Την απόλαυση της συνύπαρξης με την 320 coupe των 170 PS σκίαζε η σκέψη «ποιος δίνει 50 χιλιάδες για αυτοκίνητο σήμερα;»
Τάκης Πουρναράκης
UPD:
Το ερώτημα δεν αφορά στους οικονομικά εύρωστους που έδιναν και θα δίνουν υπερδιπλάσια χρήματα για το κέφι τους. Αυτή η κατηγορία ανθρώπων «επιλέγει» τη διτούρμπινη 335i. Αφορά στον παραδοσιακό πελάτη της BMW 3 κουπέ, αυτόν που πριν μία δεκαετία επένδυσε σε μια 318is και σήμερα θέλει να την αντικαταστήσει. Για να αποκτήσει μια 320 coupe, 170 PS πρέπει να εκταμιεύσει 50 χιλ. ευρώ. Εχοντας στοιχειώδη αντίληψη της πραγματικότητας, αντιλαμβάνεσαι ότι απ’ αυτά τα χρήματα περισσότερα πάνε στο κράτος, «αεριτζίδικα», παρά στην BMW που σχεδίασε, εξέλιξε, παράγει, διακινεί και συντηρεί το εν λόγω όχημα.
Αν μπορείς ψυχολογικά να ξεπεράσεις αυτό το κρατικό… νταβατζηλίκι, τότε έχεις κάθε λόγο να εξετάσεις σοβαρά την απόκτηση μιας 320 coupe. Πρόσφατα η σειρά 3 της BMW δέχτηκε μια διακριτική ανανέωση. Τα φωτιστικά σώματα, οι γραμμές του αμαξώματος, τα φιλέτα αλουμινίου δίπλα στους εμπρόσθιους προβολείς, όλα τονίζουν τη δυναμική γραμμή του αυτοκινήτου.
Στο εσωτερικό οι σχεδιαστές έχουν επικεντρώσει την προσοχή τους στο ανώτερο στέλεχος μιας επιχείρησης. Στο i drive υπάρχει επιλογή «Office» όπου σε περιβάλλον Outlook μπορείς να δεις «όσα και στο γραφείο», ενώ ταυτόχρονα το άψογο navi σε κατευθύνει στον προορισμό σου.
Κλείσιμο
Οταν τελειώσουν όλ’ αυτά μπορεί να κάνεις κέφι να οδηγήσεις και λίγο.
Αριστο τιμόνι, θετικό κιβώτιο, ανάρτηση που κολακεύει τη σπορ οδήγηση χωρίς συμβιβασμούς σε άνεση, ουδέτερη συμπεριφορά υπό πίεση, ελεγχόμενα παντιλίκια με τα ηλεκτρονικά στο DTC (Dynamic Traction Control), τι άλλο θες; Ξέρω, γκάζια, εντάξει, ο κινητήρας δεν ξυρίζει αλλά επαρκεί. Μπορείς να κινηθείς σβέλτα. Σ’ άλλο αυτοκίνητο θα φαινόταν καλύτερα, εδώ όμως είναι τόσο καλό το set up, τέτοια η ακαμψία και το ζύγισμα του πλαισίου που αυθόρμητα αναζητάς κάτι παραπάνω.
Χωρίς όμως τελικά να συμβιβαστείς, απολαμβάνεις την οδηγοκεντρική σχεδίαση και συμπεριφορά, την ποιότητα κύλισης, την άριστη αισθητική του εσωτερικού, το μοναδικό σχήμα του αυτοκινήτου.
Πενήντα χιλιάδες είναι πολλά λεφτά, παίρνεις μικρό διαμέρισμα και μεταχειρισμένο αυτοκίνητο αυτή την εποχή, αλλά ξεφεύγοντας απ’ τα υλικά η 320 coupe αξίζει, και χαρά σ’ όσους μπορούν να την απολαύσουν.
Στην κατηγορία ο ανταγωνισμός είναι έντονος με το Α5, την Ε Class Coupe και γιατί όχι τη Renault Laguna Coupe.
Η BMW 3 Coupe είναι το μόνο απ’ αυτά χωρίς υπερτροφοδότη σ’ αυτό τον κυβισμό. Ισως αυτό για κάποιους να είναι πλεονέκτημα, που πιθανότατα εμπεριέχει και τη χαμηλή κατανάλωση. Με το πόδι βαρύ η σχετική ένδειξη δεν ξεπέρασε τα 9 lt/100 km ενώ το σύστημα Start/Stop τρίτης γενιάς είναι πλέον τόσο εξελιγμένο που περνάει απαρατήρητο.
Με το CHAMPION JET 2 της SEAJETS μπορείς να επισκεφτείς διαδοχικά Σέριφο, Σίφνο και Μήλο πιο γρήγορα από ποτέ, και να έχεις μια μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία.
Ο δρόμος για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού είχε πολλά εμπόδια, όμως τέσσερις σπουδαίοι αθλητές με την bwin στο πλευρό τους θα είναι εκεί να απολαύσουν το ταξίδι. Καλή επιτυχία Άννα, Δώρα, Απόστολε, Ελίνα!