Με στόχο να φτάσουν τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα ακόμα και στην πιο απομακρυσμένη περιοχή του Αιγαίου πελάγους, η Κωτσόβολος ταξιδεύει με την Ομάδα Αιγαίου, κάνοντας REACT για έναν Καλύτερο Κόσμο.
Δοκιμάζουμε το Audi TT RS των 340PS
Το Audi TT RS Roadster είναι ένα αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε για καθημερινή χρήση, αλλά και για χρήση στην πίστα. Επίσης, είναι το μοντέλο που σηματοδοτεί την επιστροφή της Audi στους πεντακύλινδρους κινητήρες , τη χρονιά μάλιστα που η γερμανική εταιρεία γιορτάζει τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της.
Το Audi TT RS Roadster είναι ένα αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε για καθημερινή χρήση, αλλά και για χρήση στην πίστα. Επίσης, είναι το μοντέλο που σηματοδοτεί την επιστροφή της Audi στους πεντακύλινδρους κινητήρες , τη χρονιά μάλιστα που η γερμανική εταιρεία γιορτάζει τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της.
Πώς θα ξεχωρίσετε ένα TT RS Roadster όταν το δείτε στον δρόμο; Από τους μεγαλύτερους προφυλακτήρες, τον αεροδυναμικό διαχύτη στο πίσω μέρος, τις οβάλ απολήξεις της εξάτμισης, τους καθρέφτες σε χρώμα αλουμινίου, το μεγάλο σταθερό πίσω σπόιλερ και τις 18άρες ζάντες αλουμινίου που μέσα τους κρύβουν τετραπίστονες δαγκάνες φρένων στους εμπρός τροχούς. Στο εσωτερικό έχουν τοποθετηθεί σπορ καθίσματα σε συνδυασμό δέρματος και αλκαντάρα, ενώ στον πίνακα οργάνων υπάρχουν ενδείξεις για την πίεση του turbo και τη θερμοκρασία του λαδιού.
Μηχάνημα έκκρισης αδρεναλίνης
Ακόμη και στους ελληνικούς δρόμους το TT RS Roadster χαρίζει μοναδικές εμπειρίες, χάρη στις εκπληκτικές επιδόσεις του και τον τρόπο με τον οποίο στρίβει. Φυσικά το μεγαλύτερο μέρος του ονείρου οφείλεται στον κινητήρα, ο οποίος αποτελεί ένα ακόμη τεχνολογικό θαύμα των Γερμανών. Διαθέτει χωρητικότητα 2,5 lt, ανήκει στη σειρά TFSI και χάρη στο turbo υψηλής πίεσης αποδίδει 340 PS από τις 5.400 rpm μέχρι τις 6.500 rpm, έχει δε μέγιστη ροπή 45,9 kgm από τις 1.600 rpm μέχρι τις 5.300 rpm. Αν δεν αρέσουν οι αριθμοί, επιτρέψτε μου να μεταφράσω όλα τα παραπάνω σε λόγια: απίστευτη, εκρηκτική, βίαιη, ατέλειωτη επιτάχυνση κάθε φορά που πατάς το πεντάλ του γκαζιού, ανεξάρτητα από τις στροφές του κινητήρα. Για να επιστρέψουμε και πάλι στους αριθμούς, οι επιδόσεις είναι ανάλογες της παραπάνω περιγραφής (0-100 km/h σε 4,7 sec και τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h). Και αυτή η... πεντανόστιμη τούρτα έχει δύο κερασάκια: τον εκπληκτικό ήχο που τρομάζει χελιδόνια, μπεκάτσες και άλλα πετούμενα και τη λογική κατανάλωση των 9,5 lt/100 km σε μικτές συνθήκες. Σε… αγωνιστικές συνθήκες, βέβαια, αυτή η τιμή μοιάζει με ανέκδοτο, όμως, αν προσέξεις, μπορείς να οδηγήσεις οικονομικά με το TT RS Roadster.
Πέραν της επιτάχυνσης, το αυτοκίνητο της δοκιμής μας έχει κι άλλα σημεία αναφοράς. Αυτά είναι το βελτιωμένο (σε σχέση με τα υπόλοιπα ΤΤ) τιμόνι, τα πιο ισχυρά φρένα, το σύστημα τετρακίνησης Quattro με συμπλέκτη Haldex τέταρτης γενιάς και η χαμηλότερη κατά 10 mm και σκληρότερη ανάρτηση, η οποία για κάποιους ίσως είναι πιο σκληρή απ’ όσο θα έπρεπε. Πατώντας μάλιστα το κουμπί Sport που βρίσκεται πίσω από τον επιλογέα ταχυτήτων η ανάρτηση γίνεται ακόμη πιο σφιχτή και η απόκριση στο πάτημα του γκαζιού πιο άμεση. Το TT RS Roadster διατίθεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο στην καθόλου ευκαταφρόνητη τιμή των 99.450 ευρώ.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.198/1.842/1.348 mm
Χώρος αποσκευών: 250 lt
Βάρος: 1.510 kg
Κινητήρας: 2.480 cc
Ισχύς: 340 PS /5.400-6.500 rpm
Ροπή: 45,9 kgm /1.600-5.300 rpm
Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Τελική ταχύτητα: 250 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 4,7 sec
Μικτή κατανάλωση: 9,5 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 221 g/km
Τιμή: 99.450 ευρώ
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr