Δοκιμάζουμε στις ΗΠΑ τη νέα BMW X3
Δοκιμάζουμε στις ΗΠΑ τη νέα BMW X3
Επειτα από έξι χρόνια επιτυχημένης παρουσίας της πρώτης Χ3, η BMW ρίχνει στη μάχη την εντελώς καινούρια γενιά, η οποία και πάλι αλλάζει τα δεδομένα στην κατηγορία της.
Η νέα Χ3 έρχεται πιο κοντά στη μεγαλύτερη αδελφή της, την Χ5. Τόσο σε τεχνολογία όσο και σε χώρους, καθώς έχει μεγαλώσει σημαντικά σε σύγκριση με την προηγούμενη Χ3 (κατά 83 mm σε μήκος, κατά 28 mm σε πλάτος, κατά 12 mm σε ύψος, κατά 15 mm σε μεταξόνιο και κατά 12 mm σε απόσταση από το έδαφος).
Στο εσωτερικό οι διαφορές είναι ορατές, όμως οι βασικές αρχές που γνωρίζουμε από τους Γερμανούς είναι παρούσες. Ενα από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία στο ταμπλό της Χ3 είναι η προαιρετική οθόνη υψηλής ευκρίνειας 8,8 ιντσών, που είναι φυσικά η μεγαλύτερη στην κατηγορία.
Στο εσωτερικό όμως υπάρχουν και άλλες βελτιώσεις και μάλιστα αρκετά σημαντικές. Ο χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών, οι οποίοι κάθονται σε τρία ανεξάρτητα ανακλινόμενα καθίσματα, έχει αυξηθεί σημαντικά και το ίδιο ισχύει και για τον χώρο αποσκευών. Ο τελευταίος έχει πλέον όγκο 550 lt και είναι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία.
Σπορ χαρακτήρας
Μπορεί η Χ3 να είναι ένα SAV (Sport Activity Vehicle), όμως όλοι γνωρίζουμε ότι οι εκτός δρόμου δυνατότητές της είναι περισσότερο συμπληρωματικές. Το νέο μοντέλο διαθέτει την πιο πρόσφατη και βελτιωμένη γενιά του συστήματος xDrive, το οποίο όμως είναι ρυθμισμένο για να αποδίδει καλύτερα εντός δρόμου.
Πέρα από αυτό, οι Γερμανοί τοποθέτησαν στην Χ3 βελτιωμένη ανάρτηση, η οποία προσφέρει μεγαλύτερη άνεση και καλύτερη οδική συμπεριφορά, αλλά και το νέο εκπληκτικό αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και ένα νέο σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση. Παράλληλα, το προαιρετικό σύστημα ελέγχου απόσβεσης της ανάρτησης πλέον διατίθεται με τρία προγράμματα λειτουργίας (Normal, Sport και Sport+).
Στο εσωτερικό οι διαφορές είναι ορατές, όμως οι βασικές αρχές που γνωρίζουμε από τους Γερμανούς είναι παρούσες. Ενα από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία στο ταμπλό της Χ3 είναι η προαιρετική οθόνη υψηλής ευκρίνειας 8,8 ιντσών, που είναι φυσικά η μεγαλύτερη στην κατηγορία.
Στο εσωτερικό όμως υπάρχουν και άλλες βελτιώσεις και μάλιστα αρκετά σημαντικές. Ο χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών, οι οποίοι κάθονται σε τρία ανεξάρτητα ανακλινόμενα καθίσματα, έχει αυξηθεί σημαντικά και το ίδιο ισχύει και για τον χώρο αποσκευών. Ο τελευταίος έχει πλέον όγκο 550 lt και είναι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία.
Σπορ χαρακτήρας
Μπορεί η Χ3 να είναι ένα SAV (Sport Activity Vehicle), όμως όλοι γνωρίζουμε ότι οι εκτός δρόμου δυνατότητές της είναι περισσότερο συμπληρωματικές. Το νέο μοντέλο διαθέτει την πιο πρόσφατη και βελτιωμένη γενιά του συστήματος xDrive, το οποίο όμως είναι ρυθμισμένο για να αποδίδει καλύτερα εντός δρόμου.
Πέρα από αυτό, οι Γερμανοί τοποθέτησαν στην Χ3 βελτιωμένη ανάρτηση, η οποία προσφέρει μεγαλύτερη άνεση και καλύτερη οδική συμπεριφορά, αλλά και το νέο εκπληκτικό αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και ένα νέο σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση. Παράλληλα, το προαιρετικό σύστημα ελέγχου απόσβεσης της ανάρτησης πλέον διατίθεται με τρία προγράμματα λειτουργίας (Normal, Sport και Sport+).
Τα νέα όσον αφορά τους κινητήρες δεν είναι και τόσο ευχάριστα για εμάς τους δύσμοιρους φορολογικά Ελληνες. Γιατί η νέα Χ3 θα διατίθεται μόνο στην έκδοση xDrive20d, η οποία εφοδιάζεται με μοτέρ πετρελαίου 2,0 lt με 184 PS και στην έκδοση xDrive35i, η οποία φοράει 3λιτρο κινητήρα 306 PS. Οσο εντυπωσιακά κι αν είναι τα χαρακτηριστικά λειτουργίας και η τεχνολογία αυτού του συνόλου (BMW TwinPower Turbo, High Precision Injection και μεταβλητός έλεγχος βαλβίδων Valvetronic), δεν παύει να είναι απαγορευτικός για την Ελλάδα… Υπάρχουν φήμες ότι το 2011 οι Γερμανοί θα προσθέσουν και ένα δίλιτρο σύνολο βενζίνης, όμως αυτό δεν επιβεβαιώνεται από τους ανθρώπους της BMW.
Από την πρώτη μας επαφή με τη νέα Χ3 μείναμε απόλυτα ικανοποιημένοι από την ποιότητα κύλισης, την απόδοση του 3λιτρου κινητήρα, το κιβώτιο 8 σχέσεων κ.ά. Στον αντίποδα, δεν μας άρεσε και τόσο πολύ η αίσθηση του επιλογέα ταχυτήτων στη χειροκίνητη έκδοση, μόνο με τον κινητήρα πετρελαίου και από την αίσθηση του νέου τιμονιού στην ίδια έκδοση. Αντίθετα, το τιμόνι στην έκδοση με τον βενζινοκινητήρα είναι άψογο! Συμβαίνουν αυτά όταν έχεις να κάνεις με πλήρως ρυθμιζόμενα συστήματα διεύθυνσης…
H εξαιρετική νέα BMW X3 θα βρίσκεται στη χώρα μας τον Δεκέμβριο και οι τιμές των εκδόσεών της αναμένεται να είναι αρκετά κοντά στις αντίστοιχες της νέας σειράς 5.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας (cc): 2.979, 1.995
Ισχύς (PS/rpm): 306/5.800, 184/4.000
Ροπή (kgm/rpm): 40,8/1.300, 38,7/1.750-2.750
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχ. ή αυτόματο 8 σχέσεων
Τελική ταχύτητα (km/h): 245, 210
Επιτάχυνση 0-100 km (sec): 5,7, 8,5
Μικτή κατανάλωση (/100km): 8,8 lt, 5,6 lt
Εκπομπές CO2: 204 g/km, 149 g/km
Βάρος (kg): 1.805, 1.715
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.648x1.881x1.661 mm
Χώρος αποσκευών: 550 lt
Από την πρώτη μας επαφή με τη νέα Χ3 μείναμε απόλυτα ικανοποιημένοι από την ποιότητα κύλισης, την απόδοση του 3λιτρου κινητήρα, το κιβώτιο 8 σχέσεων κ.ά. Στον αντίποδα, δεν μας άρεσε και τόσο πολύ η αίσθηση του επιλογέα ταχυτήτων στη χειροκίνητη έκδοση, μόνο με τον κινητήρα πετρελαίου και από την αίσθηση του νέου τιμονιού στην ίδια έκδοση. Αντίθετα, το τιμόνι στην έκδοση με τον βενζινοκινητήρα είναι άψογο! Συμβαίνουν αυτά όταν έχεις να κάνεις με πλήρως ρυθμιζόμενα συστήματα διεύθυνσης…
H εξαιρετική νέα BMW X3 θα βρίσκεται στη χώρα μας τον Δεκέμβριο και οι τιμές των εκδόσεών της αναμένεται να είναι αρκετά κοντά στις αντίστοιχες της νέας σειράς 5.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας (cc): 2.979, 1.995
Ισχύς (PS/rpm): 306/5.800, 184/4.000
Ροπή (kgm/rpm): 40,8/1.300, 38,7/1.750-2.750
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχ. ή αυτόματο 8 σχέσεων
Τελική ταχύτητα (km/h): 245, 210
Επιτάχυνση 0-100 km (sec): 5,7, 8,5
Μικτή κατανάλωση (/100km): 8,8 lt, 5,6 lt
Εκπομπές CO2: 204 g/km, 149 g/km
Βάρος (kg): 1.805, 1.715
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.648x1.881x1.661 mm
Χώρος αποσκευών: 550 lt
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα