Δοκιμάζουμε τη νέα BMW 320 Coupe
12.10.2010
19:34
Την απόλαυση της συνύπαρξης με την 320 coupe των 170 PS σκίαζε η σκέψη «ποιος δίνει 50 χιλιάδες για αυτοκίνητο σήμερα;»
Το ερώτημα δεν αφορά στους οικονομικά εύρωστους που έδιναν και θα δίνουν υπερδιπλάσια χρήματα για το κέφι τους. Αυτή η κατηγορία ανθρώπων «επιλέγει» τη διτούρμπινη 335i. Αφορά στον παραδοσιακό πελάτη της BMW 3 κουπέ, αυτόν που πριν μία δεκαετία επένδυσε σε μια 318is και σήμερα θέλει να την αντικαταστήσει. Για να αποκτήσει μια 320 coupe, 170 PS πρέπει να εκταμιεύσει 50 χιλ. ευρώ. Εχοντας στοιχειώδη αντίληψη της πραγματικότητας, αντιλαμβάνεσαι ότι απ’ αυτά τα χρήματα περισσότερα πάνε στο κράτος, «αεριτζίδικα», παρά στην BMW που σχεδίασε, εξέλιξε, παράγει, διακινεί και συντηρεί το εν λόγω όχημα.
Αν μπορείς ψυχολογικά να ξεπεράσεις αυτό το κρατικό… νταβατζηλίκι, τότε έχεις κάθε λόγο να εξετάσεις σοβαρά την απόκτηση μιας 320 coupe. Πρόσφατα η σειρά 3 της BMW δέχτηκε μια διακριτική ανανέωση. Τα φωτιστικά σώματα, οι γραμμές του αμαξώματος, τα φιλέτα αλουμινίου δίπλα στους εμπρόσθιους προβολείς, όλα τονίζουν τη δυναμική γραμμή του αυτοκινήτου.
Στο εσωτερικό οι σχεδιαστές έχουν επικεντρώσει την προσοχή τους στο ανώτερο στέλεχος μιας επιχείρησης. Στο i drive υπάρχει επιλογή «Office» όπου σε περιβάλλον Outlook μπορείς να δεις «όσα και στο γραφείο», ενώ ταυτόχρονα το άψογο navi σε κατευθύνει στον προορισμό σου.
Οταν τελειώσουν όλ’ αυτά μπορεί να κάνεις κέφι να οδηγήσεις και λίγο.
Αριστο τιμόνι, θετικό κιβώτιο, ανάρτηση που κολακεύει τη σπορ οδήγηση χωρίς συμβιβασμούς σε άνεση, ουδέτερη συμπεριφορά υπό πίεση, ελεγχόμενα παντιλίκια με τα ηλεκτρονικά στο DTC (Dynamic Traction Control), τι άλλο θες; Ξέρω, γκάζια, εντάξει, ο κινητήρας δεν ξυρίζει αλλά επαρκεί. Μπορείς να κινηθείς σβέλτα. Σ’ άλλο αυτοκίνητο θα φαινόταν καλύτερα, εδώ όμως είναι τόσο καλό το set up, τέτοια η ακαμψία και το ζύγισμα του πλαισίου που αυθόρμητα αναζητάς κάτι παραπάνω.
Χωρίς όμως τελικά να συμβιβαστείς, απολαμβάνεις την οδηγοκεντρική σχεδίαση και συμπεριφορά, την ποιότητα κύλισης, την άριστη αισθητική του εσωτερικού, το μοναδικό σχήμα του αυτοκινήτου.
Πενήντα χιλιάδες είναι πολλά λεφτά, παίρνεις μικρό διαμέρισμα και μεταχειρισμένο αυτοκίνητο αυτή την εποχή, αλλά ξεφεύγοντας απ’ τα υλικά η 320 coupe αξίζει, και χαρά σ’ όσους μπορούν να την απολαύσουν.
Στην κατηγορία ο ανταγωνισμός είναι έντονος με το Α5, την Ε Class Coupe και γιατί όχι τη Renault Laguna Coupe.
Η BMW 3 Coupe είναι το μόνο απ’ αυτά χωρίς υπερτροφοδότη σ’ αυτό τον κυβισμό. Ισως αυτό για κάποιους να είναι πλεονέκτημα, που πιθανότατα εμπεριέχει και τη χαμηλή κατανάλωση. Με το πόδι βαρύ η σχετική ένδειξη δεν ξεπέρασε τα 9 lt/100 km ενώ το σύστημα Start/Stop τρίτης γενιάς είναι πλέον τόσο εξελιγμένο που περνάει απαρατήρητο.
Αν μπορείς ψυχολογικά να ξεπεράσεις αυτό το κρατικό… νταβατζηλίκι, τότε έχεις κάθε λόγο να εξετάσεις σοβαρά την απόκτηση μιας 320 coupe. Πρόσφατα η σειρά 3 της BMW δέχτηκε μια διακριτική ανανέωση. Τα φωτιστικά σώματα, οι γραμμές του αμαξώματος, τα φιλέτα αλουμινίου δίπλα στους εμπρόσθιους προβολείς, όλα τονίζουν τη δυναμική γραμμή του αυτοκινήτου.
Στο εσωτερικό οι σχεδιαστές έχουν επικεντρώσει την προσοχή τους στο ανώτερο στέλεχος μιας επιχείρησης. Στο i drive υπάρχει επιλογή «Office» όπου σε περιβάλλον Outlook μπορείς να δεις «όσα και στο γραφείο», ενώ ταυτόχρονα το άψογο navi σε κατευθύνει στον προορισμό σου.
Οταν τελειώσουν όλ’ αυτά μπορεί να κάνεις κέφι να οδηγήσεις και λίγο.
Αριστο τιμόνι, θετικό κιβώτιο, ανάρτηση που κολακεύει τη σπορ οδήγηση χωρίς συμβιβασμούς σε άνεση, ουδέτερη συμπεριφορά υπό πίεση, ελεγχόμενα παντιλίκια με τα ηλεκτρονικά στο DTC (Dynamic Traction Control), τι άλλο θες; Ξέρω, γκάζια, εντάξει, ο κινητήρας δεν ξυρίζει αλλά επαρκεί. Μπορείς να κινηθείς σβέλτα. Σ’ άλλο αυτοκίνητο θα φαινόταν καλύτερα, εδώ όμως είναι τόσο καλό το set up, τέτοια η ακαμψία και το ζύγισμα του πλαισίου που αυθόρμητα αναζητάς κάτι παραπάνω.
Χωρίς όμως τελικά να συμβιβαστείς, απολαμβάνεις την οδηγοκεντρική σχεδίαση και συμπεριφορά, την ποιότητα κύλισης, την άριστη αισθητική του εσωτερικού, το μοναδικό σχήμα του αυτοκινήτου.
Πενήντα χιλιάδες είναι πολλά λεφτά, παίρνεις μικρό διαμέρισμα και μεταχειρισμένο αυτοκίνητο αυτή την εποχή, αλλά ξεφεύγοντας απ’ τα υλικά η 320 coupe αξίζει, και χαρά σ’ όσους μπορούν να την απολαύσουν.
Στην κατηγορία ο ανταγωνισμός είναι έντονος με το Α5, την Ε Class Coupe και γιατί όχι τη Renault Laguna Coupe.
Η BMW 3 Coupe είναι το μόνο απ’ αυτά χωρίς υπερτροφοδότη σ’ αυτό τον κυβισμό. Ισως αυτό για κάποιους να είναι πλεονέκτημα, που πιθανότατα εμπεριέχει και τη χαμηλή κατανάλωση. Με το πόδι βαρύ η σχετική ένδειξη δεν ξεπέρασε τα 9 lt/100 km ενώ το σύστημα Start/Stop τρίτης γενιάς είναι πλέον τόσο εξελιγμένο που περνάει απαρατήρητο.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.995 cc
Ισχύς: 170 PS/6.700 rpm
Ροπή: 21.4 kgm/4.250 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχ.
Τελική ταχύτητα: 230 km/h
Επιτάχυνση 0-100km: 8,1 sec
Μικτή κατανάλωση (/100km): 9,4 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 151 gr/km
Βάρος: 1435 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.612/1.782/1.395mm
Χώρος αποσκευών: 440 lt
Τιμή: 49.432€
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr