Δοκιμάζουμε το VW Scirocco R

Βυθίζεις το δεξί πεντάλ βαθιά στο πάτωμα και η πλάτη σου κολλά στο κάθισμα. Το σφίξιμο στο στομάχι, η εστίαση του ματιού μακριά και το χαζοχαρούμενο χαμόγελο σε προετοιμάζουν για απογείωση…

Από τη βασική του έκδοση αυτό το αυτοκίνητο προσφέρει οδηγική απόλαυση. Για την κορυφαία του, την «R» που είχαμε στη διάθεσή μας, οι Γερμανοί έκαναν την υπέρβαση. Δεν εξέλιξαν απλά το ήδη υπάρχον μοντέλο, αλλά το «έχτισαν» στα πρότυπα του αγωνιστικού Scirocco GT24. Και το αποτέλεσμα τους δικαιώνει απόλυτα! Η… ικανοποίηση που σου προσφέρει το Scirocco R ξεκινά από την εμφάνιση. Με μικρές αλλαγές και βελτιώσεις οι Γερμανοί κατάφεραν να δημιουργήσουν μια έντονα σπορ εικόνα, η οποία όμως ταυτόχρονα είναι και όσο διακριτική αρμόζει σε ένα σπορ αυτοκίνητο. Στο αυστηρά 4θέσιο εσωτερικό, τα αλουμινένια πεντάλ, το τριάκτινο τιμόνι, τα καθίσματα τύπου μπάκετ και ο πίνακας οργάνων με τους μπλε δείκτες προσφέρουν έναν σπορ αέρα. Ωστόσο, οφείλουμε να πούμε ότι και αυτή τη φορά η σχεδίαση του άψογου ποιοτικά και εργονομικά ταμπλό μας έδωσε την αίσθηση ότι προέρχεται από οικογενειακό sedan και όχι από σπορ coupe μοντέλο.

Το κοινό στο οποίο απευθύνεται το Scirocco R είναι πολύ απαιτητικό και αυτό το είχαν υπόψη τους οι Γερμανοί. Γι’ αυτό φρόντισαν να δημιουργήσουν το σπορ καμάρι τους χρησιμοποιώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Στο εκπληκτικό δίλιτρο μοτέρ TSI έγιναν αρκετές βελτιώσεις προκειμένου η ισχύς να αυξηθεί από τους 210 PS στους 265 PS. Το αποτέλεσμα τους αποζημιώνει, αφού κάθε φορά που πατάς το πεντάλ του γκαζιού έχεις άμεση εκρηκτική επιτάχυνση και δεν έχει πολύ σημασία ποια σχέση βρίσκεται στο 6τάχυτο κιβώτιο!

Το γεγονός ότι το Scirocco R είναι ένα αυτοκίνητο 265 ίππων με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς, θεωρητικά δημιουργεί ερωτηματικά. Όμως η εμπειρία μας από την οδήγηση του αυτοκινήτου μας φωνάζει έντονα: κανένας απολύτως λόγος ανησυχίας! Το πλαίσιο, η ανάρτηση, τα ελαστικά, το ESP και το ηλεκτρονικό διαφορικό συνεργάζονται τόσο καλά που το άτιμο το Scirocco R καταφέρνει και τιθασεύει τα 265 άλογα σχεδόν σαν τετρακίνητο! Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στους μηχανικούς της VW που δημιούργησαν ένα τόσο δυνατό προσθιοκίνητο αυτοκίνητο που καταφέρνει να είναι εκπληκτικό και στις ευθείες και στις στροφές… Η μοναδική μας παρατήρηση, όσον αφορά την οδήγηση, είναι ο χαλαρός επιλογέας ταχυτήτων με τις μακριές διαδρομές, ο οποίος μάλλον έχει έρθει αυτούσιος από το Golf…

Εν ολίγοις, τα νέα είναι πολύ καλά για τους ενθουσιώδεις οδηγούς. Η VW δημιούργησε ένα εξαιρετικό σπορ αυτοκίνητο, το οποίο με κόστος 36.880 ευρώ (Τυχαίο; Δε νομίζω…) προσφέρει κάτι από την αίσθηση και τη μαγεία των εξωτικών supercars!


Προσιοκίνητο μοντέλο με κινητήρα turbo 265 ίππων; Κι όμως, το Scirocco R είναι εκπληκτικό, τόσο στις ευθείες όσο και στις στροφές.



Οι σχεδιαστές της VW κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα σύνολο που είναι έντονα σπορ, αλλά και αρκετά διακριτικό. Όταν θέλουν, μπορούν να κάνουν θαύματα…


Ποιοτικά το ταμπλό είναι άψογο και η εργονομία του είναι σχεδόν τέλεια. Όμως… είναι σχεδίαση αυτή για σπορ coupe μοντέλο;


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας:
1.984 cc
Ισχύς: 265 PS /6.000 rpm
Ροπή:   35,7 kgm /2.500-5.000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχ.
Τελική ταχύτητα: 250 km/h
Επιτάχυνση 0-100km: 6,0 sec
Μικτή κατανάλωση (/100km): 8,1 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 189 g/km
Βάρος: 1.770 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.248/1.820/1.394mm
Χώρος αποσκευών:  312 lt
Τιμή: 36.880€

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr