To Facebook αλλάζει τον τρόπο φιλοξενίας των media
05.05.2015
07:43
Σύμφωνα με την Wall Street Journal, οι επικεφαλής του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης σκέφτονται το ενδεχόμενο να φιλοξενούν άμεσα περιεχόμενο από μεγάλους εκδότες
Αν σκεφτούμε πως το πρώτο πράγμα που κάνει το 60% των ανθρώπων παγκοσμίως μόλις ανοίγει τα μάτια του το πρωί είναι να ρίχνει μια γρήγορη ματιά στο προσωπικό του Timeline, τότε μπορούμε να αναλογιστούμε πως το Facebook αποτελεί τη νέα σύγχρονη μηχανή newsfeed. Για αυτό, σύμφωνα με την Wall Street Journal , οι διαχειριστές του Facebook έχουν αρχίσει να σκέφτονται το ενδεχόμενο να φιλοξενούν περιεχόμενο (άρθρα, αναλύσεις, ειδήσεις), από μεγάλους, παγκοσμίως γνωστούς εκδότες.
Η νέα λειτουργία έχει τον τίτλο «Άμεσα άρθρα» (Instant Articles) και έχει ως στόχο να βοηθήσει τους χρήστες αλλά και τους εκδότες να μειώσουν τον χρόνο που χρειάζεται για να έχουν πρόσβαση στο άρθρο, μια η «φόρτωσή» του επιτυγχάνεται ταχύτερα -μέσω του κινητού- από το Facebook παρά από την ιστοσελίδα ή το app της ειδησεογραφικής ιστοσελίδας. Μερικοί από τους πρώτους εκδότες που σκοπεύουν να λάβουν μέρος στο αρχικό ξεκίνημα είναι το Buzzfeed, οι New York Times και το National Geographic.
Το Facebook έχει επίσης επινοήσει ένα «μοντέλο εσόδων» με στόχο να προσελκύσει τους εκδότες οι οποίοι είναι επιφυλακτικοί στο να «μοιράζονται» το περιεχόμενό τους με τα κοινωνικά δίκτυα. Με τα «Άμεσα Άρθρα» το Facebook δεν φαίνεται διατεθειμένο να κερδίσει χρήματα από τις διαφημίσεις. Aντ’ αυτού προσφέρει στους εκδότες το 100% των εσόδων από τις διαφημίσεις που πωλούνται μέσω σελίδων που φιλοξενεί το Facebook, προκειμένου να διατηρήσει για περισσότερο χρόνο τους χρήστες στη σελίδα του. Πάντως, θα έχει σε κάθε περίπτωση ενδιαφέρον να δούμε πώς οι χρήστες θα ελέγξουν τη ροή των ειδήσεών τους.
Η νέα λειτουργία έχει τον τίτλο «Άμεσα άρθρα» (Instant Articles) και έχει ως στόχο να βοηθήσει τους χρήστες αλλά και τους εκδότες να μειώσουν τον χρόνο που χρειάζεται για να έχουν πρόσβαση στο άρθρο, μια η «φόρτωσή» του επιτυγχάνεται ταχύτερα -μέσω του κινητού- από το Facebook παρά από την ιστοσελίδα ή το app της ειδησεογραφικής ιστοσελίδας. Μερικοί από τους πρώτους εκδότες που σκοπεύουν να λάβουν μέρος στο αρχικό ξεκίνημα είναι το Buzzfeed, οι New York Times και το National Geographic.
Το Facebook έχει επίσης επινοήσει ένα «μοντέλο εσόδων» με στόχο να προσελκύσει τους εκδότες οι οποίοι είναι επιφυλακτικοί στο να «μοιράζονται» το περιεχόμενό τους με τα κοινωνικά δίκτυα. Με τα «Άμεσα Άρθρα» το Facebook δεν φαίνεται διατεθειμένο να κερδίσει χρήματα από τις διαφημίσεις. Aντ’ αυτού προσφέρει στους εκδότες το 100% των εσόδων από τις διαφημίσεις που πωλούνται μέσω σελίδων που φιλοξενεί το Facebook, προκειμένου να διατηρήσει για περισσότερο χρόνο τους χρήστες στη σελίδα του. Πάντως, θα έχει σε κάθε περίπτωση ενδιαφέρον να δούμε πώς οι χρήστες θα ελέγξουν τη ροή των ειδήσεών τους.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr