Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes A-Class
Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes A-Class
Με σπορ χαρακτήρα, όμορφο αμάξωμα, διαφορετικούς κινητήρες και στόχευση, η A-Class διατηρεί μόνο το όνομα της προκατόχου της...
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Είναι βέβαιο ότι δεν θα περάσει απαρατήρητη στον δρόμο. Πρόκειται για μια ολοκαίνουρια Mercedes, ένα μοντέλο που ουσιαστικά ανοίγει για δεύτερη φορά στην ιστορία του μια νέα, για τον Γερμανό κατασκευαστή, κατηγορία. Ποιος δεν θυμάται τις πρωτοποριακές σε σχήμα A-Class που τόσο κατακρίθηκαν για την οδική τους συμπεριφορά; Επειτα από 15 χρόνια και εκατομμύρια πωλήσεις, η A-Class φεύγει από την κατηγορία των μικρών πολυμορφικών και στοχεύει στην κορυφή των premium hatchback, για την οποία ερίζουν μοντέλα όπως η BMW Σειρά 1, το Audi A3, το Volvo V40 και η Alfa Romeo Giulietta. Τον προηγούμενο ρόλο της A-Class στην γκάμα της Mercedes καλύπτει η B-Class.
Τούτων δοθέντων, η Α-Class παραμένει προσθιοκίνητη και εξοπλίζεται με κινητήρες βενζίνης 1,6 lt (122, 156 PS) και πετρελαίου 1,8 lt (109, 136 PS). Μελετώντας τα επιμέρους τεχνικά της χαρακτηριστικά, εντυπωσιάζει η εγγύτητα παρά τη διαφορά στο καύσιμο.
Αυτό το διαπιστώνεις και στην πράξη, όπου η ποιότητα λειτουργίας της Α-Class, σε συνδυασμό με την ποιότητα του καυσίμου, δεν σου επιτρέπουν να καταλάβεις εύκολα αν οδηγείς πετρελαιοκίνητη ή βενζινοκίνητη έκδοση. Μιλώντας για το θέμα με τη χημική μηχανικό της εταιρείας Τζούλια Καντζ, συνειδητοποιήσαμε πως ο κόσμος της χωρίζεται σε χώρες με «καλό» και χώρες με «κακό» καύσιμο»: «Υπάρχουν 400 παραλλαγές στις εκδόσεις της Α-Class», αναφέρει, εντυπωσιάζοντάς μας.
Παρατηρώντας το αυτοκίνητο από μπροστά, είναι κάτι παραπάνω από εμφανής η εταιρική ταυτότητα. Από το πλάι οι έντονες γραμμές τονίζουν τη μυώδη σιλουέτα, ενώ το πίσω μέρος είναι πρωτότυπο, δεν παραπέμπει σε συγκεκριμένο μοντέλο και θα περάσει καιρός να ταυτιστεί με τη Mercedes. Σε αυτό συμφώνησε μαζί μας ο product manager Γκερντ Σέιλερ: «Η νέα A-Class απευθύνεται σε πιο νεανικό κοινό ηλικίας γύρω στα 30, ενώ η B-Class θα καλύψει όσους ψάχνουν μικρομεσαίο πολυμορφικό». Η Mercedes έχει υπογράψει ειδικό συμβόλαιο συνεργασίας με την Apple. Χαρακτηριστικό δείγμα γραφής αποτελεί το σύστημα Connectivity, που δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να συνδέσει το iPhone του με το αυτοκίνητο μέσω ειδικής βάσης που βρίσκεται στο ντουλαπάκι του συνοδηγού. Το σύστημα software και hardware κοστίζει 600 ευρώ, διαθέτει κορυφαία γραφικά και προσφέρει όλες τις εφαρμογές του iPhone στο σύστημα multimedia του αυτοκινήτου.
Άψογη!
Ο λόγος για την οδική συμπεριφορά της A-Class, που είναι εντελώς ουδέτερη, με σπορτίφ χαρακτηριστικά. Είναι σαν να μην οδηγείς προσθιοκίνητο μοντέλο. Είχαμε την ευκαιρία να πιέσουμε οριακά στην πίστα την Α 250 sport με τον δίλιτρο βενζινοκινητήρα των 211 PS. Το αυτοκίνητο διέθετε σπορ ανάρτηση και ελαστικά Conti Contact 5 διαστάσεων 235/40/18. Η ακρίβεια του τιμονιού, η αμεσότητα στην αλλαγή κατεύθυνσης, η ραφιναρισμένη παρέμβαση των ηλεκτρονικών, οι αστραπιαίες αλλά ομαλές αλλαγές του νέου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με κωδικό 7G-DCT συνθέτουν ένα σύνολο που κάνει τα GTI να ωχριούν.
Τούτων δοθέντων, η Α-Class παραμένει προσθιοκίνητη και εξοπλίζεται με κινητήρες βενζίνης 1,6 lt (122, 156 PS) και πετρελαίου 1,8 lt (109, 136 PS). Μελετώντας τα επιμέρους τεχνικά της χαρακτηριστικά, εντυπωσιάζει η εγγύτητα παρά τη διαφορά στο καύσιμο.
Αυτό το διαπιστώνεις και στην πράξη, όπου η ποιότητα λειτουργίας της Α-Class, σε συνδυασμό με την ποιότητα του καυσίμου, δεν σου επιτρέπουν να καταλάβεις εύκολα αν οδηγείς πετρελαιοκίνητη ή βενζινοκίνητη έκδοση. Μιλώντας για το θέμα με τη χημική μηχανικό της εταιρείας Τζούλια Καντζ, συνειδητοποιήσαμε πως ο κόσμος της χωρίζεται σε χώρες με «καλό» και χώρες με «κακό» καύσιμο»: «Υπάρχουν 400 παραλλαγές στις εκδόσεις της Α-Class», αναφέρει, εντυπωσιάζοντάς μας.
Παρατηρώντας το αυτοκίνητο από μπροστά, είναι κάτι παραπάνω από εμφανής η εταιρική ταυτότητα. Από το πλάι οι έντονες γραμμές τονίζουν τη μυώδη σιλουέτα, ενώ το πίσω μέρος είναι πρωτότυπο, δεν παραπέμπει σε συγκεκριμένο μοντέλο και θα περάσει καιρός να ταυτιστεί με τη Mercedes. Σε αυτό συμφώνησε μαζί μας ο product manager Γκερντ Σέιλερ: «Η νέα A-Class απευθύνεται σε πιο νεανικό κοινό ηλικίας γύρω στα 30, ενώ η B-Class θα καλύψει όσους ψάχνουν μικρομεσαίο πολυμορφικό». Η Mercedes έχει υπογράψει ειδικό συμβόλαιο συνεργασίας με την Apple. Χαρακτηριστικό δείγμα γραφής αποτελεί το σύστημα Connectivity, που δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να συνδέσει το iPhone του με το αυτοκίνητο μέσω ειδικής βάσης που βρίσκεται στο ντουλαπάκι του συνοδηγού. Το σύστημα software και hardware κοστίζει 600 ευρώ, διαθέτει κορυφαία γραφικά και προσφέρει όλες τις εφαρμογές του iPhone στο σύστημα multimedia του αυτοκινήτου.
Άψογη!
Ο λόγος για την οδική συμπεριφορά της A-Class, που είναι εντελώς ουδέτερη, με σπορτίφ χαρακτηριστικά. Είναι σαν να μην οδηγείς προσθιοκίνητο μοντέλο. Είχαμε την ευκαιρία να πιέσουμε οριακά στην πίστα την Α 250 sport με τον δίλιτρο βενζινοκινητήρα των 211 PS. Το αυτοκίνητο διέθετε σπορ ανάρτηση και ελαστικά Conti Contact 5 διαστάσεων 235/40/18. Η ακρίβεια του τιμονιού, η αμεσότητα στην αλλαγή κατεύθυνσης, η ραφιναρισμένη παρέμβαση των ηλεκτρονικών, οι αστραπιαίες αλλά ομαλές αλλαγές του νέου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με κωδικό 7G-DCT συνθέτουν ένα σύνολο που κάνει τα GTI να ωχριούν.
Ναι, η A-Class έρχεται να στοιχειώσει τα όνειρα των απανταχού «στριφτερών», πόσο δε μάλλον η γρήγορη 4κίνητη έκδοση 45 AMG που θα αποδίδει 330 PS. Σε υψηλές ταχύτητες οι επιβάτες εκτιμούν την ποιότητα κύλισης, η οποία οφείλεται και στον αεροδυναμικό συντελεστή 0,27, που είναι ο κορυφαίος της κατηγορίας. Η A-Class έρχεται στη χώρα μας τον Σεπτέμβριο και θα βρει απέναντί της πολύ ισχυρό ανταγωνισμό. Εχει όλα τα φόντα για να τον αντιμετωπίσει, καθώς δίκαια φέρει το αστέρι.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.595 cc βενζίνη, 1.796 cc πετρέλαιο
Ισχύς (PS/rpm): 122 /5.000, 156/5.300, 109/3.200, 136/3.600
Ροπή (kgm/rpm): 20,3/1.250, 25,4/1.250, 25,4 /1.400, 30,5/1.600
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: 7τάχυτο, διπλού συμπλέκτη 7G-DCT ή 6αρι μηχανικό
Τελική ταχύτητα (km/h): 202, 224, 190, 210
Επιτάχυνση 0-100 km (sec): 9,2, 8,4, 10,6, 9,3
Μικτή κατανάλωση (lt/100 km): 5,5, 5,7, 4,4, 4,6
Εκπομπές CO2 (gr/km): 128, 129, 109, 111
Βάρος: 1.370, 1.475 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.292/1.780/1.433 mm
Χώρος αποσκευών: 341-1.157 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 140, 142, 98, 100 ευρώ
Τιμή: 23.200 ευρώ (122 PS), 26.500 ευρώ (109 PS)
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.595 cc βενζίνη, 1.796 cc πετρέλαιο
Ισχύς (PS/rpm): 122 /5.000, 156/5.300, 109/3.200, 136/3.600
Ροπή (kgm/rpm): 20,3/1.250, 25,4/1.250, 25,4 /1.400, 30,5/1.600
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: 7τάχυτο, διπλού συμπλέκτη 7G-DCT ή 6αρι μηχανικό
Τελική ταχύτητα (km/h): 202, 224, 190, 210
Επιτάχυνση 0-100 km (sec): 9,2, 8,4, 10,6, 9,3
Μικτή κατανάλωση (lt/100 km): 5,5, 5,7, 4,4, 4,6
Εκπομπές CO2 (gr/km): 128, 129, 109, 111
Βάρος: 1.370, 1.475 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.292/1.780/1.433 mm
Χώρος αποσκευών: 341-1.157 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 140, 142, 98, 100 ευρώ
Τιμή: 23.200 ευρώ (122 PS), 26.500 ευρώ (109 PS)
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα