Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Δοκιμάζουμε: VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 115 PS DSG
Δοκιμάζουμε: VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 115 PS DSG
Η Volkswagen κεφαλαιοποιεί τη δυναμική των SUV ενισχύοντας τη βάση της γκάμας της με ένα πιο πρακτικό και ψηλό σούπερ μίνι από το Polo.
Μέσα στην επόμενη δεκαετία η ζήτηση για SUV και crossover αναμένεται να διπλασιαστεί και ίσως να μη γνωρίζουμε τις ακριβείς συνέπειες που θα έχει αυτό στις παραδοσιακές κατηγορίες. Το σίγουρο είναι όμως ότι θα φέρει κοντά μας μια στρατιά νέων μοντέλων με ψηλό ανάστημα. Οπως ακριβώς το νέο T-Cross, που επεκτείνει προς τα κάτω την γκάμα των SUV της Volkswagen.
Του Γιάννη Χαρπίδη, Φωτογραφίες: Χρήστος Καραγιωργάκης
Στην ουσία πρόκειται για μια μετάλλαξη του Polo, καθώς το T-Cross βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα MQB A0 (όπως και το δίδυμο SEAT Arona), μοιράζεται αντίστοιχη τεχνολογία και έχει παραπλήσιες διαστάσεις. Μόνο που αυτή τη φορά οι Γερμανοί αποδεικνύονται πιο τολμηροί και δημιουργικοί σε σχέση με το παρελθόν. Δεν μας παρουσιάζουν ένα λίγο πιο ψηλό Polo με ποδιές και πλαστικά προστατευτικά, όπως το παλιότερο Cross Polo. Το T-Cross όχι μόνο δείχνει διαφορετικό, αλλά έχει και στοιχεία που διαμορφώνουν έναν δικό του χαρακτήρα, προσφέροντας έτσι ουσιαστικό λόγο ύπαρξης μέσα στην γκάμα. Ακολουθεί ένα πιο τυπικό για την κατηγορία σχεδιαστικό ύφος σε σχέση με το T-Roc,με ελαφρά πιο τετραγωνισμένες αναλογίες, οι οποίες υποδηλώνουν κατά κάποιον τρόπο τον προσανατολισμό του στην πρακτικότητα, χωρίς όμως να χάνεται η φρεσκάδα του νεανικού του χαρακτήρα. Κοιτάζοντάς το από εμπρός μοιάζει περισσότερο με μικρογραφία του Tiguan αν και πίσω τα τετράγωνα φώτα με την ενδιάμεση σκούρα φάσα που τα ενώνει δείχνουν κάπως δυσανάλογα σε σχέση με τον όγκο και τις αναλογίες του αυτοκινήτου. Είναι μόλις 54 mm πιο μακρύ, με μεταξόνιο 12 mm μεγαλύτερο από του Polo, αλλά η ψηλή θέση οδήγησης, ο αέρας πάνω από τα κεφάλια και η εν γένει χωροταξική διαμόρφωση τού δίνουν την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Θα φιλοξενήσει με μεγαλύτερη άνεση τέσσερις -ή ακόμα και πέντε- επιβάτες σε σχέση με το συμβατικό αδελφό σούπερ μίνι, ενώ προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία στη φόρτωση αποσκευών. Σημαντικό ατού αποτελεί το συρόμενο κατά 14 cm πίσω κάθισμα με δυνατότητα αναδίπλωσης της πλάτης σε εντελώς οριζόντια θέση κατά 40:60, που δίνει στο T-Cross μια ιδιαίτερα χρηστική, πολυμορφική απόχρωση. Ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται μεταξύ 385 και 455 lt, ανάλογα με τη θέση του καθίσματος, ενώ με πεσμένες τις πλάτες αποκαλύπτεται ένας επίπεδος χώρος 1.281 lt. Επιπλέον, υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας του καθίσματος του συνοδηγού με αναδιπλούμενη πλάτη που επιτρέπει τη μεταφορά ακόμα και αντικειμένων με μεγάλο μήκος.
Η εικόνα του εσωτερικού δεν κρύβει τη σχεδιαστική συγγένεια με το Polo. Και εδώ υπάρχει η δυνατότητα επιλογής διακοσμητικών πακέτων με έντονες χρωματικές αντιθέσεις στο ταμπλό και την κεντρική κονσόλα για όσους έχουν βαρεθεί το κλασικό μονότονο γκρίζο μοτίβο. Δεν λείπει μάλιστα το σύγχρονο ψηφιακό αποτύπωμα που χαρίζει η οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων, η οποία κερδίζει πόντους με τα ζωντανά χρώματα, τα πολύ καλά γραφικά και τη σχετικά εύκολη πλοήγηση στα μενού, ενώ στις κορυφαίες εξοπλιστικά εκδόσεις υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης και του ψηφιακού πίνακα οργάνων. Σημειώστε επίσης πως γι’ αυτούς που τα smartphones έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς τους, υπάρχει δυνατότητα εξοπλισμού με έως και τέσσερις θύρες USB, καθώς και με σύστημα επαγωγικής φόρτισης. Ωστόσο, αν έχεις βρεθεί πρόσφατα σε ένα Polo ή ένα Golf σού δημιουργείται η αίσθηση πως η Volkswagen έχει κάνει οικονομία στα υλικά. Η συναρμογή και το φινίρισμα είναι προσεγμένα, αλλά το πλαστικό στην επάνω επιφάνεια του ταμπλό είναι πολύ σκληρό. Το ίδιο ισχύει και στις επενδύσεις στις πόρτες, όπου δεν υπάρχει ούτε μία μικρή επιφάνεια με κάποιο υφασμάτινο διάκοσμο. Η αλήθεια πάντως είναι ότι αυτή η αδυναμία δεν μπορεί να πιστωθεί μόνο στο T-Cross, αφού κάτι ανάλογο ισχύει για όλο τον άμεσο ανταγωνισμό και ίσως πίσω απ’ αυτή την επιλογή να κρύβεται η προσπάθεια των εταιρειών να αφήσουν κάποια πλεονεκτήματα στα συμβατικά μοντέλα τους.
Εάν, όμως, προσπεράσεις αυτή την παραφωνία είναι μάλλον δύσκολο να εντοπίσεις κάποια άλλη αδυναμία ή παράλειψη. Το χτίσιμο του T-Cross στην πλατφόρμα MQB A0 σημαίνει ότι μαζί με αυτήν έχει κληρονομήσει και τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού που διαθέτει η Volkswagen. Πολλά από αυτά αποτελούν μέρος του βασικού εξοπλισμού, ο οποίος περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, σύστημα ανίχνευσης πεζών με αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, προειδοποίηση εμποδίων νεκρής γωνίας και αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης. Επίσης, η πλατφόρμα MQB A0 συνεπάγεται ότι το T-Cross είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητο, οπότε το αυξημένο ύψος δεν συνδέεται τόσο με εκτός δρόμου διαθέσεις όσο με τη διευκόλυνση της κίνησης σε επιφάνειες με πιο ανάγλυφη διαμόρφωση, με την απρόσκοπτη αντιμετώπιση των πεζοδρομίων και εμποδίων μέσα στην πόλη, αλλά και με την ευκολία που προσφέρει η εποπτική θέσης οδήγησης. Κάθεσαι, λοιπόν, αρκετά ψηλά και απολαμβάνεις μια εξαιρετική περιφερειακή ορατότητα, αλλά και την γνώριμη εργονομία της Volkswagen που μεταφέρει μια οικειότητα ακόμα και από την πρώτη επαφή με το αυτοκίνητο. Από την άλλη πλευρά, η αίσθηση ότι βρίσκεσαι σε ένα ψηλό αυτοκίνητο συνδέεται πρακτικά μόνο με τη θέση οδήγησης, αφού στον δρόμο η εικόνα είναι αρκετά κοντά σε αυτή του Polo. Η σχετικά σφιχτή ρύθμιση φροντίζει ώστε η αυξημένη διαδρομή της ανάρτησης να μην επιδρά αρνητικά στην ευκρίνεια των αντιδράσεων. Ωστόσο, παρά την ποιοτική κύλιση, η απόσβεση σε εγκάρσιες ανωμαλίες δεν έχει την ενδοτικότητα που περιμένεις από ένα SUV, χωρίς πάντως να ενοχλεί. Από την άλλη μεριά, όμως, έχει έναν ευχάριστα ζωντανό χαρακτήρα, με αναλογικά περιορισμένες κλίσεις και ακρίβεια στον έλεγχο του αμαξώματος, αλλά και ομοιογένεια σε κάθε αντίδραση που εμπνέει σιγουριά. Μέσα στην πόλη θα εκτιμήσεις την ευελιξία και το ελαφρύ τιμόνι, με την τυπική αίσθηση που συναντάμε στα περισσότερα Volkswagen, ενώ, παρά το μέγεθός του, είναι ευχάριστο και ξεκούραστο στο ταξίδι.
Φυσικά ο μικρός 3κύλινδρος TSI που έχει αποδείξει την ικανότητά του σε μεγαλύτερα μοντέλα δεν έχει κάποια δύσκολη αποστολή στο μικρό T-Cross. Η έκδοση των 115 PS με 20,4 kgm ροπής είναι απόλυτα ταιριαστή συνδυάζοντας την οικονομία με ένα καθ’ όλα ικανοποιητικό πακέτο επιδόσεων, ακόμα και με αυξημένο φορτίο. Μάλιστα θα προτείναμε την επιλογή του αυτόματου DSG επτά σχέσεων, καθώς είναι γρήγορο και ιδιαίτερα ομαλό, ενώ η ρύθμισή του ευνοεί τις αλλαγές πολύ χαμηλά προς όφελος της κατανάλωσης -που κατά μέσο όρο κυμαίνεται στα 7,4 lt/100km- χωρίς βέβαια να ξεχνάμε τη σημαντική ευκολία που προσφέρει στην καθημερινή χρήση, κάτι πολύ σημαντικό για ένα αυτοκίνητο με αστικό κυρίως προσανατολισμό.
Του Γιάννη Χαρπίδη, Φωτογραφίες: Χρήστος Καραγιωργάκης
Στην ουσία πρόκειται για μια μετάλλαξη του Polo, καθώς το T-Cross βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα MQB A0 (όπως και το δίδυμο SEAT Arona), μοιράζεται αντίστοιχη τεχνολογία και έχει παραπλήσιες διαστάσεις. Μόνο που αυτή τη φορά οι Γερμανοί αποδεικνύονται πιο τολμηροί και δημιουργικοί σε σχέση με το παρελθόν. Δεν μας παρουσιάζουν ένα λίγο πιο ψηλό Polo με ποδιές και πλαστικά προστατευτικά, όπως το παλιότερο Cross Polo. Το T-Cross όχι μόνο δείχνει διαφορετικό, αλλά έχει και στοιχεία που διαμορφώνουν έναν δικό του χαρακτήρα, προσφέροντας έτσι ουσιαστικό λόγο ύπαρξης μέσα στην γκάμα. Ακολουθεί ένα πιο τυπικό για την κατηγορία σχεδιαστικό ύφος σε σχέση με το T-Roc,με ελαφρά πιο τετραγωνισμένες αναλογίες, οι οποίες υποδηλώνουν κατά κάποιον τρόπο τον προσανατολισμό του στην πρακτικότητα, χωρίς όμως να χάνεται η φρεσκάδα του νεανικού του χαρακτήρα. Κοιτάζοντάς το από εμπρός μοιάζει περισσότερο με μικρογραφία του Tiguan αν και πίσω τα τετράγωνα φώτα με την ενδιάμεση σκούρα φάσα που τα ενώνει δείχνουν κάπως δυσανάλογα σε σχέση με τον όγκο και τις αναλογίες του αυτοκινήτου. Είναι μόλις 54 mm πιο μακρύ, με μεταξόνιο 12 mm μεγαλύτερο από του Polo, αλλά η ψηλή θέση οδήγησης, ο αέρας πάνω από τα κεφάλια και η εν γένει χωροταξική διαμόρφωση τού δίνουν την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Θα φιλοξενήσει με μεγαλύτερη άνεση τέσσερις -ή ακόμα και πέντε- επιβάτες σε σχέση με το συμβατικό αδελφό σούπερ μίνι, ενώ προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία στη φόρτωση αποσκευών. Σημαντικό ατού αποτελεί το συρόμενο κατά 14 cm πίσω κάθισμα με δυνατότητα αναδίπλωσης της πλάτης σε εντελώς οριζόντια θέση κατά 40:60, που δίνει στο T-Cross μια ιδιαίτερα χρηστική, πολυμορφική απόχρωση. Ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται μεταξύ 385 και 455 lt, ανάλογα με τη θέση του καθίσματος, ενώ με πεσμένες τις πλάτες αποκαλύπτεται ένας επίπεδος χώρος 1.281 lt. Επιπλέον, υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας του καθίσματος του συνοδηγού με αναδιπλούμενη πλάτη που επιτρέπει τη μεταφορά ακόμα και αντικειμένων με μεγάλο μήκος.
Η εικόνα του εσωτερικού δεν κρύβει τη σχεδιαστική συγγένεια με το Polo. Και εδώ υπάρχει η δυνατότητα επιλογής διακοσμητικών πακέτων με έντονες χρωματικές αντιθέσεις στο ταμπλό και την κεντρική κονσόλα για όσους έχουν βαρεθεί το κλασικό μονότονο γκρίζο μοτίβο. Δεν λείπει μάλιστα το σύγχρονο ψηφιακό αποτύπωμα που χαρίζει η οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων, η οποία κερδίζει πόντους με τα ζωντανά χρώματα, τα πολύ καλά γραφικά και τη σχετικά εύκολη πλοήγηση στα μενού, ενώ στις κορυφαίες εξοπλιστικά εκδόσεις υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης και του ψηφιακού πίνακα οργάνων. Σημειώστε επίσης πως γι’ αυτούς που τα smartphones έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς τους, υπάρχει δυνατότητα εξοπλισμού με έως και τέσσερις θύρες USB, καθώς και με σύστημα επαγωγικής φόρτισης. Ωστόσο, αν έχεις βρεθεί πρόσφατα σε ένα Polo ή ένα Golf σού δημιουργείται η αίσθηση πως η Volkswagen έχει κάνει οικονομία στα υλικά. Η συναρμογή και το φινίρισμα είναι προσεγμένα, αλλά το πλαστικό στην επάνω επιφάνεια του ταμπλό είναι πολύ σκληρό. Το ίδιο ισχύει και στις επενδύσεις στις πόρτες, όπου δεν υπάρχει ούτε μία μικρή επιφάνεια με κάποιο υφασμάτινο διάκοσμο. Η αλήθεια πάντως είναι ότι αυτή η αδυναμία δεν μπορεί να πιστωθεί μόνο στο T-Cross, αφού κάτι ανάλογο ισχύει για όλο τον άμεσο ανταγωνισμό και ίσως πίσω απ’ αυτή την επιλογή να κρύβεται η προσπάθεια των εταιρειών να αφήσουν κάποια πλεονεκτήματα στα συμβατικά μοντέλα τους.
Εάν, όμως, προσπεράσεις αυτή την παραφωνία είναι μάλλον δύσκολο να εντοπίσεις κάποια άλλη αδυναμία ή παράλειψη. Το χτίσιμο του T-Cross στην πλατφόρμα MQB A0 σημαίνει ότι μαζί με αυτήν έχει κληρονομήσει και τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού που διαθέτει η Volkswagen. Πολλά από αυτά αποτελούν μέρος του βασικού εξοπλισμού, ο οποίος περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, σύστημα ανίχνευσης πεζών με αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, προειδοποίηση εμποδίων νεκρής γωνίας και αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης. Επίσης, η πλατφόρμα MQB A0 συνεπάγεται ότι το T-Cross είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητο, οπότε το αυξημένο ύψος δεν συνδέεται τόσο με εκτός δρόμου διαθέσεις όσο με τη διευκόλυνση της κίνησης σε επιφάνειες με πιο ανάγλυφη διαμόρφωση, με την απρόσκοπτη αντιμετώπιση των πεζοδρομίων και εμποδίων μέσα στην πόλη, αλλά και με την ευκολία που προσφέρει η εποπτική θέσης οδήγησης. Κάθεσαι, λοιπόν, αρκετά ψηλά και απολαμβάνεις μια εξαιρετική περιφερειακή ορατότητα, αλλά και την γνώριμη εργονομία της Volkswagen που μεταφέρει μια οικειότητα ακόμα και από την πρώτη επαφή με το αυτοκίνητο. Από την άλλη πλευρά, η αίσθηση ότι βρίσκεσαι σε ένα ψηλό αυτοκίνητο συνδέεται πρακτικά μόνο με τη θέση οδήγησης, αφού στον δρόμο η εικόνα είναι αρκετά κοντά σε αυτή του Polo. Η σχετικά σφιχτή ρύθμιση φροντίζει ώστε η αυξημένη διαδρομή της ανάρτησης να μην επιδρά αρνητικά στην ευκρίνεια των αντιδράσεων. Ωστόσο, παρά την ποιοτική κύλιση, η απόσβεση σε εγκάρσιες ανωμαλίες δεν έχει την ενδοτικότητα που περιμένεις από ένα SUV, χωρίς πάντως να ενοχλεί. Από την άλλη μεριά, όμως, έχει έναν ευχάριστα ζωντανό χαρακτήρα, με αναλογικά περιορισμένες κλίσεις και ακρίβεια στον έλεγχο του αμαξώματος, αλλά και ομοιογένεια σε κάθε αντίδραση που εμπνέει σιγουριά. Μέσα στην πόλη θα εκτιμήσεις την ευελιξία και το ελαφρύ τιμόνι, με την τυπική αίσθηση που συναντάμε στα περισσότερα Volkswagen, ενώ, παρά το μέγεθός του, είναι ευχάριστο και ξεκούραστο στο ταξίδι.
Φυσικά ο μικρός 3κύλινδρος TSI που έχει αποδείξει την ικανότητά του σε μεγαλύτερα μοντέλα δεν έχει κάποια δύσκολη αποστολή στο μικρό T-Cross. Η έκδοση των 115 PS με 20,4 kgm ροπής είναι απόλυτα ταιριαστή συνδυάζοντας την οικονομία με ένα καθ’ όλα ικανοποιητικό πακέτο επιδόσεων, ακόμα και με αυξημένο φορτίο. Μάλιστα θα προτείναμε την επιλογή του αυτόματου DSG επτά σχέσεων, καθώς είναι γρήγορο και ιδιαίτερα ομαλό, ενώ η ρύθμισή του ευνοεί τις αλλαγές πολύ χαμηλά προς όφελος της κατανάλωσης -που κατά μέσο όρο κυμαίνεται στα 7,4 lt/100km- χωρίς βέβαια να ξεχνάμε τη σημαντική ευκολία που προσφέρει στην καθημερινή χρήση, κάτι πολύ σημαντικό για ένα αυτοκίνητο με αστικό κυρίως προσανατολισμό.
Δεν κρύβουμε ότι το T-Cross μάς άρεσε διότι είναι μια εύστοχα ισορροπημένη μεταφορά της φιλοσοφίας των μικρών Volkswagen στον κόσμο των SUV. Το πιο σημαντικό είναι ότι οι έξυπνες λεπτομέρειες που το διαφοροποιούν από το Polo είναι και αυτές που χαρίζουν το απαραίτητο ενδιαφέρον ώστε να το βάλουν στο στόχαστρο του αγοραστή. Εκτός από το δυνατό χαρτί της πρακτικότητας και τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του, μάλιστα, το T-Cross απολαμβάνει και την αίγλη του ονόματος της Volkswagen, που αναμφίβολα του χαρίζει μια επιπλέον βαρύτητα έναντι του ανταγωνισμού.
ΝΑΙ
Στο ευχάριστο και λειτουργικό του προφίλ
Στην ευρυχωρία και την πολυμορφικότητα
ΟΧΙ
Στα σκληρά πλαστικά του εσωτερικού
CAR
Το T-Cross είναι ένα μικρό ευέλικτο και άνετο μίνι SUV που παντρεύει τη φρεσκάδα του νεανικού χαρακτήρα με την πρακτικότητα μεγαλύτερης κατηγορίας
KEY TECH
Volkswagen Connect
Η εφαρμογή Volkswagen Connect προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα άμεσης και συνεχούς επικοινωνίας με το αυτοκίνητο. Η εφαρμογή περιέχει μεγάλο αριθμό εργαλείων για την παροχή πληροφοριών, βοήθειας ή ακόμα και ψυχαγωγίας. Η λειτουργία My Volkswagen, για παράδειγμα, ενημερώνει για την κατάσταση του αυτοκινήτου, τα διανυθέντα χιλιόμετρα, τη στάθμη καυσίμου, τις τυχόν αναφορές βλαβών, αλλά και τον χρόνο μέχρι το επόμενο σέρβις. Επίσης, η εφαρμογή διατηρεί ιστορικό με όλες τις μετακινήσεις και την κατανάλωση καυσίμου σε αυτές, ενώ μπορεί να καταγράφει παραμέτρους του τρόπου οδήγησης (όπως την επιτάχυνση, το φρενάρισμα, τις στροφές του κινητήρα κ.ά.) προσφέροντας έτσι στατιστικά στοιχεία που μπορούν να βοηθήσουν στην αξιολόγηση και τη βελτίωση του οδηγικού στυλ. Επιπλέον, μέσω της εφαρμογής ο οδηγός μπορεί να κλείσει ραντεβού με το συνεργείο του και να καλέσει βοήθεια σε περίπτωση βλάβης ή ατυχήματος, ή ακόμα και να θυμηθεί πού έχει παρκάρει το αυτοκίνητο. Τέλος, ο οδηγός μπορεί να συμμετέχει σε on-line δοκιμασίες και να αναμετρηθεί με άλλους οδηγούς σε ό,τι αφορά την οικονομία της οδήγησής του, τις αποστάσεις που καλύπτει κ.ά.
TECH
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 999 cc, i3, TURBO, 115 PS @ 5.500 rpm, 20,4 kgm @ 2.000-3.500 rpm
ΚΙΒΩΤΙΟ: ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ, 7 ΣΧΕΣΕΩΝ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΥΣ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΓΟΝΑΤΑ MACPHERSON (Ε) / ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ (Π)
0-100 KM/H: 10,2’’
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 193 km/h
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ TEST: 7,4 lt/100 km
CO2: 112 g/km ()
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.108/1.782/1.584 mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.563 mm
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 385-455 lt
ΒΑΡΟΣ: 1.270 kg
ΤΙΜΗ: ΑΠΟ €20.000
ΝΑΙ
Στο ευχάριστο και λειτουργικό του προφίλ
Στην ευρυχωρία και την πολυμορφικότητα
ΟΧΙ
Στα σκληρά πλαστικά του εσωτερικού
CAR
Το T-Cross είναι ένα μικρό ευέλικτο και άνετο μίνι SUV που παντρεύει τη φρεσκάδα του νεανικού χαρακτήρα με την πρακτικότητα μεγαλύτερης κατηγορίας
KEY TECH
Volkswagen Connect
Η εφαρμογή Volkswagen Connect προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα άμεσης και συνεχούς επικοινωνίας με το αυτοκίνητο. Η εφαρμογή περιέχει μεγάλο αριθμό εργαλείων για την παροχή πληροφοριών, βοήθειας ή ακόμα και ψυχαγωγίας. Η λειτουργία My Volkswagen, για παράδειγμα, ενημερώνει για την κατάσταση του αυτοκινήτου, τα διανυθέντα χιλιόμετρα, τη στάθμη καυσίμου, τις τυχόν αναφορές βλαβών, αλλά και τον χρόνο μέχρι το επόμενο σέρβις. Επίσης, η εφαρμογή διατηρεί ιστορικό με όλες τις μετακινήσεις και την κατανάλωση καυσίμου σε αυτές, ενώ μπορεί να καταγράφει παραμέτρους του τρόπου οδήγησης (όπως την επιτάχυνση, το φρενάρισμα, τις στροφές του κινητήρα κ.ά.) προσφέροντας έτσι στατιστικά στοιχεία που μπορούν να βοηθήσουν στην αξιολόγηση και τη βελτίωση του οδηγικού στυλ. Επιπλέον, μέσω της εφαρμογής ο οδηγός μπορεί να κλείσει ραντεβού με το συνεργείο του και να καλέσει βοήθεια σε περίπτωση βλάβης ή ατυχήματος, ή ακόμα και να θυμηθεί πού έχει παρκάρει το αυτοκίνητο. Τέλος, ο οδηγός μπορεί να συμμετέχει σε on-line δοκιμασίες και να αναμετρηθεί με άλλους οδηγούς σε ό,τι αφορά την οικονομία της οδήγησής του, τις αποστάσεις που καλύπτει κ.ά.
TECH
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 999 cc, i3, TURBO, 115 PS @ 5.500 rpm, 20,4 kgm @ 2.000-3.500 rpm
ΚΙΒΩΤΙΟ: ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ, 7 ΣΧΕΣΕΩΝ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΥΣ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΓΟΝΑΤΑ MACPHERSON (Ε) / ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ (Π)
0-100 KM/H: 10,2’’
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 193 km/h
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ TEST: 7,4 lt/100 km
CO2: 112 g/km ()
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.108/1.782/1.584 mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.563 mm
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 385-455 lt
ΒΑΡΟΣ: 1.270 kg
ΤΙΜΗ: ΑΠΟ €20.000
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα