Πρώτη δοκιμή του Hyundai ix35
16.04.2011
15:20
Ξεκίνησε η διάθεση του πολυαναμενώμενου SUV της Hyundai στην Ελληνική αγορά. Το ix35 αλλάζει εντελώς την εικόνα που είχαμε μέχρι σήμερα για τα SUV της Hyundai…
Ξεκίνησε η διάθεση του πολυαναμενώμενου SUV της Hyundai στην Ελληνική αγορά. Το ix35 αλλάζει εντελώς την εικόνα που είχαμε μέχρι σήμερα για τα SUV της Hyundai…
Αναμφίβολα η συγκεκριμένη αυτοκινητοβιομηχανία έχει και τις γνώσεις και την εμπειρία να κάνει πρωταθλητισμό στη συγκεκριμένη κατηγορία. Αυτό ευελπιστεί το ix35, να κάνει πρωταθλητισμό στην Ελλάδα… Σχεδιαστικά, οι άνθρωποι της Hyundai μάς εξέπληξαν. Ξέφυγαν εντελώς από τα δεδομένα του Tucson, πλησιάζοντας προς αυτά της σειράς «i». Και από αυτή βέβαια υπάρχουν αρκετές διαφορές.
Είναι σαφές ότι οι σχεδιαστές θέλησαν να δώσουν μια σπορτίφ δυναμική στο αυτοκίνητό τους, κάτι που σε μεγάλο βαθμό το καταφέρνουν, κυρίως στο εμπρόσθιο τμήμα. «Χυτή γλυπτική» ονομάζουν την όλη σχεδιαστική γραμμή του ix35 οι Κορεάτες. Βέβαια, όπως γνωρίζετε, αυτοί οι μαρκετινίστικοι ορισμοί δεν μας εκφράζουν ιδιαίτερα. Εμείς θα λέγαμε πως το ix35 είναι ένα από τα ομορφότερα SUV που θα υπάρχουν στην ελληνική αγορά, ενώ θα λέγαμε ότι είναι το πιο «ευρωπαϊκό» που έχουν παρουσιάσει ποτέ οι Κορεάτες. Σχεδιαστικά θα το βάζαμε στην κορυφή μαζί με το επίσης «sexy» Ford Kuga.
Ακόμα και στο συνήθως προβληματικό οπίσθιο τμήμα αυτή της κατηγορίας των αυτοκινήτων, οι Κορεάτες έκαναν τα μαγικά τους κλείνοντας λίγο περισσότερο το πίσω παρμπρίζ και θυσιάζοντας βέβαια λίγο από τον χώρο των αποσκευών, που δεν είναι και λίγος (591 lt). Αλλωστε η γενναία αύξηση του μεγέθους του, σε σχέση με το Tucson, έγινε κατά 100% προς όφελος των επιβατών, ενώ αφήνει ένα ερωτηματικό για το αν οι Κορεάτες ετοιμάζουν και κάποιο μικρό SUV ώστε να μπει σφήνα στα Skoda Yeti, Nissan Qashqai κ.λπ.
Βέβαια, η ύπαρξη και δικίνητων εκδόσεων στο ix35 «βαπτίζει» το νέο Hyundai ως έναν, λίγο μεγαλύτερο, ανταγωνιστή των δύο παραπάνω SUV. Η σχεδίαση του εσωτερικού του ix35 παίρνει άριστα. Είναι το ομορφότερο ταμπλό που έχουμε συναντήσει σε Hyundai αυτοκίνητο, συνάμα και το ποιοτικότερο, με ωραίους χρωματισμούς (χρώμα αλουμινίου σε πολλά σημεία), εργονομία και καλής ποιότητας υλικά. Μας άρεσε ιδιαίτερα η μεγάλη οθόνη αφής που κυριαρχεί στο κέντρο του ταμπλό και από την οποία μπορείς να δεις πληροφορίες για το αυτοκίνητο (υπολογιστής ταξιδιού, κατανάλωση κ.λπ.), ενώ χειρίζεσαι από εκεί και το ηχοσύστημα και το σύστημα πλοήγησης. Κινητήρες.
Το νέο SUV της Hyundai θα είναι διαθέσιμο με πέντε κινητήρες, εκ των οποίων οι δύο είναι βενζίνης. Αμεσα διατίθεται η προσθιοκίνητη έκδοση με το νέο κινητήρα των 1,6lt της Hyundai, απόδοσης 135 ίππων. Η εκπομπή ρύπων του συγκεκριμένου κινητήρα είναι στα (μόλις) 149 g/km, κάτι που το τοποθετεί στην αγορά ως ένα από τα πιο… οικολογικά και οικονομικά (σε κατανάλωση) SUV, με τη διαφορά όμως ότι δεν θα είναι και τόσο… SUV, αφού θα εισαχθεί μόνο σε δικίνητη έκδοση (δυστυχώς). Πιο πολύ σε Crossοver θα φέρνει.... Μετά το Καλοκαίρι θα εισαχθεί το ix35 με τον 2λιτρο ατμοσφαιρικό, απόδοσης 163 PS. Αυτή η έκδοση θα είναι μόνο τετρακίνητη.
Αναμφίβολα η συγκεκριμένη αυτοκινητοβιομηχανία έχει και τις γνώσεις και την εμπειρία να κάνει πρωταθλητισμό στη συγκεκριμένη κατηγορία. Αυτό ευελπιστεί το ix35, να κάνει πρωταθλητισμό στην Ελλάδα… Σχεδιαστικά, οι άνθρωποι της Hyundai μάς εξέπληξαν. Ξέφυγαν εντελώς από τα δεδομένα του Tucson, πλησιάζοντας προς αυτά της σειράς «i». Και από αυτή βέβαια υπάρχουν αρκετές διαφορές.
Είναι σαφές ότι οι σχεδιαστές θέλησαν να δώσουν μια σπορτίφ δυναμική στο αυτοκίνητό τους, κάτι που σε μεγάλο βαθμό το καταφέρνουν, κυρίως στο εμπρόσθιο τμήμα. «Χυτή γλυπτική» ονομάζουν την όλη σχεδιαστική γραμμή του ix35 οι Κορεάτες. Βέβαια, όπως γνωρίζετε, αυτοί οι μαρκετινίστικοι ορισμοί δεν μας εκφράζουν ιδιαίτερα. Εμείς θα λέγαμε πως το ix35 είναι ένα από τα ομορφότερα SUV που θα υπάρχουν στην ελληνική αγορά, ενώ θα λέγαμε ότι είναι το πιο «ευρωπαϊκό» που έχουν παρουσιάσει ποτέ οι Κορεάτες. Σχεδιαστικά θα το βάζαμε στην κορυφή μαζί με το επίσης «sexy» Ford Kuga.
Ακόμα και στο συνήθως προβληματικό οπίσθιο τμήμα αυτή της κατηγορίας των αυτοκινήτων, οι Κορεάτες έκαναν τα μαγικά τους κλείνοντας λίγο περισσότερο το πίσω παρμπρίζ και θυσιάζοντας βέβαια λίγο από τον χώρο των αποσκευών, που δεν είναι και λίγος (591 lt). Αλλωστε η γενναία αύξηση του μεγέθους του, σε σχέση με το Tucson, έγινε κατά 100% προς όφελος των επιβατών, ενώ αφήνει ένα ερωτηματικό για το αν οι Κορεάτες ετοιμάζουν και κάποιο μικρό SUV ώστε να μπει σφήνα στα Skoda Yeti, Nissan Qashqai κ.λπ.
Βέβαια, η ύπαρξη και δικίνητων εκδόσεων στο ix35 «βαπτίζει» το νέο Hyundai ως έναν, λίγο μεγαλύτερο, ανταγωνιστή των δύο παραπάνω SUV. Η σχεδίαση του εσωτερικού του ix35 παίρνει άριστα. Είναι το ομορφότερο ταμπλό που έχουμε συναντήσει σε Hyundai αυτοκίνητο, συνάμα και το ποιοτικότερο, με ωραίους χρωματισμούς (χρώμα αλουμινίου σε πολλά σημεία), εργονομία και καλής ποιότητας υλικά. Μας άρεσε ιδιαίτερα η μεγάλη οθόνη αφής που κυριαρχεί στο κέντρο του ταμπλό και από την οποία μπορείς να δεις πληροφορίες για το αυτοκίνητο (υπολογιστής ταξιδιού, κατανάλωση κ.λπ.), ενώ χειρίζεσαι από εκεί και το ηχοσύστημα και το σύστημα πλοήγησης. Κινητήρες.
Το νέο SUV της Hyundai θα είναι διαθέσιμο με πέντε κινητήρες, εκ των οποίων οι δύο είναι βενζίνης. Αμεσα διατίθεται η προσθιοκίνητη έκδοση με το νέο κινητήρα των 1,6lt της Hyundai, απόδοσης 135 ίππων. Η εκπομπή ρύπων του συγκεκριμένου κινητήρα είναι στα (μόλις) 149 g/km, κάτι που το τοποθετεί στην αγορά ως ένα από τα πιο… οικολογικά και οικονομικά (σε κατανάλωση) SUV, με τη διαφορά όμως ότι δεν θα είναι και τόσο… SUV, αφού θα εισαχθεί μόνο σε δικίνητη έκδοση (δυστυχώς). Πιο πολύ σε Crossοver θα φέρνει.... Μετά το Καλοκαίρι θα εισαχθεί το ix35 με τον 2λιτρο ατμοσφαιρικό, απόδοσης 163 PS. Αυτή η έκδοση θα είναι μόνο τετρακίνητη.
Σε ό,τι αφορά τον 2λιτρο που είχαμε στα χέρια μας στη Ρώμη, οπου και είχαμε την πρώτη επαφή με το αυτοκίνητο, είναι σαφές πως έχει υποστεί αρκετές αλλαγές σε σχέση με τον προηγούμενο του Τucson. Ο οδηγός έχει τη διαθέσιμη ροπή από πιο χαμηλά, ενώ είναι σαφώς οικονομικότερος σε κατανάλωση.
Γενικά, οδηγώντας το ix35 στον δρόμο, αλλά και στο χιόνι (ναι, βρήκαμε τη Ρώμη χιονισμένη!), είναι εμφανές ότι οι Κορεάτες θέλησαν να φτιάξουν ένα σπορτίφ SUV, περισσότερο για εντός δρόμου διαδρομές. Αυτό σημαίνει πως παρά το ύψος του το αυτοκίνητο είναι ιδιαίτερα σταθερό, ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες, με την ανάρτηση να είναι ελαφρώς πιο σκληρή απ’ ό,τι θα θέλαμε. Μένει να το… γευτούμε και στο ελληνικό χώμα.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.410 x 1.820 x 1.660 mm
Χώρος αποσκευών: 591 lt
Κινητήρας: 1.591 cc, 1.998 cc
Ισχύς (PS/rpm): 135/6.400, 163/6.200
Ροπή: (kgm/rpm): 17,0/4500 , 19,8/4.600
Βάρος: 1.450 kg
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ Τελική ταχύτητα (km/h): 182 , 182
Επιτάχυνση 0-100 km: 10,6, 10,7 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 7,9, 7,6 lt
Εκπομπές CO2: 158 g/km, 181 g/km
Τιμή: από 20.500 ευρω
Γενικά, οδηγώντας το ix35 στον δρόμο, αλλά και στο χιόνι (ναι, βρήκαμε τη Ρώμη χιονισμένη!), είναι εμφανές ότι οι Κορεάτες θέλησαν να φτιάξουν ένα σπορτίφ SUV, περισσότερο για εντός δρόμου διαδρομές. Αυτό σημαίνει πως παρά το ύψος του το αυτοκίνητο είναι ιδιαίτερα σταθερό, ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες, με την ανάρτηση να είναι ελαφρώς πιο σκληρή απ’ ό,τι θα θέλαμε. Μένει να το… γευτούμε και στο ελληνικό χώμα.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.410 x 1.820 x 1.660 mm
Χώρος αποσκευών: 591 lt
Κινητήρας: 1.591 cc, 1.998 cc
Ισχύς (PS/rpm): 135/6.400, 163/6.200
Ροπή: (kgm/rpm): 17,0/4500 , 19,8/4.600
Βάρος: 1.450 kg
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ Τελική ταχύτητα (km/h): 182 , 182
Επιτάχυνση 0-100 km: 10,6, 10,7 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 7,9, 7,6 lt
Εκπομπές CO2: 158 g/km, 181 g/km
Τιμή: από 20.500 ευρω
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr