Μάρκετινγκ στο inbox σου

Ο Παναγιώτης Μελισσαρόπουλος μιλάει για το συνέδριο email marketing που συνδιοργανώνει και εξηγεί πώς μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων

Ο Παναγιώτης Μελισσαρόπουλος μιλάει για το συνέδριο email marketing που συνδιοργανώνει και εξηγεί πώς μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων


Με τον Παναγιώτη Μελισσαρόπουλο, ιδρυτή της πλατφόρμας Moosend, γνωριζόμαστε χρόνια. Η εκτίμηση προς το πρόσωπό του είναι δεδομένη, καθώς τον θεωρώ ως έναν από τους πιο σοβαρούς Έλληνες startupper που «ψάχνεται» διαρκώς, μπορεί να ανταγωνιστεί εταιρείες-μεγαθήρια από το εξωτερικό και διεκδικεί το μερίδιο αγοράς που του αναλογεί. Δεν μου προκαλεί λοιπόν εντύπωση κάθε φορά που ακούω κάποιο καλό νέο για το Moosend - την email marketing υπηρεσία του, που έχει αναπτυχθεί εξολοκλήρου στην Ελλάδα, και απευθύνεται σε επιχειρήσεις που επικοινωνούν με τους πελάτες τους μέσω email.

Έτσι όταν πριν από λίγες μέρες μου ανακοίνωσε ότι θα συνδιοργανώσει ένα συνέδριο για email marketing πρακτικές γνώριζα εξαρχής ότι θα έχει ενδιαφέρον. «Σύμφωνα με σχετικές έρευνες, το email marketing έχει 40 φορές μεγαλύτερο conversion rate από τα κανάλια του Facebook και Twitter», μου λέει, δίνοντας χαρακτηριστική έμφαση στον αριθμό 40. Γι’ αυτό και στόχος της ομάδας του είναι να αναλύσει πώς μπορεί να το χρησιμοποιήσει κανείς σωστά ώστε να αυξήσει αυτοματοποιημένα τις πωλήσεις του.

Κεντρική ομιλήτρια του συνεδρίου θα είναι η Tamara Gielen, μια διεθνώς αναγνωρισμένη ειδικός του χώρου, με μεγάλη εμπειρία στην ανάλυση δεδομένων και μάρκετινγκ αυτοματισμών. «Μέσα στα θέματα που έχει κληθεί να αναλύσει», συνεχίζει, «είναι και οι τελευταίες τάσεις και προκλήσεις της αγοράς στο email marketing. Επίσης, παγκόσμιες τακτικές και στρατηγικές του κλάδου, marketing automations καθώς τα απαραίτητα metrics που πρέπει να λαμβάνουν υπόψιν οι επαγγελματίες του χώρου».

Όταν του ζητάω να μου προσδιορίσει το κοινό που απευθύνεται, είναι ξεκάθαρος: «Πρώτον σε στελέχη που απασχολούνται στον τομέα του marketing. Δεύτερον σε ιδιοκτήτες e-shop, που θέλουν να μάθουν το εύρος των ενεργειών που τους προσφέρει το email marketing. Τρίτον σε υπευθύνους εμπορικών τμημάτων και τμημάτων εξυπηρέτησης πελατών». Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως όσοι για παράδειγμα θέλουν περαιτέρω εξειδίκευση πάνω στις πρακτικές του χώρου​ ή να δικτυωθούν με στελέχη του κλάδου ​δεν είναι ευπρόσδεκτοι - το αντίθετο.

Όσον αφορά την ημερομηνία διεξαγωγής του συνεδρίου, είναι οι 1 και 2 Ιουλίου ενώ ως τόπος έχει οριστεί το Συνεδριακό Κέντρο «Εξέλιξη» (Ελ. Βενιζέλου 154 & Ρωμυλίας, Καστρί). «Εάν θέλει κανείς», καταλήγει ο Παναγιώτης, «να έρθει σε επαφή με παγκοσμίως παγιωμένες τακτικές του email marketing, που υιοθετούνται από agencies και εταιρείες με μεγάλη δράση σε ενέργειες digital marketing, τότε ας δηλώσει συμμετοχή έγκαιρα εδώ ».

Αναλυτικά το πρόγραμμα του συνεδρίου:


  1η Ημέρα
09.00 Προσέλευση
09.30 Χαιρετισμός
Παναγιώτης Γκεζερλής, CEO Convert Group
09.40 Χαιρετισμός
Παναγιώτης Μελισσαρόπουλος, Co-founder, Moosend
09.50 E-mail marketing Trends & Challenges
Tamara Gielen, e-mail Marketing Expert
10.50 Building a quality e-mail list: tactics & strategies
Tamara Gielen, e-mail Marketing Expert
11:50 Διάλειμμα
12:15 Email design and copywriting best practices
Tamara Gielen, e-mail Marketing Expert
13.15 Email marketing metrics
Tamara Gielen, e-mail Marketing Expert
14.15 Ελαφρύ γεύμα
15.15 marketing automation / lifecycle email marketing / event-triggered campaigns: where to start and which ones to implement first?
Tamara Gielen, e-mail Marketing Expert
16.15 Advanced segmentation and personalization techniques
Tamara Gielen, e-mail Marketing Expert
17.15 Optimizing results through A/B testing
Tamara Gielen, e-mail Marketing Expert
18.15 Λήξη 1ης Ημέρας
  2η Ημέρα
09.00 Προσέλευση
09.30 How to build customer loyalty through email marketing
Ανδρέας Γαλανής, Business Development Director, Cloudbiz
10.15 Τα μυστικά του e-mail marketing - Aναλύοντας 5 δις newsletters
Γιώργος Χαραλαμπάκης, Head of Marketing, Moosend
11.00 eMail Marketing Operations στον Χρηματοοικονομικό κλάδο
Μαριλώρα Καμπάνη, Marketing Director, Hellas Direct
11.45 Διάλειμμα
12.15 E-mail marketing σε μεγάλες λίστες & διαφορετικές χώρες
To be confirmed
13.00 Marketing Automations στο eCommerce & Lead Generation: Tα top 10 που πρέπει να στήσεις
Γιώργος Μοιρώτσος, CEO ContactPigeon
13.45 Τι μαθήματα πήραμε κάνοντας Email Marketing σε βάση με εκατοντάδες χιλιάδες emails
Ευθύμης Γάτος & Ηλίας Βεγλέρης, Co-founders, reGroup
14.30 Ελαφρύ γεύμα
15.15 Testing & Optimisation στο e-mail marketing σε FMCGs eCommerce
Έλενα Χαϊλαζοπούλου, eBusiness Consultant, Convert Group
16.15 e-mail recruitment & list building: όλες οι τεχνικές για άψογο recruitment
Σάββας Ζορτίκης, CEO Viral Loops
17.15 e-mail marketing & CRM: O σωστός τρόπος
Φωτεινή Γαϊτανλή, Marketing Technology Manager EMEA, CareerBuilder
17.45 e-mail personalisation & customisation done right on eCommerce
To be confirmed
18.30 Λήξη 2ης Ημέρας
{{{ articlebanner-330x100-triple-1 }}}
{{{ articlebanner-330x100-triple-2 }}}
{{{ articlebanner-330x100-triple-3 }}}

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr