Με αέρα... Pink Martini
04.12.2014
07:59
Η Σοφία Καμαγιάννη (πιάνο) και ο Μάνος Αβαράκης (φυσαρμόνικες, φλογέρες μπαρόκ) μας ταξίδεψαν σε ένα ονειρεμένο αυτοσχεδιαστικό ταξίδι
Ο Kyklos Ensemble κατάφερε να μας προσφέρει μία ιδιαίτερη πρόταση για τα τρία τελευταία σαββατόβραδα του Νοεμβρίου στο Ωδείο Αθηνών. Το καλύτερο βέβαια μας το άφησε για το τέλος, το Σάββατο 29 Νοεμβρίου. Η Σοφία Καμαγιάννη κάθισε μπροστά στο πιάνο και ο Μάνος Αβαράκης αράδιασε μπροστά του ένα σωρό φυσαρμόνικες και δίπλα του άλλες τόσες φλογέρες μπαρόκ για να μας χαρίσουν μία μοναδική βραδιά που μας θύμισε αρκετά… Pink Martini!
Και εξηγούμαι. Το πρώτο μέρος ακολούθησε το γνώριμο μοτίβο: μία παρουσίαση έργων κλασικών δημιουργών, όπως Μπαχ, Βιβάλντι και Σούμπερτ, τα οποία σύμφωνα με τους δύο δημιουργούς μπορούσαν να αναδείξουν τον αρμονικό συνδυασμό των οργάνων τους. Οι στιγμές που ξεχώρισαν ήταν η γεμάτη πάθος παρουσίαση του “Tourdion” του Πιέρ Ατενιάν (ο οποίος έχει εμπνεύσει σύγχρονες μπάντες, όπως οι Blackmore’s Night και οι Rhapsody) από τον Μάνο Αβαράκη, καθώς και η «Φολέγανδρος», μία σύνθεση της Σοφίας Καμαγιάννη από το 2003. Στο μεταξύ, ο κ. Αβαράκης «σύστηνε» με υπερηφάνεια τα πνευστά του στο κοινό, από τις φυσαρμόνικες μέχρι την μπάσο και την άλτο φλογέρα. Το τέλος του πρώτου μέρους, με τη “Habanera” από την όπερα «Κάρμεν» του Μπιζέ, ήταν η καλύτερη πάσα για το δεύτερο μέρος.
Τότε, οι δύο μουσικοί ανέδειξαν πλήρως τη δυνατότητά τους να αυτοσχεδιάζουν πάνω σε πολύ γνωστές και αγαπημένες μελωδίες. Από το “Parta pio piano” του Νίνο Ρότα (από το soundtrack του «Νονού»), μέχρι το “Quizás, quizás, quizás” του Οσβάλντο Φαρές και από το “La foule” μέχρι το “Que sera, sera”, η Σοφία Καμαγιάννη και ο Μάνος Αβαράκης μας προσέφεραν ένα ρεπερτόριο σαν αυτό που λατρεύει να παίζει η μπάντα του κ. Λόντερντεϊλ από το Πόρτλαντ στις συναυλίες της, ξεσηκώνοντας το κοινό της.
Φωτογραφίες: Χρήστος Αγγελόπουλος
Και εξηγούμαι. Το πρώτο μέρος ακολούθησε το γνώριμο μοτίβο: μία παρουσίαση έργων κλασικών δημιουργών, όπως Μπαχ, Βιβάλντι και Σούμπερτ, τα οποία σύμφωνα με τους δύο δημιουργούς μπορούσαν να αναδείξουν τον αρμονικό συνδυασμό των οργάνων τους. Οι στιγμές που ξεχώρισαν ήταν η γεμάτη πάθος παρουσίαση του “Tourdion” του Πιέρ Ατενιάν (ο οποίος έχει εμπνεύσει σύγχρονες μπάντες, όπως οι Blackmore’s Night και οι Rhapsody) από τον Μάνο Αβαράκη, καθώς και η «Φολέγανδρος», μία σύνθεση της Σοφίας Καμαγιάννη από το 2003. Στο μεταξύ, ο κ. Αβαράκης «σύστηνε» με υπερηφάνεια τα πνευστά του στο κοινό, από τις φυσαρμόνικες μέχρι την μπάσο και την άλτο φλογέρα. Το τέλος του πρώτου μέρους, με τη “Habanera” από την όπερα «Κάρμεν» του Μπιζέ, ήταν η καλύτερη πάσα για το δεύτερο μέρος.
Τότε, οι δύο μουσικοί ανέδειξαν πλήρως τη δυνατότητά τους να αυτοσχεδιάζουν πάνω σε πολύ γνωστές και αγαπημένες μελωδίες. Από το “Parta pio piano” του Νίνο Ρότα (από το soundtrack του «Νονού»), μέχρι το “Quizás, quizás, quizás” του Οσβάλντο Φαρές και από το “La foule” μέχρι το “Que sera, sera”, η Σοφία Καμαγιάννη και ο Μάνος Αβαράκης μας προσέφεραν ένα ρεπερτόριο σαν αυτό που λατρεύει να παίζει η μπάντα του κ. Λόντερντεϊλ από το Πόρτλαντ στις συναυλίες της, ξεσηκώνοντας το κοινό της.
Φωτογραφίες: Χρήστος Αγγελόπουλος
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr