Με τον Παναγιώτη Μελισσαρόπουλο, ιδρυτή της πλατφόρμας Moosend, γνωριζόμαστε χρόνια. Η εκτίμηση προς το πρόσωπό του είναι δεδομένη, καθώς τον θεωρώ ως έναν από τους πιο σοβαρούς Έλληνες startupper που «ψάχνεται» διαρκώς, μπορεί να ανταγωνιστεί εταιρείες-μεγαθήρια από το εξωτερικό και διεκδικεί το μερίδιο αγοράς που του αναλογεί. Δεν μου προκαλεί λοιπόν εντύπωση κάθε φορά που ακούω κάποιο καλό νέο για το Moosend - την email marketing υπηρεσία του, που έχει αναπτυχθεί εξολοκλήρου στην Ελλάδα, και απευθύνεται σε επιχειρήσεις που επικοινωνούν με τους πελάτες τους μέσω email.
Έτσι όταν πριν από λίγες μέρες μου ανακοίνωσε ότι θα συνδιοργανώσει ένα συνέδριο για email marketing πρακτικές γνώριζα εξαρχής ότι θα έχει ενδιαφέρον. «Σύμφωνα με σχετικές έρευνες, το email marketing έχει 40 φορές μεγαλύτερο conversion rate από τα κανάλια του Facebook και Twitter», μου λέει, δίνοντας χαρακτηριστική έμφαση στον αριθμό 40. Γι’ αυτό και στόχος της ομάδας του είναι να αναλύσει πώς μπορεί να το χρησιμοποιήσει κανείς σωστά ώστε να αυξήσει αυτοματοποιημένα τις πωλήσεις του.
Κεντρική ομιλήτρια του συνεδρίου θα είναι η Tamara Gielen, μια διεθνώς αναγνωρισμένη ειδικός του χώρου, με μεγάλη εμπειρία στην ανάλυση δεδομένων και μάρκετινγκ αυτοματισμών. «Μέσα στα θέματα που έχει κληθεί να αναλύσει», συνεχίζει, «είναι και οι τελευταίες τάσεις και προκλήσεις της αγοράς στο email marketing. Επίσης, παγκόσμιες τακτικές και στρατηγικές του κλάδου, marketing automations καθώς τα απαραίτητα metrics που πρέπει να λαμβάνουν υπόψιν οι επαγγελματίες του χώρου».
Όταν του ζητάω να μου προσδιορίσει το κοινό που απευθύνεται, είναι ξεκάθαρος: «Πρώτον σε στελέχη που απασχολούνται στον τομέα του marketing. Δεύτερον σε ιδιοκτήτες e-shop, που θέλουν να μάθουν το εύρος των ενεργειών που τους προσφέρει το email marketing. Τρίτον σε υπευθύνους εμπορικών τμημάτων και τμημάτων εξυπηρέτησης πελατών». Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως όσοι για παράδειγμα θέλουν περαιτέρω εξειδίκευση πάνω στις πρακτικές του χώρου ή να δικτυωθούν με στελέχη του κλάδου δεν είναι ευπρόσδεκτοι - το αντίθετο.
Όσον αφορά την ημερομηνία διεξαγωγής του συνεδρίου, είναι οι 1 και 2 Ιουλίου ενώ ως τόπος έχει οριστεί το Συνεδριακό Κέντρο «Εξέλιξη» (Ελ. Βενιζέλου 154 & Ρωμυλίας, Καστρί). «Εάν θέλει κανείς», καταλήγει ο Παναγιώτης, «να έρθει σε επαφή με παγκοσμίως παγιωμένες τακτικές του email marketing, που υιοθετούνται από agencies και εταιρείες με μεγάλη δράση σε ενέργειες digital marketing, τότε ας δηλώσει συμμετοχή έγκαιρα εδώ ».
Αναλυτικά το πρόγραμμα του συνεδρίου:
1η Ημέρα | |
09.00 | Προσέλευση |
09.30 | Χαιρετισμός Παναγιώτης Γκεζερλής, CEO Convert Group |
09.40 | Χαιρετισμός Παναγιώτης Μελισσαρόπουλος, Co-founder, Moosend |
09.50 | E-mail marketing Trends & Challenges Tamara Gielen, e-mail Marketing Expert |
10.50 | Building a quality e-mail list: tactics & strategies Tamara Gielen, e-mail Marketing Expert |
11:50 | Διάλειμμα |
12:15 | Email design and copywriting best practices Tamara Gielen, e-mail Marketing Expert |
13.15 | Email marketing metrics Tamara Gielen, e-mail Marketing Expert |
14.15 | Ελαφρύ γεύμα |
15.15 | marketing automation / lifecycle email marketing / event-triggered campaigns: where to start and which ones to implement first? Tamara Gielen, e-mail Marketing Expert |
16.15 | Advanced segmentation and personalization techniques Tamara Gielen, e-mail Marketing Expert |
17.15 | Optimizing results through A/B testing Tamara Gielen, e-mail Marketing Expert |
18.15 | Λήξη 1ης Ημέρας |
2η Ημέρα |
|
09.00 | Προσέλευση |
09.30 | How to build customer loyalty through email marketing Ανδρέας Γαλανής, Business Development Director, Cloudbiz |
10.15 | Τα μυστικά του e-mail marketing - Aναλύοντας 5 δις newsletters Γιώργος Χαραλαμπάκης, Head of Marketing, Moosend |
11.00 | eMail Marketing Operations στον Χρηματοοικονομικό κλάδο Μαριλώρα Καμπάνη, Marketing Director, Hellas Direct |
11.45 | Διάλειμμα |
12.15 | E-mail marketing σε μεγάλες λίστες & διαφορετικές χώρες To be confirmed |
13.00 | Marketing Automations στο eCommerce & Lead Generation: Tα top 10 που πρέπει να στήσεις Γιώργος Μοιρώτσος, CEO ContactPigeon |
13.45 | Τι μαθήματα πήραμε κάνοντας Email Marketing σε βάση με εκατοντάδες χιλιάδες emails Ευθύμης Γάτος & Ηλίας Βεγλέρης, Co-founders, reGroup |
14.30 | Ελαφρύ γεύμα |
15.15 | Testing & Optimisation στο e-mail marketing σε FMCGs eCommerce Έλενα Χαϊλαζοπούλου, eBusiness Consultant, Convert Group |
16.15 | e-mail recruitment & list building: όλες οι τεχνικές για άψογο recruitment Σάββας Ζορτίκης, CEO Viral Loops |
17.15 | e-mail marketing & CRM: O σωστός τρόπος Φωτεινή Γαϊτανλή, Marketing Technology Manager EMEA, CareerBuilder |
17.45 | e-mail personalisation & customisation done right on eCommerce To be confirmed |
18.30 | Λήξη 2ης Ημέρας |