Στο τιμόνι του Audi A1!
Στο τιμόνι του Audi A1!
Στους δρόμους του Βερολίνου έγινε η πρώτη μας γνωριμία με το πολύ ενδιαφέρον μικρό Audi, το A1. Με συνολικό μήκος λίγο κάτω από τέσσερα μέτρα, το Α1 έχει περίπου τις διαστάσεις ενός VW Polo...
Στους δρόμους του Βερολίνου έγινε η πρώτη μας γνωριμία με το πολύ ενδιαφέρον μικρό Audi, το A1. Με συνολικό μήκος λίγο κάτω από τέσσερα μέτρα, το Α1 έχει περίπου τις διαστάσεις ενός VW Polo.
Οι άνθρωποι της Audi μας μίλησαν για το πιο σπορ αυτοκίνητο της κατηγορίας, το οποίο δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας. Μας είπαν μάλιστα χαρακτηριστικά ότι το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MMI navigation plus που προσφέρεται προαιρετικά στο Α1 προέρχεται από το… Α8! Ακούγοντας όλα αυτά περιμέναμε μια μεγάλη απογοήτευση όταν θα οδηγούσαμε για πρώτη φορά το αυτοκίνητο. Συνήθως αυτό συμβαίνει όταν ακούμε πολλά και υποσχόμενα λόγια…
Ομως αυτή τη φορά οι Γερμανοί δεν υπερέβαλαν. Το Α1 είναι πράγματι το ίδιο καλό με ένα Α3 ή Α4, σε οδική συμπεριφορά, ποιότητα κατασκευής και ποιότητα κύλισης! Δεν έκαναν καμία υποχώρηση, ούτε τοποθέτησαν στο μικρό τους μοντέλο τους διακόπτες και τα καθίσματα του VW Polo, με το οποίο μοιράζεται το πάτωμα και πολλά μηχανικά μέρη.
Το Α1 έχει μήκος σχεδόν τέσσερα μέτρα, όσο ένα Polo ή ένα Punto, και απευθύνεται σε νεανικό κοινό το οποίο είναι δραστήριο και έχει την οικονομική δυνατότητα να αποκτήσει ένα μικρό αυτοκίνητο κύρους. Η σχεδίασή του δηλώνει ξεκάθαρα την καταγωγή του και διαθέτει αρκετά εντυπωσιακά στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει στον δρόμο. Ενα από αυτά είναι οι βαμμένες σε διαφορετικό χρώμα πλαϊνές γραμμές της οροφής. Το χρώμα τους μπορεί να είναι είτε διαφορετικό είτε ίδιο με αυτό του αμαξώματος (υπάρχει η δυνατότητα παραμετροποίησης από τον πελάτη). Το εσωτερικό είναι… καθησυχαστικά μουντό και αδιάφορο (ναι, είναι κι αυτό Audi!), με μοναδική εξαίρεση τους τέσσερις αεραγωγούς, οι οποίοι διατίθενται σε έντονα χρώματα που σπάνε τη μονοτονία.
Οσον αφορά τους χώρους, το Α1 δεν είναι το πιο ευρύχωρο στην κατηγορία του κι αυτό οφείλεται σε δύο συγκεκριμένους λόγους: ο ένας είναι ότι το coupe σχήμα της οροφής επέβαλε το χαμήλωμα της οροφής στο πίσω μέρος, με αποτέλεσμα ο χώρος για το κεφάλι των πίσω επιβατών να είναι απλώς επαρκής. Ο δεύτερος λόγος είναι μία περίεργη απόφαση των Γερμανών να τοποθετήσουν την μπαταρία του αυτοκινήτου στο πίσω μέρος για καλύτερη κατανομή βάρους. Ενδεχομένως να έχουν δίκιο σε αυτό, όμως ο χώρος αποσκευών είναι αρκετά ρηχός και ο όγκος του δεν ξεπερνά τα 270 lt.
Στον δρόμο το Α1 είναι αρκετά σκληρό και στιβαρό όπως όλα τα Audi. Το τιμόνι του είναι ακριβές και καλό σε αίσθηση και η θέση οδήγησης και η εργονομία είναι άψογες.
Το Α1 θα διατίθεται αρχικά με τέσσερις υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, δύο TFSI και δύο TDI. Φυσικά οι τελευταίοι δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά (δυστυχώς), συνεπώς αξίζει να αναφερθούμε μόνο στους βενζινοκινητήρες: ο ένας έχει χωρητικότητα 1,2 lt κι αποδίδει 86 PS (αυτός με τους 105 PS δεν τοποθετείται στο Α1) και ο άλλος των 1,4 lt αποδίδει 122 PS. Ο δεύτερος μάλιστα συνδυάζεται και με το αυτόματο κιβώτιο S-Tronic 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη.
Στο Βερολίνο οδηγήσαμε την έκδοση με τον κινητήρα 1.2 TFSI, την οποία βρήκαμε επαρκή για κίνηση στην πόλη. Ωστόσο, οι επιδόσεις με αυτό τον κινητήρα (0-100 km/h σε 11,7 sec, τελική ταχύτητα 180 km/h) είναι κατώτερες από τις δυνατότητες του εξαιρετικού πλαισίου…
Το Audi A1 θα λανσαριστεί στην ελληνική αγορά στα μέσα Ιουλίου και στον βασικό του εξοπλισμό θα διαθέτει μεταξύ άλλων ESP με ηλεκτρονικό διαφορικό, σύστημα Start&Stop κ.ά.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας (cc): 1.197, 1.390
Ισχύς (PS/rpm): 86/4800, 122/5000
Ροπή (kgm/rpm): 16,3/1500-3500, 20,4/1500-4000
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχ. ή ημιαυτόματο 7 σχ.
Τελική ταχύτητα (km/h): 180, 203
Επιτάχυνση 0-100 km (sec): 11,7, 8,9
Μικτή κατανάλωση (/100km): 5,1 lt, 5,3 lt
Εκπομπές CO2: 118 g/km, 122 g/km
Βάρος (kg): 1040, 1125
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.954x1.740x1.416 mm
Χώρος αποσκευών: 270 lt
Τιμές: από 18.900 €, από 21.950€
Το Α1 έχει μήκος σχεδόν τέσσερα μέτρα, όσο ένα Polo ή ένα Punto, και απευθύνεται σε νεανικό κοινό το οποίο είναι δραστήριο και έχει την οικονομική δυνατότητα να αποκτήσει ένα μικρό αυτοκίνητο κύρους. Η σχεδίασή του δηλώνει ξεκάθαρα την καταγωγή του και διαθέτει αρκετά εντυπωσιακά στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει στον δρόμο. Ενα από αυτά είναι οι βαμμένες σε διαφορετικό χρώμα πλαϊνές γραμμές της οροφής. Το χρώμα τους μπορεί να είναι είτε διαφορετικό είτε ίδιο με αυτό του αμαξώματος (υπάρχει η δυνατότητα παραμετροποίησης από τον πελάτη). Το εσωτερικό είναι… καθησυχαστικά μουντό και αδιάφορο (ναι, είναι κι αυτό Audi!), με μοναδική εξαίρεση τους τέσσερις αεραγωγούς, οι οποίοι διατίθενται σε έντονα χρώματα που σπάνε τη μονοτονία.
Οσον αφορά τους χώρους, το Α1 δεν είναι το πιο ευρύχωρο στην κατηγορία του κι αυτό οφείλεται σε δύο συγκεκριμένους λόγους: ο ένας είναι ότι το coupe σχήμα της οροφής επέβαλε το χαμήλωμα της οροφής στο πίσω μέρος, με αποτέλεσμα ο χώρος για το κεφάλι των πίσω επιβατών να είναι απλώς επαρκής. Ο δεύτερος λόγος είναι μία περίεργη απόφαση των Γερμανών να τοποθετήσουν την μπαταρία του αυτοκινήτου στο πίσω μέρος για καλύτερη κατανομή βάρους. Ενδεχομένως να έχουν δίκιο σε αυτό, όμως ο χώρος αποσκευών είναι αρκετά ρηχός και ο όγκος του δεν ξεπερνά τα 270 lt.
Στον δρόμο το Α1 είναι αρκετά σκληρό και στιβαρό όπως όλα τα Audi. Το τιμόνι του είναι ακριβές και καλό σε αίσθηση και η θέση οδήγησης και η εργονομία είναι άψογες.
Το Α1 θα διατίθεται αρχικά με τέσσερις υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, δύο TFSI και δύο TDI. Φυσικά οι τελευταίοι δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά (δυστυχώς), συνεπώς αξίζει να αναφερθούμε μόνο στους βενζινοκινητήρες: ο ένας έχει χωρητικότητα 1,2 lt κι αποδίδει 86 PS (αυτός με τους 105 PS δεν τοποθετείται στο Α1) και ο άλλος των 1,4 lt αποδίδει 122 PS. Ο δεύτερος μάλιστα συνδυάζεται και με το αυτόματο κιβώτιο S-Tronic 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη.
Στο Βερολίνο οδηγήσαμε την έκδοση με τον κινητήρα 1.2 TFSI, την οποία βρήκαμε επαρκή για κίνηση στην πόλη. Ωστόσο, οι επιδόσεις με αυτό τον κινητήρα (0-100 km/h σε 11,7 sec, τελική ταχύτητα 180 km/h) είναι κατώτερες από τις δυνατότητες του εξαιρετικού πλαισίου…
Το Audi A1 θα λανσαριστεί στην ελληνική αγορά στα μέσα Ιουλίου και στον βασικό του εξοπλισμό θα διαθέτει μεταξύ άλλων ESP με ηλεκτρονικό διαφορικό, σύστημα Start&Stop κ.ά.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας (cc): 1.197, 1.390
Ισχύς (PS/rpm): 86/4800, 122/5000
Ροπή (kgm/rpm): 16,3/1500-3500, 20,4/1500-4000
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχ. ή ημιαυτόματο 7 σχ.
Τελική ταχύτητα (km/h): 180, 203
Επιτάχυνση 0-100 km (sec): 11,7, 8,9
Μικτή κατανάλωση (/100km): 5,1 lt, 5,3 lt
Εκπομπές CO2: 118 g/km, 122 g/km
Βάρος (kg): 1040, 1125
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.954x1.740x1.416 mm
Χώρος αποσκευών: 270 lt
Τιμές: από 18.900 €, από 21.950€
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα