Σύγκριση κορυφής: McLaren GT VS Ferrari Portofino VS Honda NSX
Αν στη δεκαετία του ’60 ήθελες να οδηγήσεις γρήγορα, μακριά και με στυλ επέλεγες τη Ferrari Daytona, το απόλυτο GT. Σήμερα, όμως, μπορείς να διαλέξεις μεταξύ supercar, υβριδικού, ακόμα και cabrio. Το GT του 21oυ αιώνα έχει πολλά πρόσωπα.
To σπορ αυτοκίνητο συναντά την πολυτέλεια. Συναγερμός! Στη McLaren είτε άρχισαν να σκέφτονται outofthebox είτε δεν διάβασαν το εγχειρίδιο. Η νέα McLaren GT είναι τόσο grand tourer όσο βρετανικός είναι ο πύργος του Αϊφελ. Οχι όμως επειδή τα συστατικά της είναι επαναστατικά – ακολουθεί, όπως και κάθε McLaren μετά την MP4-12C του 2011, την ίδια βασική φόρμουλα: πλαίσιο από ανθρακονήματα, κεντρικά τοποθετημένος twin-turbo V8, 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, διεδρικές πόρτες.
Η τιμή της στη Βρετανία ξεκινά από €190.700, οπότε είναι προσιτή για τα μέτρα της McLaren και ανάλογη της 570SSpider, με την οποία και μοιράζεται πολλά κοινά μηχανικά μέρη. Ωστόσο, στην περίπτωση της GT είναι ρυθμισμένα έτσι ώστε να προσφέρουν έναν πιο χαλαρό, αλλά πάντα οδηγοκεντρικό χαρακτήρα. Ο V8 των 4 lt διαθέτει νέα turbo και μια πιο επίπεδη καμπύλη ροπής -που τον καθιστούν πιο εύκολο στην οδήγηση-, αθόρυβα, μαλακότερα Ρirelli, καθώς και ηπιότερη ανάρτηση.
Διαβάστε περισσότερα στο newsauto.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr