Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Οδηγούμε στην Γερμανία το Mini Countryman
Οδηγούμε στην Γερμανία το Mini Countryman
Το Countryman είναι το τέταρτο μοντέλο στην γκάμα Mini. Επίσης είναι το πρώτο της αυτοκίνητο με τέσσερις θέσεις και τέσσερις πόρτες, έχει μήκος τέσσερα μέρα και σύστημα 4x4. Τυχαίο; Δε νομίζω…
Αν νομίζατε ότι ξαφνικά η Mini αποφάσισε να δημιουργήσει ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, καλύτερα να το ξανασκεφτείτε. Επειδή είναι SUV (οι Γερμανοί το αποκαλούν SAV: Sport Activity Vehicle) δεν σημαίνει ότι είναι οικογενειακό. Το Mini Countryman απευθύνεται σε νέους ανθρώπους με έντονες σπορ ανησυχίες και χόμπι που απαιτούν κίνηση εκτός δρόμου. Ακόμη, στοχεύει σε οδηγούς που επιθυμούν να έχουν ορισμένα από τα χαρακτηριστικά των SUV (ψηλή θέση οδήγησης, επιβλητική εμφάνιση κ.ά.) σε ένα διασκεδαστικό στην οδήγηση αυτοκίνητο.
Οι Γερμανοί της BMW, στην οποία ανήκει η Mini, μας έλεγαν ότι το Countryman δίνει μια διαφορετική ερμηνεία στη σχεδιαστική γλώσσα του Mini. Αυτό είναι σωστό, καθώς εκτός από το αυξημένο μήκος και τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, όλα τα άλλα στοιχεία που κάνουν ένα Mini να ξεχωρίζει υπάρχουν στο Countryman. Το ίδιο ισχύει και στο εσωτερικό, το οποίο επίσης μοιάζει πολύ με αυτό των άλλων Mini.
Το Countryman είναι το πρώτο Mini που μπορεί να φιλοξενήσει έως και πέντε άτομα και μάλιστα με αρκετή άνεση. Στον στάνταρ εξοπλισμό το αυτοκίνητο διατίθεται με δύο ανεξάρτητα πίσω καθίσματα. Προσφέρεται όμως η δυνατότητα και μάλιστα χωρίς κανένα επιπλέον κόστος, στο πίσω μέρος να τοποθετηθεί ένα ενιαίο μεγάλο κάθισμα για τρία άτομα. Τα αυτοκίνητα που οδηγήσαμε στην Γερμανία είχαν την αυστηρά τετραθέσια διάταξη, στην οποία υπάρχει και η έξυπνη πατέντα «Centre Rail». Τι είναι αυτό; Δύο παράλληλες μεταλλικές σειρές, σαν ράγες τραίνου, πάνω στις οποίες μπορούν να τοποθετηθούν και να συρθούν διάφορα αντικείμενα όπως ποτηροθήκες, θήκες για κινητά κ.ά. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο μόλις 350 lt, τα οποία πάντως είναι αρκετά για εκδρομή μιας παρέας τεσσάρων ατόμων.
Οι κινητήρες του Countryman είναι οι ίδιοι που γνωρίζουμε από τις άλλες εκδόσεις Mini. Στην Γερμανία οδηγήσαμε το Cooper S με τους 184 PS και φυσικά θαυμάσαμε για άλλη μια φορά την ελαστικότητα και την ευστροφία στη λειτουργία αυτού του συνόλου. Η συγκεκριμένη έκδοση μάλιστα είναι η μοναδική βενζινοκίνητη που διατίθεται και με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης ALL4. Το τελευταίο μεταβάλει διαρκώς την κατανομή της ροπής ανάλογα με τις ανάγκες πρόσφυσης. Παράλληλα, όλες οι εκδόσεις του Countryman θα διατίθενται με σύστημα Auto Start/Stop.
Η ανάρτηση του Countryman είναι καινούρια και αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Ωστόσο, κρίνοντας από την πρώτη μας οδηγική εμπειρία στην Γερμανία, η αίσθηση που δίνει είναι ίδια με αυτήν των άλλων Mini. Το Countryman είναι εξίσου διασκεδαστικό στην οδήγηση με τα μικρότερα αδελφάκια του και διαθέτει το ίδιο υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Αυτό ωστόσο σημαίνει ότι για κίνηση εκτός δρόμου δεν είναι ό,τι καλύτερο έχουμε οδηγήσει, καθώς η σκληρή του ανάρτηση κουράζει ακόμη και στον χωματόδρομο.
Εν ολίγοις, το Countryman είναι ένα αυθεντικό Mini που χαίρεσαι να το οδηγείς και επιπλέον προσφέρει ορισμένα από τα χαρακτηριστικά των SUV. Στην Ελλάδα θα βρίσκεται τον Οκτώβριο και οι τιμές του δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί. Από την ελληνική αντιπροσωπεία ωστόσο μας υποσχέθηκαν ότι ο τιμοκατάλογος του Countryman θα αποτελέσει για εμάς ευχάριστη έκπληξη. Για να δούμε…
Με μήκος λίγο πάνω από τέσσερα μέτρα, το Countryman μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση τέσσερα ή και
πέντε άτομα
Οι Γερμανοί της BMW, στην οποία ανήκει η Mini, μας έλεγαν ότι το Countryman δίνει μια διαφορετική ερμηνεία στη σχεδιαστική γλώσσα του Mini. Αυτό είναι σωστό, καθώς εκτός από το αυξημένο μήκος και τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, όλα τα άλλα στοιχεία που κάνουν ένα Mini να ξεχωρίζει υπάρχουν στο Countryman. Το ίδιο ισχύει και στο εσωτερικό, το οποίο επίσης μοιάζει πολύ με αυτό των άλλων Mini.
Το Countryman είναι το πρώτο Mini που μπορεί να φιλοξενήσει έως και πέντε άτομα και μάλιστα με αρκετή άνεση. Στον στάνταρ εξοπλισμό το αυτοκίνητο διατίθεται με δύο ανεξάρτητα πίσω καθίσματα. Προσφέρεται όμως η δυνατότητα και μάλιστα χωρίς κανένα επιπλέον κόστος, στο πίσω μέρος να τοποθετηθεί ένα ενιαίο μεγάλο κάθισμα για τρία άτομα. Τα αυτοκίνητα που οδηγήσαμε στην Γερμανία είχαν την αυστηρά τετραθέσια διάταξη, στην οποία υπάρχει και η έξυπνη πατέντα «Centre Rail». Τι είναι αυτό; Δύο παράλληλες μεταλλικές σειρές, σαν ράγες τραίνου, πάνω στις οποίες μπορούν να τοποθετηθούν και να συρθούν διάφορα αντικείμενα όπως ποτηροθήκες, θήκες για κινητά κ.ά. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο μόλις 350 lt, τα οποία πάντως είναι αρκετά για εκδρομή μιας παρέας τεσσάρων ατόμων.
Οι κινητήρες του Countryman είναι οι ίδιοι που γνωρίζουμε από τις άλλες εκδόσεις Mini. Στην Γερμανία οδηγήσαμε το Cooper S με τους 184 PS και φυσικά θαυμάσαμε για άλλη μια φορά την ελαστικότητα και την ευστροφία στη λειτουργία αυτού του συνόλου. Η συγκεκριμένη έκδοση μάλιστα είναι η μοναδική βενζινοκίνητη που διατίθεται και με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης ALL4. Το τελευταίο μεταβάλει διαρκώς την κατανομή της ροπής ανάλογα με τις ανάγκες πρόσφυσης. Παράλληλα, όλες οι εκδόσεις του Countryman θα διατίθενται με σύστημα Auto Start/Stop.
Η ανάρτηση του Countryman είναι καινούρια και αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Ωστόσο, κρίνοντας από την πρώτη μας οδηγική εμπειρία στην Γερμανία, η αίσθηση που δίνει είναι ίδια με αυτήν των άλλων Mini. Το Countryman είναι εξίσου διασκεδαστικό στην οδήγηση με τα μικρότερα αδελφάκια του και διαθέτει το ίδιο υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Αυτό ωστόσο σημαίνει ότι για κίνηση εκτός δρόμου δεν είναι ό,τι καλύτερο έχουμε οδηγήσει, καθώς η σκληρή του ανάρτηση κουράζει ακόμη και στον χωματόδρομο.
Εν ολίγοις, το Countryman είναι ένα αυθεντικό Mini που χαίρεσαι να το οδηγείς και επιπλέον προσφέρει ορισμένα από τα χαρακτηριστικά των SUV. Στην Ελλάδα θα βρίσκεται τον Οκτώβριο και οι τιμές του δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί. Από την ελληνική αντιπροσωπεία ωστόσο μας υποσχέθηκαν ότι ο τιμοκατάλογος του Countryman θα αποτελέσει για εμάς ευχάριστη έκπληξη. Για να δούμε…
Με μήκος λίγο πάνω από τέσσερα μέτρα, το Countryman μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση τέσσερα ή και
πέντε άτομα
Όμορφο, διαφορετικό και ποιοτικό το εσωτερικό. Όπως ακριβώς περιμέναμε από ένα Mini
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας (cc): 1.598, 1.598, 1.598
Ισχύς (PS/rpm): 184/5.500, 122/6.000, 98/6.000
Ροπή: (kgm/rpm): 26,5/1600-5000, 16,3/4.250, 15,6/3.000
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχ. ή αυτόματο 6 σχ.
Τελική ταχύτητα (km/h): 215 (210), 190, 173
Επιτάχυνση 0-100 km (sec): 7,6 (7,9), 10,5, 11,9
Μικτή κατανάλωση (/100km): 6,1 lt (6,7 lt), 6,0 lt, 6,0 lt
Εκπομπές CO2: 143 g/km (157 g/km), 140 g/km, 139 g/km
Βάρος (kg): 1.310 (1.380), 1.265, 1.265
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.097-4.110x1.789x1.561 mm
Χώρος αποσκευών: 350 lt
(*Οι τιμές στις παρενθέσεις αφορούν την έκδοση ALL4)
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα