Η επιστροφή μιας εκκεντρικής γραμματοσειράς

Μία καμπάνια στο Indiegogo φιλοδοξεί να λανσάρει τη Futuracha Pro, βασισμένη σε μία γραμματοσειρά που μπορούσες να βρεις μόνο σε προγράμματα σχεδιασμού

Η Futuracha Pro δεν είναι μια συνηθισμένη γραμματοσειρά. Κανείς δεν μπορούσε απλά να γράψει με αυτή, αφού ήταν διαθέσιμη μόνο σε μια μορφή αρχείου (.eps), συμβατή με συγκεκριμένα προγράμματα σχεδιασμού (Illustrator, Photoshop, κοκ). Το γεγονός αυτό ενέτεινε την επιθυμία όλο και περισσότερων να (ανα)ζητούν τα αρχεία εκείνα, με τα οποία θα μπορούσαν απλά να πληκτρολογήσουν με τους χαρακτήρες της Futuracha.

Ο πρόγονός της ακούει στο όνομα Futuracha και σχεδιάστηκε το 2012 στα πλαίσια ενός μαθήματος τυπογραφίας από τον Οδυσσέα Γαληνό Παπαρούνη, με σκοπό να δώσει σε δημιουργούς πάσης φύσεως τη δυνατότητα να πειραματιστούν με αυτή και φυσικά να επικοινωνήσουν με τη σειρά τους τις δικές τους δημιουργίες. Πρόκειται για μια κατ’ εξοχήν διακοσμητική, εκκεντρική γραμματοσειρά, σχεδιασμένη από τη δημιουργική ομάδα της høly - και μπορείτε να δείξετε την υποστήριξή σας γι’ αυτή στην καμπάνια της στο Indiegogo!



Παρ’ όλα αυτά η απήχησή της ξεπέρασε κάθε προσδοκία, καθώς η εκκεντρικότητά της τής έδωσε διαβατήριο για τις καρδιές -και τα σχεδιαστικά προγράμματα- χιλιάδων δημιουργών ανά τον κόσμο. Το κοντέρ των downloads μέχρι σήμερα γράφει πάνω από 250.000 κατεβάσματα, ενώ τα στατιστικά μαρτυρούν πως την έχουν κατεβάσει σε περισσότερες από 180 χώρες.

Σήμερα η høly έρχεται να χτίσει πάνω σε αυτή την -αναπάντεχη μεταξύ άλλων- ζήτηση, ανακοινώνοντας μια καμπάνια crowdfunding στην πλατφόρμα του Indiegogo και ζητώντας τη βοήθειά όλων, ώστε να κάνει τη Futuracha Pro πραγματικότητα. Εάν είστε λάτρεις της τυπογραφίας, της αισθητικής, της υπερβολής, της εκκεντρικότητας, των τολμηρών σχεδιαστικών ιδεών, δεν έχετε παρά να γνωρίσετε τη Futuracha Pro και να υποστηρίξετε αυτήν την καμπάνια, κερδίζοντας παράλληλα μια γκάμα συμβολικών δώρων, εμπνευσμένων από τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της.



Η høly είναι μια δημιουργική εταιρεία με έδρα την Αθήνα. Αναγνωρίζοντας την αξία του συνόλου των στοιχείων που συνθέτουν την ταυτότητα μιας εταιρείας ή ενός οργανισμού (360° branding) έχει ολοκληρώσει περισσότερα από 40 πρότζεκτ, συμπεριλαμβανομένων 3 pro bono, σε διάστημα μόλις δύο χρόνων λειτουργίας.

Ο όρος της δημιουργικής κοινότητας βρίσκεται στον πυρήνα της εταιρικής φιλοσοφίας, η οποία χαρακτηρίζεται από αθεράπευτη εμμονή στην τελειότητα, αναγνωρίζοντας την αισθητική και την λειτουργικότητα ως αδιάσπαστα δομικά της στοιχεία. Κύριος στόχος είναι η διαρκής αναζήτηση νέων, αυθεντικών brands, και για αυτόν ακριβώς το λόγο τα μέλη της δημιουργικής κοινότητας δεν διστάζουν ούτε να απομυθοποιούν όσα γνωρίζουν, ούτε να επαναπροσδιορίζουν αδιάκοπα τα όριά τους.



Η δημιουργική της δραστηριότητα αφορά πληθώρα υπηρεσιών, οι οποίες περιλαμβάνουν σχεδιασμό λογοτύπου, εταιρικής ταυτότητας και συσκευασίας, κειμενογραφία, φωτογράφιση, εικονογράφηση και επεξεργασία εικόνων, προωθητικές ενέργειες καθώς και σχεδιασμό και υλοποίηση ιστοσελίδων και εφαρμογών. Τα όρια μεταξύ ψηφιακού και έντυπου αμφισβητούνται και οι τεχνικές της μίας διάστασης διανθίζουν την άλλη.

Μέχρι σήμερα η høly έχει συνεργαστεί στον τομέα της οπτικής επικοινωνίας με δημόσια πρόσωπα, μη κυβερνητικές οργανώσεις και εταιρείες που αναπτύσσουν δραστηριότητα σε ποικιλία επιχειρηματικών κλάδων, όπως της εστίασης, της υγείας, της κοινωνικής πρόνοιας, της διαχείρισης ακινήτων και των νέων τεχνολογιών.

Info
Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της høly ή ακολουθήστε την εταιρεία στο Facebook.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr