Δοκιμάζουμε το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο στην γκάμα της BMW

Δοκιμάζουμε το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο στην γκάμα της BMW

Η BMW είναι μία ιδιαίτερη εταιρεία, που τα τελευταία χρόνια ακολουθεί τη δική της στρατηγική σε θέματα που σχετίζονται με το περιβάλλον. Η υβριδική τεχνολογία, που λανσάρεται για πρώτη φορά στην ActiveHybrid 7 (αυτό είναι το όνομα του μοντέλου), εντάσσεται στο πακέτο «BMW Efficient Dynamics», το οποίο αφορά μια σειρά τεχνολογιών που σκοπό έχουν τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει η X6 Hybrid (την είδαμε από κοντά στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Μόναχο) και στο

Δοκιμάζουμε το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο στην γκάμα της BMW

Η BMW είναι μία ιδιαίτερη εταιρεία, που τα τελευταία χρόνια ακολουθεί τη δική της στρατηγική σε θέματα που σχετίζονται με το περιβάλλον. Η υβριδική τεχνολογία, που λανσάρεται για πρώτη φορά στην ActiveHybrid 7 (αυτό είναι το όνομα του μοντέλου), εντάσσεται στο πακέτο «BMW Efficient Dynamics», το οποίο αφορά μια σειρά τεχνολογιών που σκοπό έχουν τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει η X6 Hybrid (την είδαμε από κοντά στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Μόναχο) και στο μέλλον πιθανότατα η υβριδική τεχνολογία θα περάσει και σε άλλα μοντέλα της BMW.


Με το μαλακό
Η ActiveHybrid 7 βασίζεται στην 750i και την 750L (την έκδοση με μακρύ μεταξόνιο). Δεν πρόκειται για ένα πλήρως υβριδικό μοντέλο όπως θα είναι η X6 Hybrid, αλλά για ένα «mild hybrid» αυτοκίνητο. Τι σημαίνει αυτό; Οτι ο ηλεκτροκινητήρας της ActiveHybrid 7 δεν μπορεί από μόνος του να δώσει κίνηση, αλλά λειτουργεί συμπληρωματικά με τον βενζινοκινητήρα. Ο τελευταίος είναι V8 διπλού turbo, με χωρητικότητα 4,4 lt και μέγιστη ισχύ 449 PS. Μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα 20 ίππων και 21,4 kgm ροπής αποδίδουν συνολικά 465 PS και 71,5 kgm ροπής. Το σύστημα συμπληρώνει μία σύγχρονη μπαταρία ιόντων λιθίου και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων.

Κλείσιμο

Το υβριδικό σύστημα εκμεταλλεύεται την ενέργεια που προκύπτει από την πέδηση και την αποθηκεύει στην μπαταρία. Επίσης, η ActiveHybrid 7 διαθέτει και σύστημα Auto Start-Stop, το οποίο σβήνει τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο. Ποιο είναι το κέρδος απ’ όλα αυτά; Χαμηλότερη κατά 2 lt/100 km μικτή κατανάλωση καυσίμου, περιορισμένες κατά 47 g/km εκπομπές CO2 και καλύτερες επιδόσεις (0-100 km/h σε 4,9 sec, έναντι 5,2 sec της 750i).

Και γιατί δεν εξέλιξαν ένα πλήρως υβριδικό σύστημα ώστε να πετύχουν ακόμη μεγαλύτερα οφέλη; «Γιατί θα αυξανόταν πολύ το βάρος και θα περιοριζόταν ο διαθέσιμος χώρος για επιβάτες και αποσκευές», είναι η απάντηση των Γερμανών. Με το υπάρχων «mild» σύστημα άλλωστε το βάρος έχει αυξηθεί κατά 100 κιλά περίπου και ο χώρος αποσκευών έχει μειωθεί κατά 40 lt.

Οδηγώντας την ActiveHybrid 7 στο Μόναχο μείναμε εντυπωσιασμένοι από την ομαλή, αθόρυβη και χωρίς κραδασμούς λειτουργία του υβριδικού συστήματος. Τα εντυπωσιακά τρισδιάστατα γραφικά μάς ενημέρωναν για το τι ακριβώς συνέβαινε κάθε στιγμή και η θηριώδης ροπή, σε συνδυασμό με το 8τάχυτο κιβώτιο, μας επέτρεπε να κινούμαστε με 80 km/h με τον κινητήρα στις 1.000 rpm!

Η τιμή της ActiveHybrid 7 στη Γερμανία θα είναι 5.000 πιο υψηλή από αυτή της 750i, όμως στη χώρα μας μάλλον θα είναι φθηνότερη λόγω των φοροαπαλλαγών που απολαμβάνουν τα υβριδικά αυτοκίνητα.


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 5.072/1.902/1.485 mm
Χώρος αποσκευών: 460 lt
Βάρος: 2.045 kg
Κινητήρας: 4.395 cc
Iσχύς: 465 PS /5.500-6.000 rpm
Ροπή: 71, 5 kgm /2.000-4.500 rpm
Κιβώτιο: Auto 8 σχ.
Τελική ταχύτητα: 250 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 4,9 sec
Μικτή κατανάλωση: 9,4 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 219 g/km

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης