Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
13.000km test drive στο Subaru Forester
13.000km test drive στο Subaru Forester
Τόσο μακράς διάρκειας δοκιμή γίνεται μόνο αν σου ανήκει το αυτοκίνητο. Ετσι λοιπόν, έπειτα από 13.000 χιλιόμετρα αναφέρουμε…
UPD:
Το Forester δεν έχει παρουσιάσει κανένα απρόοπτο όλο το διάστημα των δύο ετών που είναι στα χέρια μας. Εχει επισκεφτεί το service (σ.σ.: Τετράδα, Γέρακας, άψογη δουλειά) μια φορά για τα τυπικά. Καταναλώνει 11.0lt/100km και η εμφάνιση είναι από τα δυνατά του σημεία. Οι χώροι στο εσωτερικό πολύ καλοί, με την πανοραμική οροφή να δίνει άλλη αίσθηση.
Εκτός από την πόλη έχουμε κινηθεί σε εθνικό και επαρχιακό δίκτυο, φορτωμένοι όσο δεν παίρνει, εκτός δρόμου αλλά και στα χιόνια.
Στην πόλη το Forester κολακεύεται από την απόκριση του μπόξερ κινητήρα. Η άπλετη ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις και η ευελιξία κάνουν εύκολη τη ζωή του οδηγού όπως και οι μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων. Η μόνιμη τετρακίνηση είναι στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων αχρείαστη, ο οδηγός με οικολογικές ή οικονομικές ανησυχίες αναζητά μια επιλογή για κίνηση μόνο σε δύο τροχούς. Οι μακριές σχέσεις του κιβωτίου σε υποχρεώνουν να επιλέξεις τις κοντές βοηθητικές σχέσεις για εκκίνηση σε μια απότομη ανηφόρα.
Στον αυτοκινητόδρομο ταξιδεύεις άνετα με 140 km/h, προτείνουμε ανεπιφύλακτα τη χρήση του άριστα εξελιγμένου cruise control. Υπό μεγάλο φορτίο το τιμόνι ελαφραίνει λίγο και χρειάζεται, όπως στα περισσότερα αυτοκίνητα, προσοχή στην αλλαγή κατεύθυνσης, αλλά μέχρι εκεί. Η δύναμη του κινητήρα οριακά μεν, επαρκεί δε για ένα ασφαλές προσπέρασμα. Ομως η έλλειψη ροπής χαμηλά είναι αισθητή και οι απώλειες της τετρακίνησης δεν βοηθούν την κατάσταση.
Επιπλέον ο κινητήρας είναι θορυβώδης, αλλά η χροιά του μπόξερ δεν ενοχλεί. Πολύ σημαντικά ατού η ποιότητα κύλισης και η άνεση της ανάρτησης που σου επιτρέπουν να φτάσεις ξεκούραστος στον προορισμό σου. Ιδιαίτερα η ανάρτηση εξαφανίζει με «γαλλικό» τρόπο λακκούβες, σαμαράκια και κακοτεχνίες του δρόμου. Στο επαρχιακό δίκτυο αναζητάς ένα κιβώτιο με πιο κοντή κλιμάκωση, ίσως εξάρι και μια πιο σφικτή ανάρτηση.
Εκτός δρόμου η άνεση της ανάρτησης είναι καταλυτική, επιτρέπει ακόμη και σε «κυρίες» να απολαύσουν την επαφή με τη φύση. Από δύσβατο χωματόδρομο περνάς «αέρα», σχεδόν σαν να είσαι στην άσφαλτο. Στα χιόνια αποδεικνύεται πολύτιμη η δυνατότητα μερικής απενεργοποίησης των ηλεκτρονικών. Το σύστημα επιτρέπει να σπινάρεις για να δημιουργήσεις πρόσφυση, αλλά δεν σε αφήνει να πλαγιολισθήσεις.
Στο ερώτημα αν σήμερα θα επιλέγαμε το ίδιο αυτοκίνητο η απάντηση είναι θετική. Το νέο CRV μάς έβαλε βέβαια σε σκέψεις, αλλά και τότε το ίδιο δίλημμα είχαμε. Η διαφορά τιμής είχε γύρει την πλάστιγγα υπέρ του Forester, το ίδιο ισχύει και σήμερα.
Εκτός από την πόλη έχουμε κινηθεί σε εθνικό και επαρχιακό δίκτυο, φορτωμένοι όσο δεν παίρνει, εκτός δρόμου αλλά και στα χιόνια.
Στην πόλη το Forester κολακεύεται από την απόκριση του μπόξερ κινητήρα. Η άπλετη ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις και η ευελιξία κάνουν εύκολη τη ζωή του οδηγού όπως και οι μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων. Η μόνιμη τετρακίνηση είναι στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων αχρείαστη, ο οδηγός με οικολογικές ή οικονομικές ανησυχίες αναζητά μια επιλογή για κίνηση μόνο σε δύο τροχούς. Οι μακριές σχέσεις του κιβωτίου σε υποχρεώνουν να επιλέξεις τις κοντές βοηθητικές σχέσεις για εκκίνηση σε μια απότομη ανηφόρα.
Στον αυτοκινητόδρομο ταξιδεύεις άνετα με 140 km/h, προτείνουμε ανεπιφύλακτα τη χρήση του άριστα εξελιγμένου cruise control. Υπό μεγάλο φορτίο το τιμόνι ελαφραίνει λίγο και χρειάζεται, όπως στα περισσότερα αυτοκίνητα, προσοχή στην αλλαγή κατεύθυνσης, αλλά μέχρι εκεί. Η δύναμη του κινητήρα οριακά μεν, επαρκεί δε για ένα ασφαλές προσπέρασμα. Ομως η έλλειψη ροπής χαμηλά είναι αισθητή και οι απώλειες της τετρακίνησης δεν βοηθούν την κατάσταση.
Επιπλέον ο κινητήρας είναι θορυβώδης, αλλά η χροιά του μπόξερ δεν ενοχλεί. Πολύ σημαντικά ατού η ποιότητα κύλισης και η άνεση της ανάρτησης που σου επιτρέπουν να φτάσεις ξεκούραστος στον προορισμό σου. Ιδιαίτερα η ανάρτηση εξαφανίζει με «γαλλικό» τρόπο λακκούβες, σαμαράκια και κακοτεχνίες του δρόμου. Στο επαρχιακό δίκτυο αναζητάς ένα κιβώτιο με πιο κοντή κλιμάκωση, ίσως εξάρι και μια πιο σφικτή ανάρτηση.
Εκτός δρόμου η άνεση της ανάρτησης είναι καταλυτική, επιτρέπει ακόμη και σε «κυρίες» να απολαύσουν την επαφή με τη φύση. Από δύσβατο χωματόδρομο περνάς «αέρα», σχεδόν σαν να είσαι στην άσφαλτο. Στα χιόνια αποδεικνύεται πολύτιμη η δυνατότητα μερικής απενεργοποίησης των ηλεκτρονικών. Το σύστημα επιτρέπει να σπινάρεις για να δημιουργήσεις πρόσφυση, αλλά δεν σε αφήνει να πλαγιολισθήσεις.
Στο ερώτημα αν σήμερα θα επιλέγαμε το ίδιο αυτοκίνητο η απάντηση είναι θετική. Το νέο CRV μάς έβαλε βέβαια σε σκέψεις, αλλά και τότε το ίδιο δίλημμα είχαμε. Η διαφορά τιμής είχε γύρει την πλάστιγγα υπέρ του Forester, το ίδιο ισχύει και σήμερα.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.994 cc
Ισχύς: 150 PS /6.000 rpm
Ροπή: 20.0 kgm /3200 rpm
Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 5 σχ.
Τελική ταχύτητα: 184 km/h
Επιτάχυνση 0-100km: 11,0 sec
Βάρος: 1475 kg
Μικτή κατανάλωση (/100km): 11,0 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 198 gr/km
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.560/1.780/1.700mm
Χώρος αποσκευών: 450 lt
Τιμή: 31.900€ βασική έκδοση
Κινητήρας: 1.994 cc
Ισχύς: 150 PS /6.000 rpm
Ροπή: 20.0 kgm /3200 rpm
Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 5 σχ.
Τελική ταχύτητα: 184 km/h
Επιτάχυνση 0-100km: 11,0 sec
Βάρος: 1475 kg
Μικτή κατανάλωση (/100km): 11,0 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 198 gr/km
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.560/1.780/1.700mm
Χώρος αποσκευών: 450 lt
Τιμή: 31.900€ βασική έκδοση
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα