Ένα 7ημερο ταξίδι γεμάτο ευκαιρίες στο Αιγαίο

Ο φετινός διαγωνισμός νεανικής καινοτομίας εν πλω, CruiseInn, απέδωσε πέραν όλων των άλλων ένα interactive travel game από ομάδα νέων επιστημόνων, που ακούει στο όνομα “TravelQuest”...

Πόσο θα πλήρωνε κανείς από την τσέπη του για να βρεθεί face to face με έναν επιχειρηματία της εμβέλειας του Αλέξανδρου Ν. Αγγελόπουλου στα πρώτα βήματα της επαγγελματικής του σταδιοδρομίας; Ο 45χρόνος Αλέξανδρος Ν. Αγγελόπουλος, είναι σήμερα ένα από τα “βαριά” ονόματα της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας - Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου “Aldemar”- και παρόλα αυτά δεν διστάζει να καθίσει χωρίς ρολόι απέναντι από νέα παιδιά – φοιτητές ή αποφοίτους πανεπιστημιακών σχολών- και να τους μιλήσει με απλά λόγια για το τι θα ήταν εκείνος διατιθέμενος να «αγοράσει» ως ιδέα, που θα μπορούσε στη συνέχεια να βρει εφαρμογή, γεφυρώνοντας την απόσταση ανάμεσα στο τοπικό παραγωγό αγροτικών προϊόντων και την ξενοδοχειακή μονάδα. 

Ο κ. Αγγελόπουλος δυσεύρετος λόγω βεβαρυμένου προγράμματος - για ραντεβού ούτε λόγος…- βρήκε τον απαραίτητο χρόνο για να ανέβει στο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal Cruises – “Celestyal Nefeli”- για να πάρει μέρος σε ένα θεσμό: το CruiseInn. Eναν διαγωνισμό καινοτομίας, εν πλώ, που έχει ως συνδιοργανωτή μια φοιτητική συλλογικότητα όπως το ThinkBiz. 



Ο Αλέξανδρος Ν. Αγγελόπουλος δεν είναι ο μόνος από τους επιχειρηματίες, που στήριξαν αυτόν τον θεσμό νεανικής επιχειρηματικότητας, που ενισχύει την καινοτομία σε κρίσιμους τομείς της ελληνικής οικονομίας όπως είναι ο τουρισμός, η γαστρονομία και η ναυτιλία. Δίπλα στα νέα παιδιά στάθηκαν στελέχη επιχειρήσεων όπως η κα Δήμητρα Βλάχου (Marketing Manager της Celestyal Cruises), επιχειρηματίες από τις πόλεις- λιμάνια που έπιασε το κρουαζιερόπλοιο (Χανιά, Ρόδος, Ναύπλιο) και οι εθελοντές μέντορες, σταθερά κοντά στις ομάδες που διεκδικούσαν την πρωτιά. Μια αναφορά στους μέντορες αξίζει σε αυτό το σημείο. Τουλάχιστον η αναφορά των ονομάτων τους: η κα Κατερίνα Στυλιανίδου (Business Development & Human Resources Manager, από την Generation Y), η κα Zωή Νόβακ (Project Manager από την Aephoria.net), ο κ. Βαγγέλης Ασβεστάς (Distribution Account Manager / Cloud & IoT Specialist Greece, Cyprus,Malta από την Cisco), ο κ. Θωμάς Παπασπύρος (CTO, από την Viral Loops), η κα Εύα Μπουζή (Digital Marketing Director, Branding Department, από την Generation Y), η κα Ελισάβετ Αδαμίδου (UX/UI Designer, από την Another Circus) , η κα Δάφνη Τσεβρένη (Co-founder and Chief Commercial Office, από την Clio Muse) και η κα Ντόρα Τραχανά (Business Development & International Collaborations Manager, από το ACEin του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών). 

Με άλλα λόγια, σπουδαστές και νέοι επιστήμονες στην ηλικία των 20 και κάτι, έχουν την δυνατότητα να διαμορφώσουν κατά την διάρκεια μιας εβδομάδας, εν πλω, μια ιδέα που μπορεί να βρει εφαρμογή και να λειτουργήσει ως προϊόν και υπηρεσία. Μια δυνατότητα και μια ευκαιρία – μια ευκαιρία που δεν χάνεται…  

Και όχι μόνο η εμπειρία, οι γνωριμίες, η δικτύωση αλλά και … αντισταθμιστικά οφέλη. Πέραν όλων των άλλων η Celestyal Cruises στηρίζει έμπρακτα τον θεσμό με την νικήτρια ομάδα να λαμβάνει χρηματικό έπαθλο αξίας 3.500 ευρώ. 

Φέτος, κέρδισε την πρωτιά μια ομάδα με τον τίτλο “TravelQuest”, που παρουσίασε μια πρόταση για ένα interactive travel game, που πέραν όλων των άλλων συνδυάζει αποκλειστικό περιεχόμενο με αυθεντικές εμπειρίες για τους χρήστες- ταξιδιώτες.  

Την νικήτρια ομάδα αποτελούν τρία αγόρια – ο Κωστής Γκιόκας , ο Γιώργος Αθανασούλιας και ο Νάσος Λαμπροκωστόπουλος- και δυο κορίτσια, η Κορίνα Λουμίδη και η Εύα Αρβανίτη. Τα δύο, από τα τρία αγόρια της ομάδας, σπούδασαν στο Πανεπιστήμιο Κρήτης , ενώ ο τρίτος στο ΕΜΠ. Οι ηλικίες τους, κάτω των 30 -τα αγόρια γύρω στα 26- 27- μια καλή ηλικία για να αξιοποιηθεί η ευκαιρία που τους δόθηκε. Το αν θα την αξιοποιήσουν, είναι στο χέρι τους.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr