Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Δοκιμάζουμε το νέο Subaru Legacy
Δοκιμάζουμε το νέο Subaru Legacy
«Legacy» σημαίνει «κληρονομιά» και αυτή της Subaru είναι αξιόλογη. Το Subaru Legacy παραμένει ένα από τα αδικημένα μοντέλα της αγοράς για λόγους που...
UPD:
«Legacy» σημαίνει «κληρονομιά» και αυτή της Subaru είναι αξιόλογη. Το Subaru Legacy παραμένει ένα από τα αδικημένα μοντέλα της αγοράς για λόγους που δεν άπτονται του κειμένου. Είχαμε στα χέρια μας την έκδοση ΜΥ2010, με τον κινητήρα των 2.0lt, 150PS και το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Ουσιαστικά είναι περιττό να επαναλαμβάνουμε κάθε φορά το «τετρακίνηση», εφόσον ισχύει για όλα τα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας (πλην του Justy) τα οποία διαθέτουν το σύστημα AWD με τα τρία διαφορικά.
Παραδοσιακά τα Subaru υστερούν σε εμφάνιση και υπερτερούν σε οδική συμπεριφορά και επιδόσεις. Η κατάσταση αυτή έχει ανατραπεί στο Legacy. Το οικογενειακό μοντέλο της Subaru εμφανισιακά ακροβατεί ανάμεσα στο Avensis και στο Lexus GS 450h. Στο εσωτερικό οι διαθέσιμοι χώροι είναι επιπέδου Audi A6.
Η ποιότητα των υλικών, η στιβαρή κατασκευή και η εργονομία είναι σε υψηλό επίπεδο. Μόνη ένστασή μας, η λειτουργία του ηλεκτρονικού χειρόφρενου που πρέπει να τη συνηθίσεις! Η διάταξη της ανάρτησης -γόνατα εμπρός, διπλά ψαλίδια πίσω σε συνδυασμό με τις μεγάλες διαδρομές των αποσβεστήρων- είναι προσανατολισμένη στην άνετη και ασφαλή μετακίνηση. Ετσι, το Legacy περνά αγέρωχο απ’ όλες τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, οι πίσω επιβάτες ακόμη κι αν κάθονται σταυροπόδι δεν νιώθουν άβολα όταν το αυτοκίνητο περνάει από σαμαράκια.
Επιπλέον, ταξιδεύοντας με το Legacy, εκτιμάς την ποιότητα κύλισης και το σίγουρο πάτημα λόγω τετρακίνησης. Δυστυχώς αυτά επισκιάζονται από την υστέρηση του δίλιτρου ατμοσφαιρικού κινητήρα. Με 15PS λιγότερα απ’ ό,τι ο προκάτοχός του και μόλις 20kgm ροπής αδυνατεί να τα βγάλει πέρα με τις απώλειες της τετρακίνησης και ενάμιση τόνο βάρους. Με τέσσερις επιβάτες και αποσκευές σε ανηφορικό επαρχιακό δρόμο, ο οδηγός δεν έχει την απαραίτητη ισχύ για ένα ασφαλές προσπέρασμα.
Το Legacy στις στροφές έχει τυπική συμπεριφορά Subaru, δηλαδή πρώτα γέρνει (αρκετά...) και μετά στρίβει. Το τιμόνι (ηλεκτρική κρεμαγιέρα) στερείται ακρίβειας, κάτι που θα ενοχλήσει τον οδηγό όταν θελήσει να τοποθετήσει με ακρίβεια το αυτοκίνητο στη στροφή. Φυσικά ο αντίλογος λέει ότι, αν θες σπορ Subaru, υπάρχει το Impreza. Δεν μπορώ να ξεχάσω όμως το προηγούμενο Legacy Spec B των 245PS - το θεωρώ ένα από τα πιο ισορροπημένα και οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα που έχω δοκιμάσει. Το νέο Legacy δεν απευθύνεται σ’ όσους ψάχνουν την αγωνιστική κληρονομία της Subaru. Αντίθετα μπορεί να αποδειχτεί εξαίρετη επιλογή για τον κάτοικο μιας ορεινής επαρχιακής κωμόπολης που αντιμετωπίζει έξι μήνες τον χρόνο βροχές και χιόνια. Ειδικά στην πετρελαιοκίνητη έκδοση που διαθέτει και 35kgm.
Βέβαια στις 32.000 ευρώ ο ανταγωνισμός είναι πολύ έντονος και ο υποψήφιος αγοραστής έχει πολλές επιλογές. Ανάμεσά τους, και το Forester!
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.730/1.780/1.505mm
Παραδοσιακά τα Subaru υστερούν σε εμφάνιση και υπερτερούν σε οδική συμπεριφορά και επιδόσεις. Η κατάσταση αυτή έχει ανατραπεί στο Legacy. Το οικογενειακό μοντέλο της Subaru εμφανισιακά ακροβατεί ανάμεσα στο Avensis και στο Lexus GS 450h. Στο εσωτερικό οι διαθέσιμοι χώροι είναι επιπέδου Audi A6.
Η ποιότητα των υλικών, η στιβαρή κατασκευή και η εργονομία είναι σε υψηλό επίπεδο. Μόνη ένστασή μας, η λειτουργία του ηλεκτρονικού χειρόφρενου που πρέπει να τη συνηθίσεις! Η διάταξη της ανάρτησης -γόνατα εμπρός, διπλά ψαλίδια πίσω σε συνδυασμό με τις μεγάλες διαδρομές των αποσβεστήρων- είναι προσανατολισμένη στην άνετη και ασφαλή μετακίνηση. Ετσι, το Legacy περνά αγέρωχο απ’ όλες τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, οι πίσω επιβάτες ακόμη κι αν κάθονται σταυροπόδι δεν νιώθουν άβολα όταν το αυτοκίνητο περνάει από σαμαράκια.
Επιπλέον, ταξιδεύοντας με το Legacy, εκτιμάς την ποιότητα κύλισης και το σίγουρο πάτημα λόγω τετρακίνησης. Δυστυχώς αυτά επισκιάζονται από την υστέρηση του δίλιτρου ατμοσφαιρικού κινητήρα. Με 15PS λιγότερα απ’ ό,τι ο προκάτοχός του και μόλις 20kgm ροπής αδυνατεί να τα βγάλει πέρα με τις απώλειες της τετρακίνησης και ενάμιση τόνο βάρους. Με τέσσερις επιβάτες και αποσκευές σε ανηφορικό επαρχιακό δρόμο, ο οδηγός δεν έχει την απαραίτητη ισχύ για ένα ασφαλές προσπέρασμα.
Το Legacy στις στροφές έχει τυπική συμπεριφορά Subaru, δηλαδή πρώτα γέρνει (αρκετά...) και μετά στρίβει. Το τιμόνι (ηλεκτρική κρεμαγιέρα) στερείται ακρίβειας, κάτι που θα ενοχλήσει τον οδηγό όταν θελήσει να τοποθετήσει με ακρίβεια το αυτοκίνητο στη στροφή. Φυσικά ο αντίλογος λέει ότι, αν θες σπορ Subaru, υπάρχει το Impreza. Δεν μπορώ να ξεχάσω όμως το προηγούμενο Legacy Spec B των 245PS - το θεωρώ ένα από τα πιο ισορροπημένα και οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα που έχω δοκιμάσει. Το νέο Legacy δεν απευθύνεται σ’ όσους ψάχνουν την αγωνιστική κληρονομία της Subaru. Αντίθετα μπορεί να αποδειχτεί εξαίρετη επιλογή για τον κάτοικο μιας ορεινής επαρχιακής κωμόπολης που αντιμετωπίζει έξι μήνες τον χρόνο βροχές και χιόνια. Ειδικά στην πετρελαιοκίνητη έκδοση που διαθέτει και 35kgm.
Βέβαια στις 32.000 ευρώ ο ανταγωνισμός είναι πολύ έντονος και ο υποψήφιος αγοραστής έχει πολλές επιλογές. Ανάμεσά τους, και το Forester!
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.730/1.780/1.505mm
Χώρος αποσκευών: 486 lt
Βάρος: 1420 kg
Κινητήρας: 1994 cc
Ισχύς: 150 PS /6.000 rpm
Ροπή: 20 kgm /3000 rpm
Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχ.
Τελική ταχύτητα: 210 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 9,5 sec
Μέση κατανάλωση: 10.2 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 198 gr/km
Τιμή: 31.900 ευρώ (βασική έκδοση)
Βάρος: 1420 kg
Κινητήρας: 1994 cc
Ισχύς: 150 PS /6.000 rpm
Ροπή: 20 kgm /3000 rpm
Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχ.
Τελική ταχύτητα: 210 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 9,5 sec
Μέση κατανάλωση: 10.2 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 198 gr/km
Τιμή: 31.900 ευρώ (βασική έκδοση)
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα