοσμο. Το ανοιχτό Golf, σε αντίθεση με το EOS, διαθέτει μαλακή οροφή, ο μηχανισμός της οποίας ολοκληρώνει τη διαδικασία αναδίπλωσης σε 9,5 δευτερόλεπτα ακόμα κι όταν το αυτοκίνητο κινείται, αρκεί η ταχύτητα να μην υπερβαίνει τα 30 km/h. Σε σχέση με το EOS, είναι κατά 208 mm μικρότερο, με το συνολικό μήκος του στα 4,215 m, το πλάτος στα 1,779 m και το ύψος στα 1,424 m.
O χώρος των αποσκευών περιορίζεται στα 250 λίτρα, λόγω του χώρου που χρησιμοποιείται για την αποθήκευση της οροφής. Για το πώς συμπεριφέρεται στον δρόμο δεν χρειάζεται να σας πούμε πολλά. Είναι Golf, οπότε δεν υπάρχει ίχνος στρέβλωσης, το τιμόνι είναι εξαιρετικό, ο κινητήρας ικανοποιητικός, ενώ ιδιαίτερα καλή εντύπωση μας έκανε η ηχομόνωση της πάνινης οροφής.
Η τιμή του Golf Cabriolet 1,2 TSi είναι στις 23.170 ευρώ, με πληρέστατο εξοπλισμό.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.197 cc
Ισχύς: 105 PS/5.000 rpm
Ροπή: 17,8 kgm/1.550 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρόσθιους τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 188 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 1107 sec
Μικτή κατανάλωση (lt/100 km): 6,7 lt (δοκιμής), 5,7 (εργ.).
Εκπομπές CO2: 132 gr/km
Βάρος: 1421 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.215/1.779/1.424 mm
Χώρος αποσκευών: 250 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 145,2 ευρώ
Τιμή: 23.170 ευρώ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr