Δοκιμάζουμε το εκκεντρικό Chevrolet HHR

Δοκιμάζουμε το εκκεντρικό Chevrolet HHR

Το HHR δεν είναι ένα συμβατικό μοντέλο, ούτε καν για τα αμερικανικά δεδομένα. Το περίεργο σχήμα του βασίζεται στο κλασικό Chevy Suburban του 1949, που ήταν το πρώτο πολυχρηστικό όχημα της εποχής του. Σε εμάς τους Ευρωπαίους ωστόσο θυμίζει πολύ το πρόσφατο Chrysler PT Cruiser...

Δοκιμάζουμε το εκκεντρικό Chevrolet HHR

Το HHR δεν είναι ένα συμβατικό μοντέλο, ούτε καν για τα αμερικανικά δεδομένα. Το περίεργο σχήμα του βασίζεται στο κλασικό Chevy Suburban του 1949, που ήταν το πρώτο πολυχρηστικό όχημα της εποχής του. Σε εμάς τους Ευρωπαίους ωστόσο θυμίζει πολύ το πρόσφατο Chrysler PT Cruiser, το οποίο όπως γνωρίζετε δεν ήταν και το πιο επιτυχημένο μοντέλο του κόσμου. Το εμπρός μέρος του HHR θυμίζει... φορτηγό. Το σχεδόν επίπεδο και ψηλά τοποθετημένο καπό, τα έντονα μεγάλα φωτιστικά σώματα, ο εξογκωμένος προφυλακτήρας και η τεράστια γρίλια της μάσκας του προσδίδουν ιδιαίτερα επιθετικό χαρακτήρα.

Στο εσωτερικό του HHR η εικόνα δεν διαφέρει και πολύ από αυτό που περιμέναμε από ένα αμερικανικό αυτοκίνητο: σκληρά πλαστικά, η συναρμογή των οποίων όμως είναι άψογη, πράσινος φωτισμός και… τραγική εργονομία! Ω, ναι… η εργονομία είναι πραγματικά κακή! Για παράδειγμα, οι διακόπτες των ηλεκτρικών παραθύρων όχι μόνο βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα (αυτό το έχουμε ξαναδεί), αλλά στο κάτω μέρος της, πίσω από τον επιλογέα των ταχυτήτων. Αυτό σημαίνει ότι είναι πρακτικά αδύνατο να ανοιγοκλείσεις κάποιο παράθυρο ενώ οδηγείς! Ωστόσο το HHR έχει αρκετά στοιχεία στο εσωτερικό του τα οποία θα σε κάνουν να το συμπαθήσεις. Τα κυριότερα από αυτά είναι οι χώροι για τους επιβάτες, που είναι πραγματικά εξαιρετικοί. Επίσης, ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 638 lt και επιπλέον διαθέτει μεταβλητή βάση και τρεις κρυφές θήκες.
Ευχάριστη έκπληξη
Από τα πρώτα μέτρα που διανύεις με το HHR διαπιστώνεις ότι αυτό το αυτοκίνητο δεν έχει καμία απολύτως σχέση με κάποιο από τα υπόλοιπα μοντέλα της ευρωπαϊκής Chevrolet. Επίσης, δεν μας θύμισε καθόλου τα άλλα αμερικανικά αυτοκίνητα που έχουμε οδηγήσει. Η εξαιρετική ακαμψία του πλαισίου και το καλό και ακριβές ηλεκτρικό τιμόνι σού δίνουν την αίσθηση ότι οδηγείς σπορ ευρωπαϊκό μοντέλο. Σε αυτό συμβάλλουν επίσης η εξαιρετική ηχομόνωση και η υψηλού επιπέδου ποιότητα κύλισης. Σε δρόμο με στροφές το HHR δεν θα σε εμπνεύσει να κινηθείς γρήγορα, αλλά ούτε και θα σε απογοητεύσει εάν το πιέσεις. Τολμούμε να πούμε ότι οδηγικά αυτό είναι το καλύτερο αμερικανικό αυτοκίνητο που έχουμε δοκιμάσει!

Ο κινητήρας του HHR έχει χωρητικότητα 2,4 lt και αποδίδει 170 PS στις 6.200 rpm. Πρόκειται για ένα αρκετά ελαστικό σύνολο που αποδίδει καλά σε όλο το φάσμα των στροφών, αλλά αδικείται από το όχι και τόσο καλό 4τάχυτο αυτόματο κιβώτιο του αυτοκινήτου της δοκιμής μας. Επιπλέον, ο κινητήρας είναι αρκετά θορυβώδης όταν φτάνει κοντά στο όριο περιστροφής του.
Οπως θα έχετε φανταστεί, ένα αυτοκίνητο τόσο διαφορετικό δεν θα μπορούσε παρά να έχει υψηλή τιμή. Η ελληνική αντιπροσωπία μάς ανακοίνωσε ότι το κόστος για την αγορά του HHR με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων είναι περίπου 32.000 ευρώ (κατά προσέγγιση, επειδή διατίθεται κατόπιν παραγγελίας).

Κλείσιμο

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.475/1.755/1.588 χιλιοστά
Μεταξόνιο: 2.631 χιλιοστά
Χώρος αποσκευών: 638 λίτρα
Βάρος: 1.455 kg
Κινητήρας: 2.399 cc
Ισχύς (PS/rpm): 170/6.200
Ροπή (kgm/rpm): 22,6/4.800
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 4 σχέσεων
Ανάρτηση
Εμπρός:
Γόνατα McPherson
Πίσω: Ημιάκαμπτος άξονας

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Τελική ταχύτητα: 180 km/h
Επιτάχυνση 0-100km: 10,0 sec
Κατανάλωση (lt/100 km) Μικτή: 8,5
Εκπομπές CO2: 201 g/km
ΤΙΜΗ: 32.000 ευρώ

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Best of Network

Δείτε Επίσης