Μια πλατφόρμα για το πιο ανταγωνιστικό συνεργείο
20.05.2018
12:48
Ένα ευρύ πλέγμα υπηρεσιών φέρνει μαζί του το autoduder, η πρώτη ηλεκτρονική πλατφόρμα σύγκρισης συνεργείων στην Αττική – μια πλατφόρμα που αυξάνει τις επιλογές και δίνει τον έλεγχο στο πελάτη αλλά και μειώνει τα κόστη έως και 60%.
Ο Νικόλας Κάζος και ο Φοίβος Φαραντάκης είναι οι ιδρυτές του autoduder . Δύο επιστήμονες και έμπειροι επαγγελματίες με γνώση της αγοράς. Με σπουδές Χημικού Μηχανικού + ΜΒΑ και Πληροφορικής + MSc, αντίστοιχα, και επαγγελματική διαδρομή στον τραπεζικό τομέα και τη πληροφορική έφτιαξαν τη πρώτη ηλεκτρονική πλατφόρμα σύγκρισης συνεργείων στην Αττική – μια πλατφόρμα που αυξάνει τις επιλογές και δίνει τον έλεγχο στο πελάτη αλλά και μειώνει τα κόστη έως και 60%.
Το πάθος για το αυτοκίνητο ήταν το πρώτο στοιχείο τροφοδότησης της ιδέας τους. Από εκεί ξεκίνησαν και από εκεί άρχισαν την διερεύνηση της, «αναζητώντας το πώς θα πετυχαίναμε να δημιουργήσουμε μια ξεχωριστή υπηρεσία με αξία σε μία αγορά με τόση μεγάλη δυναμική».
Οι συνιδρυτές μας εξηγούν σε ποιο βαθμό ιο ωριμότητας βρίσκονται: «Έχοντας μετέλθει όλα τα στάδια που απαιτούνται στην εξέλιξη μιας αρχικής ιδέας σε business concept και έχοντας δοκιμάσει πιλοτικά το σύστημα για μερικούς μήνες, πλέον ο autoduder βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία, εξυπηρετώντας καθημερινά ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που θέλουν να βρουν το καταλληλότερο, ποιοτικότερο και οικονομικότερο συνεργείο στην περιοχή τους».
Για τη συνέχεια ένας μικρός απολογισμός: «Μετράμε ήδη 200 συνεργαζόμενα συνεργεία στην Αττική και ευελπιστούμε σύντομα να ξεπεράσουμε τα 300. Επόμενο άμεσο βήμα είναι η παρουσία μας στη Θεσσαλονίκη. Σε ό,τι αφορά στους μακροπρόθεσμους στόχους, αυτοί περιλαμβάνουν την ανάπτυξή μας σε τουλάχιστον 4 χώρες μέχρι το 2022».
Οι ίδιοι οι συνιδρυτές εξηγούν με απλά λόγια το τι προσφέρουν στην αγορά service αυτοκινήτων και το τι κάνει το πλέγμα των υπηρεσιών τους ιδιαίτερο: «Απλοποιούμε τη διαδικασία, αυξάνουμε τις επιλογές, μειώνουμε το κόστος. Αλλάζουμε τον τρόπο που μέχρι τώρα επιλέγει κάποιος συνεργείο, αποτελώντας έναν επιπλέον παράγοντα διασφάλισης της τελικής ποιότητας εργασιών και ανταλλακτικών. Ο autoduder απαλλάσσει τον ιδιοκτήτη αυτοκινήτου από το άγχος και την ταλαιπωρία που συνεπάγεται η εύρεση του σωστού συνεργείου. Βάσει των στοιχείων από τις μέχρι τώρα περιπτώσεις, οι χρήστες μας πετυχαίνουν κατά μέσο όρο 60% μείωση κόστους εργασιών, με μεγαλύτερη ασφάλεια ως προς το τελικό αποτέλεσμα».
Ας πάμε, όμως, ένα βήμα παρακάτω για να μιλήσουμε για τις υποδομές και το setup. «Έχουμε δύο κεντρικούς άξονες. Ο πρώτος έχει να κάνει με την τεχνολογική υποδομή, τη συντήρηση και την ανάπτυξη ενός μηχανισμού που να μπορεί να συνδυάζει το πλήθος των παραμέτρων (όχημα, μοντέλο, ανταλλακτικά, κόστος εργασιών, περιοχή, κοκ) ώστε να επιλέγει τις κατάλληλες προτάσεις συνεργείου ανά χρήστη. Αφορά όλη την εργασία που κρύβεται πίσω από το autoduder.com.
Ο δεύτερος άξονας έχει να κάνει με τις κατά τόπους υπηρεσίες. Την εξυπηρέτηση των ιδιοκτητών, τις συναντήσεις και αξιολογήσεις των συνεργείων. Ο autoduder δεν είναι ένα απρόσωπο site. Έχει call center για την καλύτερη εξυπηρέτηση χρηστών και πελατών, έχει προσωπική εικόνα και αίσθηση κάθε συνεργείου που μπαίνει στο δίκτυό μας».
Το πάθος για το αυτοκίνητο ήταν το πρώτο στοιχείο τροφοδότησης της ιδέας τους. Από εκεί ξεκίνησαν και από εκεί άρχισαν την διερεύνηση της, «αναζητώντας το πώς θα πετυχαίναμε να δημιουργήσουμε μια ξεχωριστή υπηρεσία με αξία σε μία αγορά με τόση μεγάλη δυναμική».
Οι συνιδρυτές μας εξηγούν σε ποιο βαθμό ιο ωριμότητας βρίσκονται: «Έχοντας μετέλθει όλα τα στάδια που απαιτούνται στην εξέλιξη μιας αρχικής ιδέας σε business concept και έχοντας δοκιμάσει πιλοτικά το σύστημα για μερικούς μήνες, πλέον ο autoduder βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία, εξυπηρετώντας καθημερινά ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που θέλουν να βρουν το καταλληλότερο, ποιοτικότερο και οικονομικότερο συνεργείο στην περιοχή τους».
Για τη συνέχεια ένας μικρός απολογισμός: «Μετράμε ήδη 200 συνεργαζόμενα συνεργεία στην Αττική και ευελπιστούμε σύντομα να ξεπεράσουμε τα 300. Επόμενο άμεσο βήμα είναι η παρουσία μας στη Θεσσαλονίκη. Σε ό,τι αφορά στους μακροπρόθεσμους στόχους, αυτοί περιλαμβάνουν την ανάπτυξή μας σε τουλάχιστον 4 χώρες μέχρι το 2022».
Οι ίδιοι οι συνιδρυτές εξηγούν με απλά λόγια το τι προσφέρουν στην αγορά service αυτοκινήτων και το τι κάνει το πλέγμα των υπηρεσιών τους ιδιαίτερο: «Απλοποιούμε τη διαδικασία, αυξάνουμε τις επιλογές, μειώνουμε το κόστος. Αλλάζουμε τον τρόπο που μέχρι τώρα επιλέγει κάποιος συνεργείο, αποτελώντας έναν επιπλέον παράγοντα διασφάλισης της τελικής ποιότητας εργασιών και ανταλλακτικών. Ο autoduder απαλλάσσει τον ιδιοκτήτη αυτοκινήτου από το άγχος και την ταλαιπωρία που συνεπάγεται η εύρεση του σωστού συνεργείου. Βάσει των στοιχείων από τις μέχρι τώρα περιπτώσεις, οι χρήστες μας πετυχαίνουν κατά μέσο όρο 60% μείωση κόστους εργασιών, με μεγαλύτερη ασφάλεια ως προς το τελικό αποτέλεσμα».
Ας πάμε, όμως, ένα βήμα παρακάτω για να μιλήσουμε για τις υποδομές και το setup. «Έχουμε δύο κεντρικούς άξονες. Ο πρώτος έχει να κάνει με την τεχνολογική υποδομή, τη συντήρηση και την ανάπτυξη ενός μηχανισμού που να μπορεί να συνδυάζει το πλήθος των παραμέτρων (όχημα, μοντέλο, ανταλλακτικά, κόστος εργασιών, περιοχή, κοκ) ώστε να επιλέγει τις κατάλληλες προτάσεις συνεργείου ανά χρήστη. Αφορά όλη την εργασία που κρύβεται πίσω από το autoduder.com.
Ο δεύτερος άξονας έχει να κάνει με τις κατά τόπους υπηρεσίες. Την εξυπηρέτηση των ιδιοκτητών, τις συναντήσεις και αξιολογήσεις των συνεργείων. Ο autoduder δεν είναι ένα απρόσωπο site. Έχει call center για την καλύτερη εξυπηρέτηση χρηστών και πελατών, έχει προσωπική εικόνα και αίσθηση κάθε συνεργείου που μπαίνει στο δίκτυό μας».
Και ας πάμε στο ζουμί. Πώς βγαίνουν τα χρήματα… «Για το πελάτη η χρήση της υπηρεσίας είναι εντελώς δωρεάν. Εμείς ουσιαστικά κάνουμε ισότιμη προβολή και προώθηση των προσφορών των συνεργείων και για αυτό πληρωνόμαστε από τα συνεργεία και μόνο.
Χρεώνουμε ένα μικρό ποσοστό επί του συνόλου της προσφοράς του συνεργείου την οποία επιλέγει ο πελάτης. Την χρέωση αυτή αποδέχεται το συνεργείο προκειμένου να του κοινοποιήσουμε τα στοιχεία του πελάτη που ενδιαφέρεται για τη συγκεκριμένη προσφορά τη συγκεκριμένη ημέρα».
Οι δύο συνιδρυτές κάνουν και μια αναφορά στη μέχρι τώρα χρηματοδότηση τους: «Χάρη σε ίδια κεφάλαια, αλλά και στην χρηματοδότηση που λάβαμε για την ανάπτυξη της τεχνολογικής υποδομής από angel investors έχουμε τις δυνάμεις που χρειάζονται για να προχωρήσουμε χωρίς πίεση. Άλλωστε, υπάρχει ήδη μια διαρκώς αυξανόμενη βάση εσόδων από τα ραντεβού που πραγματοποιούμε, η οποία σταδιακά μειώνει την ανάγκη για ανάλωση των επενδυτικών κεφαλαίων μας».
Χρεώνουμε ένα μικρό ποσοστό επί του συνόλου της προσφοράς του συνεργείου την οποία επιλέγει ο πελάτης. Την χρέωση αυτή αποδέχεται το συνεργείο προκειμένου να του κοινοποιήσουμε τα στοιχεία του πελάτη που ενδιαφέρεται για τη συγκεκριμένη προσφορά τη συγκεκριμένη ημέρα».
Οι δύο συνιδρυτές κάνουν και μια αναφορά στη μέχρι τώρα χρηματοδότηση τους: «Χάρη σε ίδια κεφάλαια, αλλά και στην χρηματοδότηση που λάβαμε για την ανάπτυξη της τεχνολογικής υποδομής από angel investors έχουμε τις δυνάμεις που χρειάζονται για να προχωρήσουμε χωρίς πίεση. Άλλωστε, υπάρχει ήδη μια διαρκώς αυξανόμενη βάση εσόδων από τα ραντεβού που πραγματοποιούμε, η οποία σταδιακά μειώνει την ανάγκη για ανάλωση των επενδυτικών κεφαλαίων μας».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr