Με στόχο να φτάσουν τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα ακόμα και στην πιο απομακρυσμένη περιοχή του Αιγαίου πελάγους, η Κωτσόβολος ταξιδεύει με την Ομάδα Αιγαίου, κάνοντας REACT για έναν Καλύτερο Κόσμο.
Δοκιμάζουμε την BMW X6M των 555PS
Δοκιμάζουμε την BMW X6M των 555PS
Το να κυκλοφορείς στην Ελλάδα του 2010 με ένα αυτοκίνητο 555 ίππων που κοστίζει πάνω από 175.000 ευρώ είναι αναζωογονητικό για αυτόν που το οδηγεί και προκλητικό γι' αυτούς που το κοιτούν.
UPD:
Κάθε φορά που οδηγούμε τέτοια αυτοκίνητα στην Ελλάδα αισθανόμαστε τύψεις. Είναι σαν να οδηγείς βυτιοφόρο γεμάτο πόσιμο νερό στην Αιθιοπία... Ολοι σε κοιτούν με ζήλια, αλλά και με μίσος... Πού πας, ρε μεγάλε, με τον «Τιτανικό» στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά; Ιδιαίτερα σε μια τόσο δύσκολη για την Ελλάδα εποχή; Φυσικά όλα αυτά βρίσκονταν απλώς στο μυαλό μας (πιθανώς και στο μυαλό όσων βρέθηκαν στον δρόμο μας).
Η πραγματικότητα είναι ότι αυτοκίνητα σαν την X6 M αποτελούν στολίδια για τους ελληνικούς δρόμους. Σε σχέση με τις απλές Χ6, η Χ6 Μ έχει αρκετές αλλά διακριτικές αλλαγές και συνεπώς ξεγελά όσους δεν ασχολούνται ιδιαίτερα με τα αυτοκίνητα. Οσοι όμως ξέρουν γνωρίζουν ότι κάτω από το καπό αυτού του θηριώδους σε διαστάσεις SUV υπάρχει ένας εξίσου θηριώδης κινητήρας.
Οι Γερμανοί δεν επέλεξαν για την Χ6 Μ, όπως για την Χ5 Μ, το μοτέρ της Μ5 με τους 510 PS (λόγω αυξημένων ρύπων άραγε;), ούτε το σύνολο της Μ3 με τους 420 PS (αυτό μάλλον έπεφτε λίγο). Εξέλιξαν έναν νέο V8 κινητήρα 4,4 lt με διπλό turbo, που αποδίδει 555 PS στις 6.000 rpm και έχει μέγιστη ροπή 69,3 kgm στις 1.500 rpm. Σε άλλο πλανήτη είναι επίσης και η αίσθηση που προσφέρει η αερανάρτηση, η οποία περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό. Οδηγώντας την Χ6 Μ αισθάνεσαι ότι βρίσκεσαι ταυτόχρονα στο πιο κτηνώδες αλλά και στο πιο πολιτισμένο αυτοκίνητο του κόσμου! Οι Γερμανοί έχουν καταφέρει να κρατήσουν ιδανικές ισορροπίες. Ετσι, όταν κινείσαι με αργές ταχύτητες απολαμβάνεις ποιότητα κύλισης για σεμινάριο και εκπληκτική άνεση. Οταν αποφασίσεις να οδηγήσεις λίγο πιο σβέλτα ή πάρα πολύ γρήγορα, η ανάρτηση σκληραίνει και το αυστηρά τετραθέσιο (γιατί άραγε;) SUV μετατρέπεται σε καυτό... supercar!
Σε απαιτητικές συνθήκες ο ανθρώπινος εγκέφαλος αδυνατεί να καταλάβει πώς ένα τόσο μεγάλο και βαρύ αυτοκίνητο μπορεί να επιταχύνει τόσο γρήγορα. Απλώς βυθίζεις το δεξί πεντάλ στο πάτωμα και το επόμενο που θυμάσαι είναι τα πάντα δεξιά και αριστερά να φλουτάρουν σαν κουνημένη φωτογραφία. Και φυσικά, με τέτοια ροπή και τέτοια χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα, οι αλλαγές ταχυτήτων του αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων M-Sport σχεδόν δεν γίνονται αντιληπτές. Θεωρητικά η Χ6 Μ έχει και εκτός δρόμου δυνατότητες και διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα που τη βοηθούν σε συνθήκες περιορισμένης πρόσφυσης. Ομως ποιος θα πάει να «πετάξει» 176.250 ευρώ (τόσο κοστίζει το συγκεκριμένο μοντέλο) στις λάσπες και στα κλαδιά των δέντρων;
TEXNIKA ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.876/1.983/1.684 mm
Χώρος αποσκευών: 570 lt
Κινητήρας: 4.394 cc
Η πραγματικότητα είναι ότι αυτοκίνητα σαν την X6 M αποτελούν στολίδια για τους ελληνικούς δρόμους. Σε σχέση με τις απλές Χ6, η Χ6 Μ έχει αρκετές αλλά διακριτικές αλλαγές και συνεπώς ξεγελά όσους δεν ασχολούνται ιδιαίτερα με τα αυτοκίνητα. Οσοι όμως ξέρουν γνωρίζουν ότι κάτω από το καπό αυτού του θηριώδους σε διαστάσεις SUV υπάρχει ένας εξίσου θηριώδης κινητήρας.
Οι Γερμανοί δεν επέλεξαν για την Χ6 Μ, όπως για την Χ5 Μ, το μοτέρ της Μ5 με τους 510 PS (λόγω αυξημένων ρύπων άραγε;), ούτε το σύνολο της Μ3 με τους 420 PS (αυτό μάλλον έπεφτε λίγο). Εξέλιξαν έναν νέο V8 κινητήρα 4,4 lt με διπλό turbo, που αποδίδει 555 PS στις 6.000 rpm και έχει μέγιστη ροπή 69,3 kgm στις 1.500 rpm. Σε άλλο πλανήτη είναι επίσης και η αίσθηση που προσφέρει η αερανάρτηση, η οποία περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό. Οδηγώντας την Χ6 Μ αισθάνεσαι ότι βρίσκεσαι ταυτόχρονα στο πιο κτηνώδες αλλά και στο πιο πολιτισμένο αυτοκίνητο του κόσμου! Οι Γερμανοί έχουν καταφέρει να κρατήσουν ιδανικές ισορροπίες. Ετσι, όταν κινείσαι με αργές ταχύτητες απολαμβάνεις ποιότητα κύλισης για σεμινάριο και εκπληκτική άνεση. Οταν αποφασίσεις να οδηγήσεις λίγο πιο σβέλτα ή πάρα πολύ γρήγορα, η ανάρτηση σκληραίνει και το αυστηρά τετραθέσιο (γιατί άραγε;) SUV μετατρέπεται σε καυτό... supercar!
Σε απαιτητικές συνθήκες ο ανθρώπινος εγκέφαλος αδυνατεί να καταλάβει πώς ένα τόσο μεγάλο και βαρύ αυτοκίνητο μπορεί να επιταχύνει τόσο γρήγορα. Απλώς βυθίζεις το δεξί πεντάλ στο πάτωμα και το επόμενο που θυμάσαι είναι τα πάντα δεξιά και αριστερά να φλουτάρουν σαν κουνημένη φωτογραφία. Και φυσικά, με τέτοια ροπή και τέτοια χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα, οι αλλαγές ταχυτήτων του αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων M-Sport σχεδόν δεν γίνονται αντιληπτές. Θεωρητικά η Χ6 Μ έχει και εκτός δρόμου δυνατότητες και διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα που τη βοηθούν σε συνθήκες περιορισμένης πρόσφυσης. Ομως ποιος θα πάει να «πετάξει» 176.250 ευρώ (τόσο κοστίζει το συγκεκριμένο μοντέλο) στις λάσπες και στα κλαδιά των δέντρων;
TEXNIKA ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.876/1.983/1.684 mm
Χώρος αποσκευών: 570 lt
Κινητήρας: 4.394 cc
Ισχύς (PS/rpm): 555/6.000
Ροπή: (kgm/rpm): 69,3/1.500
Βάρος: 2.305 kg
Μετάδοση: 4x4
Κιβώτιο: Αυτόματο 6 σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Τελική ταχύτητα: 250 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 4,7 sec
Μικτή κατανάλωση: 13,9 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 325 g/km
Τιμή: 176.250 ευρώ
Ροπή: (kgm/rpm): 69,3/1.500
Βάρος: 2.305 kg
Μετάδοση: 4x4
Κιβώτιο: Αυτόματο 6 σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Τελική ταχύτητα: 250 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 4,7 sec
Μικτή κατανάλωση: 13,9 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 325 g/km
Τιμή: 176.250 ευρώ
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα